Dankjewel solana Ik zie ook hele moooie trouwfoto's voorbij komen wauww Ik ben de jongste hier, of niet...
@ Solana, ahaaa.... Leek een beetje op de oude stad van Kos-stad... Vandaar mn vraag.... @Babywish, mooie foto hoor... Mooi zo je lippenstift!!! Enne qua leeftijd, volgens mij in Renske ook van jou leeftijd... Maarre ben maar 6 jaartjes ouder hoor...
Rammetje, mooi!!!!!!!!!!!!! Mmm, ik ga denk ik toch maar even zoeken naar een trouwfoto, waarop je mijn gezicht niet ziet. Wil het toch wel even showen. Kijk even of ik iets kan vinden.
wauw.. solana ook al zo'n mooie foto! meiden wat komen er allemaal mooie foto's voorbij!!! En zo verschillend allemaal!
Spinnekop.. Wat een geweldige foto!!!!!!!!! Hahahaha echt helemaal leuk en ik had jouw zo echt voorgesteld Babywish.. Ik denk dat ik de jongste ben haha Ik ben 20! Solana.. Wauw wat een mooie foto. En dan die achtergrond, echt iets voor Malta ja maar oooh wat mooi
heb ff mijn temp van vrijdag 0,1-0,2 omhoog gedaan en dan geeft FF wel een kruis op de 20e of de 21e.... Maar als ei op 20e was ... dan heb ik er een hard hoofd in deze maand..... dus ik hoop op de 21e ! Maar toch vreemd dat mijn ovutesten negatief waren ...
@Lola, erg vreemd dat de ovu testen negatief waren dan. Ik hoop in ieder geval voor jou dat je eisprong de 21e was.
@Renske, dank je wel. Ik heb echt nog veel mooiere foto's, maar kan die ivm herkenbaarheid niet plaatsen. Maar Malta is enorm mooi inderdaad.
goedenavond! wat een dag, moest werken en het was zoooo rustig. natuurlijk want iedereen was kerstboodschappen aan het doen denk ik. maar dan duurt 6 uur lang hoor. leuke foto's zie ik. Ik zal eens even kijken
Meiden. Mag ik jullie advies. Net naar de huisartsenpost geweest ivm heftige allergische reactie. Ik heb nu aerius tabletten gehad er staat in de bijsluiter dat er te weinig bekend is met gebruik tijdens zwangerschap... Nu in dubio wel of niet nemen?? Kreeg voor 10dagen. Heb er nu 1genomen om de aller ergste reactie te onderdrukken maar moet ik de rest wel of niet nemen??
Maia.. Leuke foto Lekker spontaan Babywish.. Ik word pas in de zomer van 2012 21 En jij? Ik zal er straks niet meer zijn i.v.m. kerstavond, lekker zwijmelen bij All you need! En de komende dagen ben ik hier ook niet echt. Hele fijne dagen meiden, dat er maar veel kerstkindjes gemaakt mogen worden en we spreken elkaar heeeeel snel weer