@mamanvand sorry maar ik kan er ook niks over zeggen... Is echt een apart kaartje... Ben je misschien een beetje ziekjes geweest ofzo... @BB balen he dat die temp niet stijgt... Duim voor je dat ie morgen lekker hoog is... @CVO balen dat je ff een dipje hebt... Maar kop op want helaas draait alles om geduld hebben... *knuffel* @Kit beterschap...
thanx suusje love en kit ik heb al weer wat koffie op en ik moet zeggen...dat werkt wel iets haha ik weet ook dat ik niet mag klagen ..ik verstop me wel ff een weekje en probeer nergens aan te denken en veel afleiding te zoeken. Gisteren is onze hond gecastreerd dus ik heb nu ff genoeg om me mee bezig te houden....is tie gecastreerd...is geen echte man meer...krijgt hij zo'n kraag mee....istie ROZE whaha
@kit hahahaha die is wel erg grappig denk dat je vriendin inwendig ook wel erg heeft gelachen @solana: hahaha waar halen kinderen het ook vandaan he @ lianne: werkse nog even vandaag, en voor de rest van de week, geniet van je vrije dagen!! en wat betreft de vraag van de dag, hindert niks, komt misschien nog wel, of anders niet, ik heb ook niet elke dag een antwoord op de vraag van de dag @ hier nu echt even verder met opruimen :S zo geeen zin in maar ja moet we ff weer he -x-
eej meiden, Wat word er hier veel afgekletst! Wel erg gezellig! ff een rijtje vraag en antwoord: Voor volgend jaar hoop ik veel roze!! en de dingen waar ik blij van wordt dat zijn er zo veel. Met kerst zijn we eerste kerstdag bij mijn ouders geweest tweede kerstdag bij zijn ouders, voelde allemaal erg dubbel omdat we anders op deze dagen verteld hadden zwanger te zijn. Maar ja helaas had ik een mk. Een foto post ik liever niet, ik ben bang herkent te worden. (ik vond het wel erg leuk om een foto te zien van jullie bij jullie verhalen, wat dapper!) vraag van de dag: er zijn noveel leuke opmerkingen, ik kom er nu even niet op! Ik heb op eerste kerstdag wel wat roze (spotting?) gehad na het plassen(bij het afvegen), ik moet natuurlijk niet te veel hopen, maar dit kan toch een innesteling zijn? het is na mijn mk ze zeggen dat je dan extra vruchtbaar bent? het zou mooi zijn! En voor de meiden die in roze staan gefeliciteerd!!!! Helaas ook een rode, volgend jaar wordt jou jaar! 2012! Sorry voor degene die ik vergeet! Betty@ ik temp niet en houd het niet bij, ik kna je helaas hierin dan ook niet helpen. En ben nu ook aan Dexter begonnen en inderdaad wat een verslaving!
He Enjoyce! Fijn dat alles goed is gegaan met het versturen en ontvangen Heb hem in een werkenvelop verstuurd dus ik moest maar hopen dat dat allemaal goed ging (gaat via 3 postkamers bij ons en ik had natuurlijk niet je achternaam) En leuk dat je Dexter leuk vind! Wat is het alleen al een schatje om te zien he... Over je miskraam: Jazeker ben je nu extra vruchtbaar! Ik ben ook 3x enorm snel achter elkaar zwanger geraakt (waarvan de 2e keer direct na mijn 1e miskraam) dus de kans is aanwezig dat dat idd een innestelingsbloeding was. Ik duim voor je meis!
pfff, denk dat ik verkouden wordt ofzo... rommelende darmen, hoofdpijn. Geen zin om ziek te worden hoop dat ik niet ziek maar zwanger nieuwe jaar in ga haha
durf het niet te vragen eigenlijks, maar wil graag wat advies Ik heb meestal een lf van 12 dagen, die hou ik meestal ook aan. Ik zit nu dus 6 dagen voor nod zeg maar. Mijn ei zat aan rechterkant Mijn vraag is eigenlijks: Ik heb steeds ongikrampjes, een soort steekjes.. Wanneer zou ik een testje kunnen wagen ? Zou ik de 31ste in de ochtend kunnen testen ? Anders neem ik gewoon voor de zekerheid een appelcider haha
IK denk dat de 31ste wat vroeg is om te testen... Maar je mag gerust een drankje nemen hoor.. Volgens mij krijg je pas bij 6 weken een bloedbamd met je kindje...
Ik sluit me aan bij Suusje! het is zelfs nog iets later dan bij 6 weken dacht ik... Je kindje heeft de eerste weken zijn eigen rugzakje bij zich en heeft niks te maken met jouw systeem. Dit is mooi geregeld door moeder natuur om zo te voorkomen dat jouw kindje schade ondervindt van alles dat jij doet als je nog niet weet dat je zwanger bent. Lekker proosten op het nieuwe jaar hoor meid! Je kan straks nog lang genoeg aan de appelsap als het een beetje meezit
Nou, daar hoor ik dan niet bij Suusje Ik ben nooit dronken (dat vind ik ook echt een verschrikkelijk rotgevoel) maar ik kan echt super genieten van een goed glas wijn! Maar dan ook echt een GOED glas wijn. Geen liter voor 3 euro in een kartonnen pak
@ Kersje: Gefeliciteerd!! Vraag van vandaag: Hmm ik ga er er even over na denken! Ik drink ook zelden, vind het niet lekker!
@babyWish91: 31 testen is idd te vroeg zoals suusjelove al zei, het kan zijn dat je dan al wel een positieve streep ziet, maar er gaat nog zovaak iets mis als je voor je NOD al weet dat je zwanger bent. ik zou zeggen PROOST en geniet van O&N op naar een jaar met heeeeel veel ROZE!!!
@ Kersje: gefeliciteerd ! wat onwijs leuk ! ik voel me vandaag ook anders als anders. heel sloom & net het idee hebben dat ik ziek wordt... mag toch hopen van niet... & de vraag van de dag: zal erover nadenken
martina: jij ook al gevoel dat je ziek wordt ?? Ik heb het gevoel dat ik verkouden wordt ofzo, maar ook weer niet. Wel last van droge keel en beetje dichte neus. (Kan echt niet wachten met testen, is zo spannend omdat ik me echt zo anders voel, anders dan normaal voor m'n NOD) Maar goed, geduld is een schone zaak