Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He mamavand, ik hoor (en lees) meer rare verhalen over die tarwekiemcapsules. Die schijnen je cyclus te moeten helpen en verkorten maar eerder het omgekeerde te doen. Je moet er maar eens op googlen!

Zo, en ik heb nou eens een zooi Zwanger&kids-testen besteld. Ik ben het zo spuugzat om iedere maand hoop te hebben met die vage streepjes op mijn KV-testen. Bijna iedereen zag iets op mijn testje van begin december en ik werd toch heel netjes op tijd ongesteld :x (en dat is echt al 6 keer eerder gebeurd) Die K*T-testen komen er niet meer in hier! :cool:

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Heb eindelijk alles weer bij kunnen lezen. Alweer 2 op roze!!! Dat maakt mij wel heel erg ongeduldig om te testen... Heb volgens mij ook officieel mijn NOD op 31 december, nu dus 12 DPO. Pff. Misschien morgen een testje wagen als mijn temp hoog is? Maar wil het zo graag met manlief dan 'vieren', dus dan komt zaterdag beter uit haha. Eens kijken hoelang ik het volhoudt :D.

@Rammetje. Baale zeg!!! En dat is natuurlijk erg zacht uitgedrukt...

@Vraag van de dag: Ik noem mijn dochter wel eens een eigenwijsje. Haar reactie: Nee, ik ben een eigenMeisje! :p

@BB. Heb je het dan over de KV ovutesten of echt de zwangertesten? Die schijnen toch juist erg goed te zijn?

@Mamavand. Heb ook even gekeken, maar idd wel een erg vreemd kaartje deze maand! Die eerste dagen was je temp nog echt hoog. Morgen en overmorgen maar ff afwachten denk ik.

@Ambrose. Hmm. Dat klinkt goed, we hebben namelijk geklust op 8, 10, 12 en dag 13 :cool:. Kom maar op!

3. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @ Ambrose; wat een interessant stukje ja!!!! leuk dat je hem geplaatst hebt!!!

@ Hellen; ik zal je vertellen, heb 2 dagen zo'n test gehad!!! Dus wie weet.... Ik voel mn eisprong niet dus ik zal het niet weten....

@ Hier; ik ben alweer vrij!!! En alweer thuis... Eigenlijk moest ik tot kwart voor 5, maar mn laatste patient had afgebeld, dus ik mocht weer verder gaan met vakantie vieren... :D:D Altijd fijn!!Mannetje heeft alweer een lekker bakkie koffie gemaakt!!! Heerlijk!!! :D:D

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

idd ik zit altijd op 36,9 36,8 soms.
    Nu in ene zo laag, ik heb toch echt maandag e gister buikpijn gehad, nou we zien wel.
    We wachten af.
    liefs mamavand

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    mamavande
    ik heb net gezocht en had net ook een heel raar kaartje toen ik het slikte...

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Die waren altijd goed Hanna Mom. Sinds een tijdje is er iets veranderd aan de testen en zijn ze stukken onbetrouwbaarder geworden. Ze blijven niet meer standaard omowit als ze negatief zijn.
    Zo langzamerhand zie ik de algemene opinie hier op ZP ook veranderen ten aanzien van de KV 2 voor 5.

Hier een voorbeeldje van vorige maand. Het is een licht streepje maar hij staat er wel... En uiteindelijk niks aan de hand en gewoon netjes op tijd ongesteld geworden.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zit te denken dat iok nu mogelijk een vroeg ei heb door het slikken van Etos zwanger wqorden. ik wist wel dat het je cyclus wat zou kunnen verkorten, maar dit is wel een stuk kortyer. In de zomer ovuleerde ik overigens wel eerder..maar nu het winter is zag ik een trend van ergens in de 20-21-22-23 dagen. Gek he?

Ga nu dochter uit ebd vissen..ze lag laat omdat we lang in het zwembad waren geweest. Moet nog bij de apotheek gel halen voor een schimmeltje aan mijn tong. Nu las ik weer dat hget kwaad kan als je zwanger wilt worden. Moet ik dat dus weer ter sprake gaan brengen..fijn..

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Rammelaar & Maaike welkom !

@Hellen: ik wist helemaal niet dat het gevoel dat je verkouden wordt een zwangerschapsymptoom kan zijn... nouja we zullen het zien. ik hoop het zooo !!

ik heb wel heel erg de drang om zo'n test te kopen, maar dat zegt natuurlijk niks. maar ga het proberen vol te houden tot sowieso de 2e of de 3e van januari.

9. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow. Wat is er snel en veel geschreven. Heb niet alles kunnen onthouden. Leuke stukje ambrose. Thnx voor de info.

MamavanD kan misschien door de capsules komen??

Alweer een roze. Gefeliciteerd!!

Ik ben ook weer happy. Ongi is alweer aan het eind dus heb over iets minder dan 2 wkn alweer m'n ei. Dan valt m'n NOD iets na dit forum...:D Ben er vanuit gegaan dat die spotting die ik in nov heb gehad niet een ongi is geweest en dat ik nu dus gewoon een lange cyclus heb gehad na de curettage.

Meiden die gaan testen!! Spannend!! En hoop op veel roze!!! :D

10. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Vind het best een boeiend stuk! :) Wij zijn deze week al druk aan het "klussen" geslagen! ;)

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

kan je die eens sturen aub?
    En slik jij het nu nog?
    En heb je toen wel of geen ei gehad?
    En zo ja was hij dan later?
    Is jou basale lichaamstemp ook daardoor naar beneden gegaan?
    Liefs mamavand

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ik ben nu via mijn gsm aan het lezen en posten maar zal hem vanavond er op zetten...
    ik had toen geen eisprong maar dat kan ook door pcos komen...
    ik slik het nu niet meer...

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oke maar daalde jou basale lichaamstemp ook?
    ik wacht het wel af, weet bijna wel zeker gister me ei gehad te hebben ivm die rare buikpijn

14. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

zet mij maar op 8 januari, 1 kindje, 4e ronde!

Thanx!

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hey meiden!

bedankt voor jullie reacties over mijn geplaatste stukje! :D

Ik weet natuurlijk ook niet wat er daad werkeijk van waar is, en iedere vrouw is anders natuurlijk, maar zoals meer van jullie vond ik het wel een interesant stukje....
    en zoals Hellen1971 zei neem het met een korretje zout, maar dit wel in mijn achterhoofd houden ;) :D

@ hier:

veel "slijm" mag haast wel een inlegkruisje in doen.. (sorry voor de details)
    verder behoorlijk buikpijn (darmen) :S waarscheinlijk van het vele vlees eten de afgelopen dagen..

16. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie alweer 2 zwangeren! Wat goed! En ook wel leuk dat dit 2 meiden zijn die alle 2 al langer dan 6 maanden bezig zijn! Gefeliciteerd en geniet van de komende maanden!

Hier NOD 6 jan. Nog geen symptomen (alleen gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd na eisprong). Ben op het moment vooral bezig met een vermoedelijk cyste op mn linker eierstok. Nu ik weet dat daar mogelijk wat zit, ben ik daar ontzettend op gefocust en minder met zwangerschapsverschijnselen bezig. Kan dus ook een positief effect hebben. Ik las dat zo'n cyste kan gaan draaien en dat dat onbeschrijfelijke pijn kan geven. Sinds ik dit weet, heb ik helemaal geen vertrouwen meer in mn eigen lichaam. Ben steeds bang dat als ik wat in die regio voel, er iets gebeurt. Eng!

@ Ambrose: Thnx dat je die goede informatie met ons wil delen! Heb ik (en waarschijnlijk vele anderen) heel veel aan!

17. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Ambrose. Veel 'slijm' kan een goed teken zijn hoor! Spannend :D.

Wat vinden jullie dames, morgen testen of toch tot zaterdag (oudjaarsdag, wel symbolisch....) te wachten? Zit vandaag op 12 DPO.

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanna Mom.. Ik zou als ik jou was, nog eventjes wachten. Dat is het verstandigst. Ik weet hoe moeilijk het is en misschien zou ik het niet doen in jouw situatie, maar voor nu zou ik zeggen: ik wacht:) maja aan mijn advies heb je weinig denk ik:p

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ik zou ook wachten... na je NOD is altijd het beste en dat ga ik ook proberen deze keer..

20. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha dames. Wat jammer! Ik had zo gehoopt dat jullie vonden dat ik nu al moest testen haha. Goed, dan doe ik het oudjaarsdag :D.

Deel Deze Pagina