Potverdorie, wie is hier nou prachtig?! Jij stond ook niet bepaald achteraan toen ze bepaalde goede genen uitdeelden Enne, ik zie op de achtergrond dat je van Riviera Maison stijl houdt of niet? Ik ben daar ook helemaal weg van! ps. Misschien dat je bij Betty Barclay aan Betty Boop dacht, en die is donker??? Maar nee, ik ben hartstikke blond
Haha, bedankt he Ik denk dat het komt omdat ik een Betty ken die ook donker is Ja klopt, alles lekker landelijk. Veel Riviera Maison, maar meubels heb ik zelf gestijld. Dit dressoir heb ik bij marktplaats op de kop getikt voor 20 euro. Was een heils karwei, maar wel een uniek exemplaar en geen 5000 euro lichter Ben heel erg benieuwd hoe de rest eruit ziet! Als jullie dat willen delen natuurlijk!
Goedemorgen... @betty.. ik snap er ook helemaal niets van... ik bedoel hallooooo??? Ik vindt toch echt Marieke en Guy 10x beter.... zie net dat film1 hier is aangesloten... héél fijn zo voor de feest dagen... aanbieding van ziggo.. Ik lig nu nog ff lekker in bed... zo eruit... moet 3 taarten maken... vanmiddag zal ik even een fototje plaatsen... vindt het wel leuk.. heb je er nu ook echt een 'gezicht' bij... enne kit en betty, zie nu al dat jullie mooie vrouwen zijn... en idd, betty ik dacht ook dat je een brunette zou zijn... hahaha
Ja TVOH was echt een teleurstelling.. Ze hadden Guy ook niet zo te kakken moeten zetten met een up-tempo nummer en een dansje. Die kerel hoort gewoon ballads te spelen achter zijn piano.. Jeetje, drie taarten? Wat voor een taarten moet je maken? Succes daarmee! En benieuwd naar je foto!!
Hahaha... Zal hem vanmiddag plaatsen... misschien tussen taart 1 & 2 wel... ik ga een winterse kwarktaart maken met stoofperen.. een advocaat bavaroistaart en een citroenkwarktaart... de laatste heb ik al een keer gemaakt... de 1e 2 taarten niet... ben benieuwd...
Ha ha dat dacht ik ook, en wat een lijntje, zucht, zal ook even in mijn trouw foto kijken, hi hi hi.....want daar was ik een kilo of 9 lichter....tja twee kinderen later.
Oudste leert hier jongste blokfluit spelen.....even voor de duidelijkheid, jongste krijgt blokfluit in zijn mond en oudste wacht tt er geluid uit komt, ze zijn 1 en bijna 3!
Leuke foto's mompelientje... Toch had ik ook weer een ander beeld bij jou... Waarom weet ik niet... Je maakt me wel nieuwsgierig hoor goofychick.... Nou this is me.....
BB en Kit. NA het zien van jullie foto's weet ik niet of ik een foto ga posten . Hier trouwens weer een hele mooie temp stijging dus het zit weer helemaal goed. Manlief is nu ziek dus ben blij dat ik vorige week m'n ei heb gehad!! Edit; wilde een foto toevoegen maar lukt niet mobiel. Als de laptop aanstaat vanavond zal k het ook doen!
Yo Kit, je lijkt op Lara Croft! <3 BB, ik dacht ook dat je een brunette was. Lianne, mooie profiel foto. Lieve lach en mooie twinkelende ogen.
@ Mompelientje; Dank je schat!!! Vindt die 'liggende' foto van jou zo leuk???? Mag ik vragen waar die gemaakt is???? Op je werk???
@Lianne: wat heb jij prachtige ogen zeg! @Mompelientje: knappe chick hoor. En ook niet 1 van de dikste zie ik Nou, ik ga even de stad in voor de laatste cadeautjes! Have mercy want ik zal de enige niet zijn... Grrrrrr
Bekijk bijlage 209396 Hier is ikke dan met mijn zoontje, toen 3 weekjes oud. kon zo gouw niet een foto van mij alleen vinden.... zal nog ff verder zoeken Kit, BB, lianne, en de gene die ik vergeten ben wat een mooie foto's! iedereen fijne kerstdagen! (ook als je het niet viert mooie dagen toegewenst) xxx
@Lianne Dat klinkt heeeerlijk, die taarten! Mooie foto's meid! Mooi bruidsboeket ook! @Goofy Nu maak je mij verlegen! Ik ben wel benieuwd hoor, hoe je eruit ziet @Rammetje Benieuwd naar je foto vanavond. Fijn van je stijging! @Mompelientje I wish!! @Ambrose Mooie foto! Leuk dat zwart/wit met kleur Hoe heet je zoontje? Trouwfoto: Bekijk bijlage 209400 en ons zoontje Joah Jae Bekijk bijlage 209399
Heey Meiden, Wat een leuke foto's allemaal!! Ik durf niet hoor Jullie zijn allemaal zo knap!!! En bang om herkent te worden