Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou Pabbles: dat is een mooi verlaat kerstkadootje! Die streep is zéker goed te zien meid!

Gefeliciteerd!

2. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    hee pabbels, goed begin :D gefeliciteerd!

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik zie ze ook !

4. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Dankjullie wel!! Een mooie opening idd nu de rest van de meiden hier ook hè!!! Op naar roze, kan ik mijn banner al aanpassen denken jullie en op de lijst op roze of zou ik nog wachten tot nod??

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik zou persoonlijk nog even wachten...

6. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk streepie !!!

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik zou ook nog even wachten met je banner enzo..
    Op roze op de lijst zou ik lekker wel doen (dat is toch alleen hier)
    Je streepje is hartstikke duidelijk maar voor NOD gaat nog 50% van de zwangerschappen mis. (daarom hebben doktoren er zo'n hekel aan als we te vroeg testen.
    Probeer voorzichtig blij te zijn (en van binnen stiekem te juichen :p) maar wacht nog even met het van de daken schreeuwen tot je NOD!

Van mijn kant nogmaals een voorzichtige felicitatie en ik hoop op een knaltest op je NOD! :)

8. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @Pabbles: SUPER!! GEFELICITEERD!!! Nu lekker blijven plakken beebje!

@vraag van de dag: ik heb eigenlijk geen wens, op zwanger worden na dan ;) ik ben eigenlijk zeer tevreden met wat ik heb, en kan zo 1,2,3 niet bedenken wat ik graag zou willen.....

Owww wacht!!!! ik wens ik wens.... dat iedereen hier in 2012 zwanger is!!! ;)

verder gezelige kerst dagen gehad!!

1e kerst dag lekker thuis met eigen gezin
    2e kerst dag naar me vader, en vanuitdaar naar kerstland (indoor kermis) geweest met me half broertje en half zusje (7, en 6 jaar) pfff dat was me wel een onderneming :D me zusje heeft daar van ons nieuwe schoennen gekregen voor haar verjaardag want ze is vandaag jarig. nu op naar O&N :D :D
    ik ben niet echt een drinker, maar denk dat ik met oud en nieuw ook wel even 1 drankje neem, toch wel iets simbolische om met een drankje het jaar uit te gaan en zo het nieuwe jaar weer in..

maar voor nu nog even beetje opruimen in huis :S vandaag ook heledag weg geweest (bij zusje op verjaardag) dus moeten we nu nog ff wat doen he :)

-x-

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoooo zolder schiet goed op. Allen mijn tennisarm vind het niet zo geslaagd, geloof ik. Maar goed. Er is plek voor de lieverd gemaakt en zo hoop ik, dat het bijdraagt aan zijn welkom voelen hier.

Nog even wat losse rommeltjes doen, stofzuigen en nog een was erin en dan kan ik straks mijn meisje alweer halen :)

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    als je even zin maakt is het ook zo weer gebeurt ! ^^

11. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pabbels, mooie duidelijke test. van harte!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pabbels.. Wauwww je bent de eerste hier:D:D Gefeliciteerdddddd:D:D Lekker zwanger het jaar uit! en het nieuwe jaar weer zwanger in :p

Meiden, even een hele genante vraag hoor..
    Manlief en ik hebben net de daad geleverd, alleen daarna ben ik zeg maar gekomen en toen kwam er best weer wat uitzetten.. Is dat niet erg? Ik ben dan weer bang dat er niks meer in zit, of is dit onzin?

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Rens, de snelle zwemmers blijven wel zitten hoor :cool:
    Je hebt miljoenen zaadjes bij een lozing en je hebt er maar 1 nodig! :p

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty.. Ja dat is wel zo ja, en dat weet ik ook maja het zit gewoon tussen me oren (die gedachte dan he:p) dat het dan weer niet goed is ofzo. Pffffffff zwanger worden!!!!!!! Aaargghh

15. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Renske een hoogtepunt na zijn zaadlozing helpt volgens sommigen zelfs bij het zwanger raken :) Ooit van randjes fietsen gehoord? Moet je maar ff op googlen..
    Dat wat er weer uit is gekomen zijn ws ook jouw lichaamssappen (sorry, geen ander woord voor), maar er zal ongetwijfeld wel wat achter zijn gebleven hoor :) Ik zou je er niet te druk over maken!

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh en Pabbels, daar kan je niet omheen! Dat is een hele mooie tweede streep! :) Gefeliciteerd meid!

17. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Helloooo Ladies....

Zo de kerstdagen zijn weer voorbij, het 'gewone' leventje begint weer... Morgen nog 1 dagje werken en dan weer vrij tot volgende wk maandag... Maar het is hier dan ook lekker druk...

Ga zo even het eten op zetten... Gewoon lekker aardappeltjes met groente en vlees... Heerlijk!!! Vanavond is er een volleybal toernooi van manlief zn volleybal vereniging dus daar gaan we gezellig heen.... Morgen moet ik een dagje werken en manlief gaat aan de klus... Morgenavond een verjaardag... Donderdag ff een klusdagje + een verjaardag en vrijdag een bruiloft.... En tja, dan is het alweer oudjaarsdag.... Dus de dagen vliegen hier...

Maar wij kunnen zo langzamerhand weer over van klussen naar hobbien... Mn eisprong is geweest, ff geeft hem nu ook aan...

Wat betreft mn favo kerstliedjes; ik heb er een aantal... Zowel de populaire kerstsongs als de christelijke kerstliederen....

En de vraag van de dag; mijn wens voor 2012 is dat ik heel graag eens een normale zomer wil... Dus lekkere temperaturen vanaf april ongeveer... tot aan sept/okt??? Ik ben ontzettend gelukkig dus heb (naast het zwanger worden) niets te wensen....

Pabbels; dat is een mooie streep zeg!! Ik blijf voor je duimen dat alles goed gaat en het lekker blijft plakken en zich voor ontwikkeld tot een mooi beebje!!!

18. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Hihi net even gegoogled op dat "randjefietsen", had er nog nooit van gehoord! :D Best boeiend! ;)

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kit.. Bedankt voor je antwoord. Het stelt me allemaal weer wat gerust. Kijk dat bedoel ik nou.. als ik ergens mee zit en ik zet het hier neer, dan weten jullie me altijd weer gerust te stellen. Zo lief!. Nee ik heb daar nog nooit van gehoord, ga eens googlen:p:p ben benieuwd.....

Lianne.. Drukke dagen voor de boeg zeg! Ondanks dat je niet werkt, toch druk druk druk. En ook nog een bruiloft.. wauw wat een speciale dag zeg! Heb daar niet vaak van gehoord dat mensen op die dag gaan trouwen, bijzonder:D:D

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Nog ff een vraagje van mijn kant...
    Ik heb dus mn ovulatiedag op dag 13,
    5 (!) dagen eerder als vorige maand....

Hoe weet ik nu wat mn NOD is??? 5 dagen eraf rekenen???
    Mn luteale fase was vorige maand 12 dagen....
    Dus dat zou betekenen dat ik deze maand een cyclus heb
    van 25 dagen.... En mn NOD rond 5 jan. is?????

Deel Deze Pagina