Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussion in 'NOD forum' started by Pabbels, Nov 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diana75

Diana75 Bekend lid

Apr 6, 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,
    Merry Christmas!!!

Vandaag een vroege dienst en aangezien iedereen nog op 1 oor ligt dacht ik; ik kruip even achter de pc...
    Mijn temp is van de korte nachten erg van slag volgens mij... (schommel tussen de 36.4 en 36.2) heb maar niet alles ingevuld, want anders wordt mijn ei niet gevonden en die heb ik echt gevoeld en de test wees dat ook uit! Maar goed... Begin hier en daar aardig verschijnselen te krijgen volgens mijn lief (zachtere lijnen en een opgezet gezicht) en zelf voel ik mij niet al te lekker af en toe...ruik soms erg goed en kan van sommige dingen écht onpasselijk worden waar ik voorheen niet zo'n last van had. Beetje hetzelfde als vorige maand...dus we gaan het zoen! Begin van het volgende jaar weten we het...spannend!

Allemaal nog een hele fijne tweede kerstdag en een vruchtbaar en gezond 2012!!

Liefs D.

2. NoLi

NoLi Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Iedereen ook vandaag een hele fijne kerstdag toegewenst!

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Fijne kerstmorgen iedereen.

vraag van de dag : ik vind "The jingle bell rock" een vrolijk en leuk kerstnummertje.

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Morning ladies, jullie kletsen echt TEVEEL! Ik kan dat niet meer bijhouden haha...ik zit ook in dat andere NOD forum...stuk rustiger dus kan je nog eens tussen komen hehehe....je zal maar aan 1 tafel zitten met jullie :D

Leuke kerst gisteren gehad??? Hier wel, gewoon tonnetje rond gegeten... meer niet eigenlijk... zoonlief is verwend door oma en door ons en vandaag gaan we weer verder met rondeten ;)

Leuke foto's voorbij zien komen van de mensen....

Ik wens jullie vandaag nog een leuke dag toe!!!

5. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, temp hier ook van slag, vul hem wel in maar ook niet op goede tijdstip getempt dus gaat een grote verrassing worden deze maand.

All i want for christmas heb ik sinds vorig jaar een herinnering aan.....toen zong ik elke keer tegen mijn jongste in de buik.

6. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop niet dat ik te laat was voor deze eitjes.....want als ik dan kijk naar mijn temp......maar als dat mijn ei was was ik ook nog aan het bloeden dus lijkt me raar......

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leukste kerstliedje: all i want for christmas is youuuuuuuuu hihi..

Hier super leuke dagen!
    Ga er weer gauw van genieten!

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden mijn temp doet ook vreemd heb even voorop ingevuld om te kijken wat hij doet, ik heb toch zeker gster e ei gevoeld dus we zulen zien.
    Liefs mamavand

9. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

Oct 10, 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohwww neeeee... Ik denk dat ik vandaag of morgen op rood mag :( net wat roze op toitel papiertje. Heb nog een klein beetje hoop dat dat kwam doordat ik een uurtje daarvoor heb moeten persen bij naar het toilet gaan. Maar heb er niet echt vertrouwen in..

Temp was ook omlaag maar ik dacht dat dat kwam door veel later te tempen als normaal.

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

Oct 10, 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne 2e kerstdag allemaal!!

11. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Goedemiddag allemaal!
    Zo, wat is er lekker gekletst! Zal proberen wat mee te kletsen maar het blijft soms lastig haha!

Wij zijn 1e Kerstdag met zijn drietjes naar de kerk geweest en 's middags bij schoonouders op visite!
    Vanochtend wilden we eigenlijk naar de woonboulevard om wat bedden te testen, maar we hebben ons alledrie verslapen tot half elf ;) erg he! Dus wat gegeten, nu ligt meisje weer op bed en vanmiddag gaan we naar mijn familie!

Vind het altijd zo gezellig die feestdagen! Heerlijk!

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoe kan dat nou joh meis?? Je zit pas op 8dpo! Ik weet niet hoe lang je LF normaal is, maar 8 is wel heel erg kort! Kan het geen innestelingsbloeding zijn??

Verder weer leuke foto's gezien! Leuke vent heb je Jufaman!

Hier weer thuis na een nachtje Drenthe bij mijn ouders. Was wel gezellig. Nu nog even langs mijn zusje en dan lekker op de bank hangen en niks doen.
    Wat wel ruk is is dat ik mijn thermometer vergeten was en dat precies op ochtend 15. :( Nou weet ik dus niet of vanmorgen mijn temp omlaag was voor mijn naderende eisprong of dat ie al omhoog was. Grrrrr

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha dames, de eerste kerstdag een beetje goed door kunnen komen? Hier een supergezellige avond gehad met mijn familie. Vandaag een rustig dagje thuis.

Ik zie dat ik begin bij 23 december (die middag ben ik met Lief nog ff kleding gaan shoppen en sindsdien ben ik offline geweest), dus ik zal wellicht niet overal op reageren. Hopelijk is daarvoor begrip.

@ Evira: nog van harte meis. Ik hoop, dat je weer wat fitter bent.

@ Goofychick: wat ontzettend fijn dat je zo'n begripvolle gyn trof. Enne....laat die eitjes niet ongebruikt he ;)

@ CVO ik zou zeggen ei op CD 14 of 15. Dus je kluspatroon is prima!

@renske: je mag mijn pincode wel hebben hoor...staat niet zoveel op *gniffel*

@ Rammetje: maar je moet nog 7 dagen toch? Zou het geen innesteling kunnen zijn ofzo?

@ vraag van de dag van de 24e: Damn...er zitten wel heul mooie dames bij zeg. Wauw. Voel ik me een ork bij. Mja. Overigens wél leuk om julie te zien :)
    Ik heb al een foto geplaatst; van mij en stiefkat Pien. maar ik zal eens zoeken of ik nog wat kan vinden..Het is een wat oudere geworden. iok heb vrij weinig recente en leuke foto's van mezelf, omdat ik doorgaans de fotograaf ben.

@ hier: temp vanochtend ineens 37 graden. Kreeg prompt een kruis op cd8 van FF. Nu geloof ik daar niets van, gezien mijn ei meestal pas in week 3 komt opdagen, dus ik heb maar even de override gebruikt. Ben niet zo fit de laatste tijd, plús een avond laat naar bed zullen méér de verklaring zijn voor deze temp dan iets hormonaals. Ik hoop en hoop- op volgend weekend :)

@ alle zieken: beterschap!!

@ alle dames op de wachtbank: ik duim mee!

@ alle dames op zoek naar een ei: dat we um snel mogen vinden ( of in mijn geval..niet té snel ;) )

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    h nee ik had een heel verhaal getypt en nu is weer alles weg... Grr zeg... Dus nu maar ff zo uit mijn hoofd...

@BB ik had van jou al een trouw foto's gezien in een andere NOD lijst...

@Kit wat een mooi gezinnetje zijn jullie

@mompelientje Ik had me jou heel anders voor gesteld... Haha

@Spinnekop zo grappig die foto... Schoot gewoon keihard in de lach...

Ik ben sinds vrijdag niet meer online geweest dus was echt veel lezen etc...

Nou mijn kerst was SUPER...!!!
    Ik ben verloofd......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn foto is al een oude heb niet veel erop staan hier...

15. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @SUUSSSSSJEEEE WATTTTTTTTTTTTT?????

GAAAAAFFFFFFFFFF...............GEFELICITEERD!!!!

Hoe romantisch.....

16. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wilde bijna een foto plaatsen maar er zijn een aantal die weten dat ik hier schrijft maar niet weten hoe ik heet......dus wil daarvoor beetje anoniem blijven......op facebook komen nog wel foto's te staan.....en staat al eentje met mijn spruit....

17. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nu neem ik een chocotoff.........ben geen snoeperd maar opeens zin in.....

18. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

Oct 10, 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suusje. Gefeliciteerd!!! Super man!

@bb. Ja zit nu op 8dpo. Normaal een lf van 12... Ik had sinds gister na het vrijen een wat zeurende pijn en nu na die spotting is dat weg en ook geen spotting meer gehad op de toilet. Misschie toch van het persen even daarvoor? Icm een innesteling?? Hoop dat er nu niks meer komt... Heb stiekum weer een beetje hoop :)

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

rammetje idd het zou natuurlijk ook innesteling kunnen zijn.
    Wij denken dat het misschien niet raak zal zijn hier.
    Ivm mega veel drank gebruik de laatste dagen.
    Maar iss ik zou ook een beetje hoop hebben als ik jou was.
    liefs mamavand

20. Kit

Kit Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,132
    0
    36
    ZZP'er
    Mamavand, Mamakaatje en Jufaman Leuk om nu ook een gezicht bij jullie te hebben! Mooie foto's! :)

@Betty Klote dat je je thermometer bent vergeten! Ik was gisteren vergeten te tempen. 's middags dus maar even gedaan. Niet gek met die drukke feestdagen!

@Hellen Wat zie jij er jong uit! (dat is een compliment ;))

@Suusje Tooooof!!! Hoe, wat en waar?? Gefeliciteerd!!!!! Mooie foto trouwens! Dat had ik al wel verwacht hoor :p Dat ben jij toch ook op je avatar? Daar heb je blond haar, maar je bent nu dus een mooie rooie :D

@Rammetje Kan heel goed hoor een innesteling. Komt dan meestal een beetje bloed vrij, gewoon uit je baarmoeder, dus als je perst komt dat naar buiten dan. Nog niet de hoop opgeven hoor!

Share This Page