dank jullie wel meiden, nu jullie ook he! Ik had vroeg getest, had vanmorgen iets van ik moet die test doen.
@Mompelientje Ja hoor, kom maar op. Ik maak die foto's wel Tuurlijk heb jij binnenkort ook zo'n foto <3 Balen van je buikpijn Waar zit je nu in je cyclus? @Spinnekop Is zo! Eentje kan geen kwaad Wow Kersje, dat is super duidelijk!! Gefeliciteerd meid! *testdrang neemt toe..*
Hier net onwijs zitten brullen bij een film over een hond die op zijn baasje blijft wachten ook al is hij dood. "Hachiko" heet de film. Ik heb wel vaker dat ik een traantje moet laten *emo*, maar echt brullen dit keer hè! Mijn man schrok ervan Hormonen? Of gewoon de feestdagen? De spanning begint zich weer op te bouwen in het topic. Meiden, ik duim voor jullie allemaal! Lekker veel roze. Kom op!
Hallo dames. Ben aan het bijlezen, nu ff geen tijd om dat af te maken (drukke dagen gehad). Ga vanmiddag bijlezen, maar hier begin ik te denken dat het misschien toch weleens raak zou kunnen zijn... Vanaf 2de kerstdag telkens wat 'buikpijn', voelt zelfs wat op groeipijn. Ik voel me opgeblazen en heb grotere borsten (normaal voor mijn ongi niet). Temp blijft ook aardig hoog, schommelt wel wat. Nog een paar daagjes!!!
@kit: *troost* ookal is het nu vast weer over die brul bui ik had dat gister ook met een film, maar dan de green mile pfff zelf als ik er alleen al aan denk begin ik al weer bijna te huilen *slikt tranen weg* @Hannamom: *tik tak tik tak* spannend!!! zelf.... denk ik dat het deze maand niet raak is, wel genoeg gekust daar lag het niet aan, maar misschien wel TE veel en natuurlijk heeft man lief met de feest dagen ook wel behoorlijk wat gedronken @ nu ff lekker genieten van mijn koffie en dan de kleine man van boven halen die ligt al in zijn bedje te "kletsen" en vandaag weer eens even lekker het huis een sop beurt geven na de feestdagen, om hem zaterdag weer vies te maken -x-
goedemorgen! gefeliciteerd kersje leuk zo'n roze lijst. hier weinig te melden. Gisteravond eindigde even wat minder, met achteruit rijden miste ik een paaltje en toen ik hem in m'n spiegel zag trapte ik ipv op m'n rem op m'n gas dus tja... gelukkig is manlief handig en heeft in het verleden aan auto's gesleuteld dus een nieuw licht krijgt hij er zelf wel in, zal ook een nieuwe bumper op moeten maar voorlopig heeft hij hem uitgedeukt. Dus ik mag vandaag met het OV naar m'n werk
sorry dat ik ni meer zo actief ben, ik zie wel 2 zwangere al! gefeliciteerd!!! hier nu op 6 dpo en het gaat eigenlijk een beetje hetzelfde als vorige maand qua 'kwaaltjes' dus ik vrees dat het niks is deze maand, ik baal er alleen van want dan ga ik al weer naar ronde 6 en dat is voor mij toch een beetje een grens ofzo..sorry hoor maar ben een beetje chagie en niet uitgeslapen haha
He meiden, goedemorgen! Alweer een zwangere zie ik. Voorzichtig gefeliciteerd Kersje! Ik hoop op een knaltest op je NOD. Hier vanmorgen GEEN tempstijging :x (ja, 1/10e, maar die telt niet vind ik) En dat terwijl ik gisteren 100% zeker mijn eisprong gevoeld heb. Ik zit in ronde 31, dus ik mag wel zeggen dat ik mijn eigen lijf een beetje ken inmiddels... Laatste 4 maanden eisprongen op dag 15 en 16 en nu zit ik alop dag 17!! Grrrrrrrrrrrrrrr :x:x:x
nou roze meiden gefelciteerd mooi begin van de lijst. Mijn temp doet raar ik weet niet wat ik er moet. Nog nooit zo raar gehad ik heb toch echt 2 dagen behoorlijke ongie pijn gehad op maandag en dinsdag dus moet me ei wel gehad hebben. Willen jullie even mee kijken= liefs mamamavnd
Sorry Mamavand, ik kan er echt niks zinnigs over zeggen... Normaal weet ik vrij veel van FF, maar dit is wel écht een bijzondere chart! Je Je eerste en je tweede fase lijken haast wel omgedraaid!
Goedemorgen allemaal!! Er is weer behoorlijk wat afgekletst zie ik. Gezellig hoor. Heb net even 10 pagina's terug gelezen (meer tijd heb ik niet, ik ben al laat voor mijn werk!) maar tot mijn grote verbazing zie ik al twee meiden hier op roze staan. Wat ben ik blij voor jullie. Hier in t wachtbankje!! Succes allemaal
sorry mamavand... geen verstand van zou je graag helpen....... Misschien een leuke vraag van de dag....... Wat is het leukste,liefste, grappigste wat je EEN kind heb horen zeggen?!?! ik zal het spit afbijten. ik werk op een creche dus daar hoor ik echt geweldige dingen voorbij komen, maar deze is mij echt bij gebleven: Een jongentje van ruim 3,5 staat boven op een glijbaan en roept ineens "NU GRATIS EEN OFFERTE OP DEZE GLIJBAAN!!!" hahahaha echt geweldig waar kinderen dat vandaan halen!!! -x-
Wauw Kersje, van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat er nu al 2 dames op roze staan voor januari. De maand is nog niet eens begonnen, helemaal super!!! Vraagvandedag: Mijn zoontje had 2 weken geleden uitgelegd aan mij hoe de kruiziging van Jezus ging: er waren een paar mannen die boos waren op Jezus, en toen hebben ze hem heel hard in het kruis getrapt. Het was zo grappig, want hij deed ook nog voor hoe ze dat deden, hij is overigens 7 jaar. Ik heb hem daarna maar uitgelegd hoe het echt zat. Verder hebben mijn kinderen de afgelopen jaren zoveel leuke opmerkingen gemaakt. De jongste vertelde bijvoorbeeld dat de Super de Boer verwinkeld was. (hij bedoelde verhuisd, maar omdat het geen huis is maar een winkel, maakte hij er verwinkeld van).
Goedemorgen!!! Ik zag alweer roze voorbij komen!!! Gefeliciteerd!!! Ladies, weet niet meer wie het waren maar bij deze; Nog bedankt voor het advies van gisteren trouwens!!! Met betrekking tot mn ovulatie die 5 dgn eerder is dan vorige maand... Ik laat mezelf maar gewoon op dezelfde datum staan... Weet het niet deze maand.... Kan dus maar zo eerder zijn.... Hier vandaag een dagje aan het werk... De rest van de wk weer vrij... He betty, kan het te maken hebben met het feit dat je wat minder slaap hebt gehad als anders????? Of juist wat meer slaap??? Tja, die temperaturen ook... Ik heb ook een heel ander temp.kaartje in vergelijking met vorige maand!!! Ik ga weer snel verder....
Thanks Lianne! Ik heb inderdaad bagger geslapen vannacht... Maar meestal verhoogt slaaptekort mijn temperatuur. Nou ja, ik hoop morgen op een mooie stijging! Als het nu doorzet dan neemt FF die ene tiende van vandaag wel mee denk ik en komt mijn kruis alsnog op de 16e. Pfff, gezeik elke maand. En het is precies wat jij zegt: ook je basistemperatuur kan enorm verschillen! Ik heb er maanden bij gehad dat ik mijn eerste fase op 36.5 zat en ik heb maanden gehad waarbij ik op 36.8 zat als eerste fase. (terwijl dat in sommige maanden juist weer mijn hoge temp was) Vraag van de dag: Mijn moeder is juf en een kindje uit haar klas zei met een ernstig gezicht dat hij niet mee kon zwemmen omdat hij examen onder zijn voet had.
@betty; You're welcome.. Maarre wat betekent dat zwarte rondje om je temp. van maandag??? Ik weet wel dat als het een blauw randje is dan is het een afwijkende tijd... En je hebt een stippellijn... Maarre constante temp heb jij!!! Niet heel veel schommelingen ofzo...
Toen was ik mijn thermometer vergeten mee te nemen naar Drenthe. Maar omdat het een te cruciale fase is om hem leeg te laten heb ik hem "gegokt" op 36.6 en daarna discarded aangevinkt. Blijkbaar doet ie dan dit! Was voor mij ook nieuw
Goedemorgen lieve meiden, Lieve CVO, nog niet de moed opgeven. Snap dat je liever vandaag dan morgen zwanger bent (wij allemaal), maar je zit in je 5e ronde, toch? Geduld meid! Wie weet is het nu al wel raak. Je hoeft geen kwaaltjes te hebben @Ambrose Te veel kan niet he? Pf, ik moet hier ook weer aan de poets. Moet eigenlijk ook nog wat afronden voor mijn werk. Dilemma @Betty Hoop op een mooie stijging morgen en overmorgen ..en weet je wat? Doe de dagen daarna ook maar. Lekker omhoog en hoog blijven die temp! Kan ook zomaar zijn dat je maandag ook een tempdaling had. Dan zou je kruis op de 15 zijn Wanneer had jij je ei gevoeld? @Mamavand Moeilijk te beoordelen hoor! Je temp is in het begin eens tuk hoger (ook in vergelijking tot je vorige chart.) Heb jij je misschien niet lekker gevoeld in die dagen? @Lianne Lekker de rest van de week vrij. Werkse vandaag! @Vraag van vandaag Ik vond de opmerking van het zoontje van mijn vriendinnetje wel mooi (2 jaar) Hij sloeg haar in haar gezicht ..en zij pakte hem beet en zei "Dat mag jij niet doen! Wat zeg je dan?!" Asseblieft?? Hier.. Ik voel me net een dweil. Blegh. Voel me weeïg, last van mijn maag. Het is nog te vroeg voor kwaaltjes he? Denk dat ik dan ziek begin te worden Vannacht ook echt ruk geslapen. Nja, we proberen er maar het beste van te maken vandaag!