Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Dames ik heb vanmorgen een testje gedaan omdat ik zulke zere borsten heb en ze egt groter zijn..
    Mijn eisprong was 3 dagen eerder dan mijn banner aangeeft dus zit als het goed is nu 10 dpo en hij is positief en ook best duidelijk geen tuurstreepje zou het dan echt zo zijn???? Show vanavond wel mijn testje als ik hem op de foto krijg maar denk het wel haha :)

2. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @pabbels. Als het geen tuurstreepje is; gefeliciteerd!!

3. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Nee zelfs zoonlief ziet hem duidelijk vroeg aan hem hoeveel streepjes zie jij hier?? Hij 2 mama dus egt geen tuurtes maar ook geen knaller.. Zaterdag nog maar een testje als ik zolang kan wachten ;) laat hem vanavond wel zien als net lukt..

4. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

haha goede manier om je zoontje hem te laten zien

maar je zou dan de eerste zijn , ik ga vanavond zeker je foto bekijken

5. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Rammetje Balen zeg!! Knuf!
    Ook niet gek dat je man zo denkt! Ik wens jou heel veel succes de volgende ronde. Dat het dan wel raak mag zijn!!!
    En ik zou vandaag als je eerste dag rekenen dan.. ..en lekker hier blijven hoor :)

Jeetje Pabbels wat fantastisch! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je test vanavond!

6. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Sorry rammetje ha jou berichtje niet gelezen meid:( dikke knuf van hier ik duim voor je volgende ronde!!!

En dank jullie wel, hopen dat het echt is en het blijft plakken dit keer...

7. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ach wat jammer zeg een teleurstellend einde van 2011 , ik tel de eerste dag altijd als ik echt rood zie zeg maar

ik heb vanmorgen ook een zw test gedaan en het streepje is nog ienieminie te zien dus ik denk dat het einde er voor mij aan zit te komen ik heb af en toe nog bruin bloedverlies , kunnen we eindelijk door ,heb het rollebollen ook wel gemist:D

ik zag gisteren nog een vraag van de dag langs komen iets met een lievelingslied voor kerst , hmm dan kies ik denk ik voor: war is over van john lennon

is er al een nieuwe vraag van de dag anders heb ik wel een voorstel

WAT IS JE WENS VOOR 2012

en dan iets anders kiezen dan een kindje , want daar gaan we allemaal voor toch

mijne is een inkoppertje: een mooi huis kopen ;) en ons oude verkopen natuurlijk

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Hoe doen jullie meiden dat trouwens met O&N? Ik neem wel een champie hoor! Misschien ervoor een vroegtijdig testje er tegenaan knallen (ik lees "test" en krijg alweer drang :D)
    ..en dan heb ik niet eens het idee dat.. Ook al hebben we wel goed geklust! Sowieso afwachten natuurlijk.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Betty: nu ben ik wel benieuwd wat je je dan bij mij had voorgesteld! Maar goed: ik ben wel hét bewijs dat je er als 40-jarige niet uit hoeft te zien als een omaatje ;) Ook wel fijn als ik straks op hget schoolplein sta: dan denken ze tenminste niet mijn dochter door haar oma wordt opgehaald :D

Ik hoop, dat het geklus resultaat heeft!

@ Rammetje: jeetje...jij was er dan vroeg bij :(

@ Pabbles: als he tgeen tuurstreepje is, zou ik zeggen : gefeliciteerd. Maar we zijn dol op foto's hier ...

@ hier: een kalme 36.7 En nog sticky slijm. Hoewel mijn bmm gister hoger zat is ie nu weer laag. Nou ja...als het over een paar dagen maar wél goed zit. Ik duim en duim en duim voor mezelf.

Dit weekend hadden we het over de naderende verhuizing van mijn Lief naar hier. En over wat te doen met de kinderkamer die bij hem staat. Er waren wat gemixte reacties op het feit, dat we die hierheen halen onder het mom van "je weet maar nooit!".

Tja..ik weet ook wel dat ik ouder ben, maar we wensen het nog zó graag. Is dat dan zo gek? Soms zeggen mensen: waarom zou je je van alles op de hals halen als je al één gezond kindje hebt? Nou precies daarom: omdat we er één hebben en mijn Lief ook één alleen is. Dat willen we voor haar liever niet. ( Plus: in mijn hart is nog zoveel plaats vrij...)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ O&N ik neem gewoon wat champagne. Ik heb mijn ei pas rond die dagen. En als je iets verder bent: er is nog geen bloedcontact, dus zoveel kwaad kan het niet. 3 Jaar geleden wist ik niet eens dat ik zwanger was, dus dronk ik ook gewoon wat.

@ Vraag van de dag: ik hoop dat mijn Lief hier een leuke baan vindt en zich fijn kan wortelen. Immers: hij moet ook gelukkig worden van andere dingen dan alleen van bij ons zijn.

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Nou Hellen, ik zie het genoeg om me heen hoor en ik vind er niets mis mee!
    Er zijn wel grenzen vind ik. Een Rob de Nijs van 68 (!) vind ik belachelijk. Mja, wakker lig ik er ook niet van. Ik zou er niet voor kiezen op die leeftijd, maar ze zoeken het maar lekker uit :D
    Ik vind dat mensen over het algemeen te snel klaar staan met hun oordeel, wanneer het iemand anders leven betreft.. Lekker je hartje volgen! Hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!!

Wens 2012

Emotioneel: Mijn moedertje heeft het afgelopen jaar een melanoom weg laten halen. Wens dat ze voor de rest helemaal schoon is/blijft.

Materialistisch: een nieuwe camera, dat laat ik afhangen van mijn omzet. Dus eigenlijk wens ik een goed jaar voor mijn bedrijf ;)

Sneaky twee wensen :p

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou jullie wilde graag weten hoe het ging he...
    We gingen op kerstavond de cadeautjes uitpakken onder ons 2tjes met een lekker glaasje champagne erbij...
    Ik kreeg als eerste een envelop hier in stond een cijfer op en links...
    Hier in zat een hele leuke kaart met een gedicht over houden van..
    Daarna kreeg ik weer een kaart... Deze mocht ik niet openmaken, ook hier stond weer een code op...
    Daarna kreeg ik een kluisje... Ik moest het kluisje openmaken met de aanwijzingen... Dat lukte natuurlijk niet... Want snapte er niks van...
    Maar ik had nog steeds niks in de gaten... Toen ik het eindelijk open had stond daar in WIL JE MET ME TROUWEN...
    Echt leuk dus....

@Hellen ik vind ook dat jij er nog echt jong uit ziet....

13. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hoi dames,

behalve dat ik mijzelf net op de lijst van het tweede deel van de maand heb gezet, heb ik net ook een nieuwe lijst gemaakt. deze is voor dames die al wat langer bezig zijn.
    Ik heb gemerkt dat ik het soms best lastig vind om te zien dat het meeste roze in de nodlijsten komt van meiden die heel snel zwanger zijn (binnen 6 maanden)
    Natuurlijk hartstikke fijn, maar ik vraag mij als ik mijzelf weer op rood zet dan wel steeds af waarom wij dat geluk nou weer niet mogen hebben. Ik denk gezonde jalouzie, maar uit zelfbescherming dus ook even een lijst voor 6+ dames:)
    Hopelijk gaan we die ook snel roze invullen want ik zie ook hier op deze lijst weer veel te veel dames die ik al heel wat maandjes tegenkom!
    Dus als er meiden zijn die ook behoefte hebben aan meer 'lotgenoten' op de lijst dan kun je je aanmelden!

xx

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    vraag van de dag:
    misschien heel saai maar ik vind het allemaal wel goed zo, dus heb niet echt wensen (buiten een kindje natuurlijk). heb alles wat ik wil dus ja, niet echt wensen ! :)
    hoop gewoon dat mijn gezin & mijn dierbare zoals familie, vrienden allemaal gezond blijven... maar dat is niet alleen voor 2012 haha

15. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Spinnekop had helemaal over je heen gelezen! Fijn dat je test minder wordt (wat krom hè) 2012 wordt gewoon jouw jaar :)

@Suusje Wat reumantisch!!! Zat er ook een ring bij??

@6+ers Daar hoor ik dus niet bij. Voor de meiden die langer bezig zijn; pleasee don't leave us :(

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ SuusjeLove: wat een leuk idee ! & heel romantisch natuurlijk...! :)

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hihi nee want hij wist mijn maat niet... Had wel een aanschuif ring uit gezocht van Melano maar die had ik 's middags al gekregen...

@Spinnekop oh wat fijn dat de test al minder is... Kun je eindelijk verder...

18. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rammetje, balen zeg. En blijf maar gezellig hier hoor. Ik zou vandaag als 1e dag tellen, omdat je gisteravond pas ongesteld bent geworden.
    @Pabbles, van harte gefeliciteerd! En natuurlijk wil ik de foto graag zien.
    @Suusje, wat een mooi verhaal. Nogmaals van harte. Weet je al wanneer de grote dag is?
    @Hellen, ik hoop dat je snel zwanger zult worden. En trek je niets aan van anderen, het is jullie wens en daar heeft verder niemand wat mee te maken.

Hier: ik heb deze week wel nog vrij. Gezellig bij de kinderen zijn. Vandaag pyamadag, want de kinderen zijn erg moe van de afgelopen dagen.
    Vraagvandedag: Wij hebben de afgelopen jaren heel wat meegemaakt, dus ik hoop voor dit jaar meer rust en geluk.

19. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    @ Pabbles, gefeliciteerd! :D

@ SuusjeLove: Romantisch zeg! :D.

Vraag van de dag:
    Mja zwanger worden uiteraard! ;) Huisje, boompje, beestje! Ik durf het verder eigenlijk niet echt te zeggen. Que Sera, Sera!

20. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #1320 Mompelientje, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Heya! :)

Sorry dat ik niet kan antwoorden. Ik ben drukkerdedruuuk! Maar! Ik ga een ellenlange bericht schrijven aan iedereen! Jawel! <333

I love you meiden"!

Awie meid. Wees positief! Ik was ook jaloers! We weten hoe je je voelt! Als je ongemakkelijk voelt, dan neem je voor jezelf even rust en laat het even los. Tweede topic openen is een beetje overbodig. Iedereen is super en super welkom! Of je nou jaren bezig bent of pas een dag. :)

Deel Deze Pagina