Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rammetje.. Balen meiss :(:( had gehoopt op beter nieuws. Hopelijk wordt 2012 dan snel jullie jaar:D

Pabbels.. Ik ben benieuwddd :) Als het geen tuurstreep is, dan zou ik zeggen: gefeliciteerdd:D:D

Spinnekop.. Gelukkig wordt het wat minder, dan kan je eindelijk verder! hopelijk ben je gauw weer zwanger en blijft deze beeb mooi plakken!!

Suusje.. Wauww wat een leuk aanzoek zeg:p totaal niet verwacht??

Lianne.. Mooie taarten:D en wat ben je goed verwend hihi. Nog gefeliciteerd trouwens :p

Vraag van de dag:
    Mijn wens voor 2012 is dat iedereen om me heen, waarvan ik zielsveel hou, gezond blijft! En daarmee doel ik o.a. op mijn vader, die wat problemen heeft gehad rondom zijn hart.
    En ik heb ook een voornemen, en dat is mijn haar lang laten groeien:p niet echt iets boeiends, maar ik wil het toch erg graag:D
    En een kindje.. tja.. hopelijk is dat ons ook gegund:)

Enne meiden,
    ik heb vandaag volgens mij een positieve ovu test in handen :D:D
    Dus wel wat eerder dan verwacht.
    Gisteren hebben we een dagje overgeslagen wat betreft klussen, het grote vuurwerk bewaren we dan voor vandaag. Dat is niet erg toch, dat we het gisteren niet gedaan hebben?

Verder erg leuke dagen gehad, erg gezellig en heerlijk gegeten:D
    Manlief is nu nog tot volgende week dinsdag vrij, heeeeeeeeeerlijk:D

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje Pabbels!
    Zou wat zijn als iemand hier 5 dagen voordat het NOD-topic begint al een positieve test in handen heeft!
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

@Rammetje: jammer meis! Ik had nog goede hoop voor je omdat het pas 8dpo was :( Blijf maar lekker hier hoor!

@Rens: dan lopen we toch weer gelijk he! Mijn eisprong is nu bezig (au au). Hoop morgen een hogere temp te hebben!
    Ga jij maar lekker aan de klus vanavond. Enne, 1 dagje overslaan is prima. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat het beter is vanwege de zaadkwaliteit, maar daar trek ik me lekker niks van aan. Doe het wanneer we kunnen en willen en als dat elke dag is... het zij zo :cool:

Vraag van de dag: Ik wil heel graag gezond zwanger worden, dat is echt mijn grootste wens. 3 miskramen in 1 kalenderjaar gaan je niet in de koude kleren zitten...
    Verder hoop ik gezond te blijven en datzelfde wens ik voor iedereen die ik lief vind en voor jullie uiteraard!

@Mompelientje: Dikke knuffel voor jou drukke chick :p

3. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pabbels: gefeliciteerd !!
    @Suusje: gefeliciteerd !!

@Hier: weer in Wales. Gisteren met de dochter van mijn vriend naar ´HUGO´ 3d geweest. Erg mooie film met mooie effecten met een mooi verhaal, maar de film ging wel een beetje langzaam. Zat te weinig actie in. En dus een beetje saai op een gegeven moment. Zelfs voor een 7-jarige.

Verder, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb het ´gevoel´ dat het wel eens raak kan zijn deze maand. Ik voel mij heel anders dan de afgelopen maanden. Maar kan ook door de kerst komen :). maar goed...eens kijken of mijn intuitie goed zit. Heb verder geen symptomen of zo...just a feeling.... We shall see !

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

vraag van de dag, ik heb alles wat ik wil.
    Ik zou ee ding heel graag willen maar dat willen alle meiden hier.
    Dat onze liefde nog 1 keer bezegeld mag worden met een mooi wondertje.
    fijne dag meiden, ik ga snel me mannetje helpen krijg een nieuwe vloer in de woonkamer

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jaa..ik heb he tniet gezegd omdat expliciet was vermeld he tniet te doen. Toch wil ik dat het universum het ook nog eens goed hoort, dus ik zeg het lekker toch: ik wens een gezond brusje voor onze lieve Roos!!!

Pff....heb vandaag vrij om de zolder op te ruimen maar heb er zó geen zin in. ik heb eigenlijk al heel lang niet meer eens een gewoon dagje niksen gehad en ik heb er zo'n behoefte aan. ...

Mja: Lief komt binnenkort deze kant op, dus ik MOET wel. Kan iemand me even een figuurlijke "kick in the butt" geven?

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nou helen bij deze * de schop onder je kont schiet op jij* liefs mamavand

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty.. Bedankt voor de info meid! Jaa we lopen idd wel weer gelijk, is de laatste tijd vaak zo he dat wij toch gelijk lopen. Ik vermoed dat me eisprong steeds varieert maar dat me lf toch wel redelijk gelijk blijft. We zullen het zien. Klussen komt wel goed vandaag, we zijn lekker vrij duss:D:D
    ik hoop ook dat je nou eens geluk mag hebben met een beeb die blijft plakken! 2012 wordt jouw jaar meid ik weet het zeker!

Hellen: Hup aan de slag jij! Nee hoor, ik snap best dat je soms een dagje lekker niks doen erg lekekr zou vinden, je bent altijd zo vroeg uit de veren..

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    nou bij deze krijg je van mij een schop onder je kont *schop* haha... maar een dagje niks doen is ook wel een keer lekker en al helemaal als je er aan toe bent !

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hey meiden,

Ik durf eigenlijks niet te hopen, maar ik voel me anders dan alle andere maanden.
    Maar wacht rustig af
    (Steekjes/krampjes en een raar gevoel door mijn hele lichaan die ik niet kan omschrijven)

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik ga voor je hopen...!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    AUUWWWW...zeg...niet zó hard schoppen hoor *kijkt sip*

@ Babywish: zoals voor iedereen hier, zal ik hard voor je duimen, meis!

Ga ik nu echt weer ff wat doen *sjokt weg*

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    heel hard was die niet bedoelt ! :O
    het was een schopje voor eigen best wil haha... succes in ieder geval !

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag! Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad, hier wel in elk geval, was gezellig.

@suusje: gefeliciteerd! leuk zeg.

@lianne: ziet er lekker uit je taarten!

@rammetje: balen

@pabbels: spannend :) ik duim voor je dat het echt goed positief is! alvast voorzichtig gefeliciteerd

@wens voor 2012: ik wens dat we eindelijk eens een rustig jaar krijgen ;) zonder gedoe en gestress. Verder heb ik voor mezelf geen wensen, ik wens dat Romy (uit het topic) gezond mag worden en dat mijn eigen dochter weer verder lekker eigenwijs opgroeit.

@O&N: ik neem gewoon champagne, net als dat ik met de kerst een wijntje gedronken heb. Je hebt de eerste weken geen bloedband met je kind en ik ben inmiddels een jaar gestopt met de pil en dan kan je overal wel rekening mee houden. Doe niets overmatig, maar wat slokjes vind ik wel kunnen.

@suusje: heel leuk gedaan zeg :)

@mukje: ik snap dat je het gedaan hebt maar ondanks dat wij nu een jaar verder zijn heb ik er persoonlijk weinig behoeft aan, ik vind het juist fijn dat het bij andere dames wel lukt, voelt voor mij niet naar ofzo.

14. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Ook hier "een schop onder je kont"! ;) Succes met de zolder! Heb ik voor een paar weken terug onder handen genomen en ben ruim een week zoet geweest! :$

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Rammetje, wat jammer meid dat je ongie toch is doorgebroken. Succes in de volgende ronde.

@Mamakaatje, veel plezier in de Efteling.
    wbt, gevoelige tepels, heb ik ook, mn ei was afgelopen weekend dus kan nog niet van een zw.schap zijn lijkt mij (ik hoop t wel )
    Pukkels heb ik niet, maar mn huid is wel geirriteerd, lijkt net of ik uitslag heb (dat gevoel) maar je ziet niks.

@Pabbels, wauw al zo vroeg een positieve test. Hier al een voorzichtige gefeliciteerd en dat er maar veel meiden mogen volgen.

@Kit, ik heb ook testdrang haha, heb zo'n gevoelige tepels dat ik vanmorgen een ultra gevoelige test heb gedaan, natuurlijk hartstikke negatief. Kan ook niet anders, heb net mn ei gehad. Stom stom stom

@Suusjelove, wat leuk dat je gaat trouwen en wat een origineel aanzoek.

@Lola36 & Babywish, ik hoop dat jullie gevoel uitkomt!!!

Mijn wens voor 2012 is dat we in wat rustiger vaarwater komen, al 2 jaar is het hier vette ellende. In 2010 is plotseling mijn vader overleden, een paar maanden later reden ze ons hondje dood. In augustus een bbz, daarna gelijk weer zwanger maar werd een MA. En in die periode is ook mijn opa overleden dus ik hoop dat het geluk weer een beetje terug keert hier.

Heb een beetje een ongesteldheids gevoel, hebben jullie dat ook weleens vlak na je ei??? Hoop niet dat de duivels al komen want dan is het wel een hele korte lf.

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jeetje Minnie wat heftig. Ik help je hopen meid! Wat een ellende :(
    Hier trouwens ook ongiekrampen. Vorige maand had ik dat ook rond deze tijd..

@Hellen Hup hup, is voor een goed doel! *schop* Gaan!! :D

Spannend Lola en Babywish!!!

17. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    2012: Ik hoop een keer dat iedereen op de wereld eens gaat doorkrijgen waar het om gaat in dit leven. Dus aub geen oorlog meer, geen verborgen agendas, geld moet naar het volk ipv naar dure autos voor de ministers, structurele oplossingen voor de minder bedeelden in de wereld etc etc etc. Maar aangezien dit voorlopig nog niet uit gaat komen wens ik even iets anders....

Dat iedereen gezond blijft, gelukkig blijft en de kleine dingen in het leven kan blijven waarderen !

18. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraag van vandaag; mijn wens is een betere gezondheid in 2012 en minder ziekhuis bezoeken/verblijven dan de afgelopen 2jaar.. En zwanger mogen worden met een plakbeeb, liefst ook een bevalling in 2012!

Meiden ik hoop dat jullie 2012 echt goed roze mogen beginnen. Ik heb waarschijnlijk mij ei alweer wanneer sommige van jullie de NOD dag naderen dus dan blijf ik net als spinnekop en goofychick lekker mee kletsen!

19. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    kon niet wachten tot vanavond dus maar met de webcam een fototje gemaakt is niet zo scherp maar je ziet hem wel...

20. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Duidelijke streep! :D

Deel Deze Pagina