ik zou ook wachten (zei zij die zelf ook nooit wacht hier@ nou ik weet het ook niet meer zeg , na een paar dagen bloedvrij te zijn geweest begint het weer beetje bruinig slijmig verlies schiet mij maar lek vvdd@ mijn zoontje zegt zoveel grappige dingen, de meest recente was toen mijn zoontje de waterpokken had en een week later kreeg zijn broertje ze dus ook , toen zei mijn zoontje heel wijs "mama ik heb Neil de waterpokjes gegeven" en een half jaar geleden wilde hij steeds hagelslagroom op zijn brood meiden ik heb het gevoel dat dit een goede maand gaat worden met veel roze , helaas zal ik er niet bij zijn maar ik gun het jullie zo en welkom nieuwe meiden
Rammelaar & Maaike welkom !, Hellen en Martina, bedankt voor jullie welkom. Mijn nod is maandag 2 januari, ik ga zaterdag een vroegere test doen, ben te eigenwijs om te wachten. Ik moet heel veel boeren en zuurbranden, ben heel benieuwd.
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(8) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (ronde 2, 3e kindje) - minnie1979 (ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) 2.(3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) 4.(2) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) 5. (7) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (5) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 9.(3) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) 10.(6) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (4) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) 14. (7) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) -Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) 15. (4) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) datumloos(3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 79 2 zwanger, 1 ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Welkom star880, Rammelaar en maaike80
Hè meiden, net terug van het noorden des lands, dochter van dinnie werd 1 jaar oud, en tegelijk even ander bezoek afgelegd. Dus wel iets mee kunnen lezen maar niet alles. Ga ik nu even verder doen..... Oh wederom weer in vriendenkring gehoord dat er iemand zwanger is....maar vermoeden was er al toen ze hier op bezoek was.....dit omdat ze steeds aan de riem om haar buik zat, angstvallig haar tas greep toen haar man wat wilde pakken, en wat ze zei, weet niet heb er voelsprieten voor.....wel heel bij voor hun...
suusjelove vergeet je niet het kaartje te plaatsen? Ik zit vol spanning te wachten? En nog een vraagje heb ji ze maar een maand geslikt of heb je ze meerdere maanden geslikt en zo ja heb je daar dan ook temp kaartjes van? Liefs mamavand
Hey mamavand, Mijn basale lich temp is ook gedaald na slikken van tarwekiemcapsules (voor de derde maand nu). Het scheelt nu maar 0,2 graden (zie mijn kaartje) voor en na eisprong. Ik begon ook te twijfelen of ik wel een eisprong had, maar heb ovutesten gedaan en het gevoeld, dus ga ervan uit dat het goed zit... hopelijk bij dus ook, al is jouw kaartje wel een beetje omgekeerd?? Hoop voor je dat je een mooie test mag hebben straks... :Liefs D.
Vraag van de dag: heb er zoveel.... een jaar geleden zei onze dochter alles na wat wij zeiden. We noemden haar toen af een toe ons papegaaitje...waarop zei bleef volhouden nee ik ben geen papagaai, dat is papa, jij bent een mamagaai en ik evygaai hihi.... Heb haar bij het eerste dierentuinbezoek maar een echte papegaai laten zien @Spinnekop: dat bruine blijf je denk ik af en toe nog krijgen hoor, oude restjes bloed vd mk. @Ambrose: wat fijn om zo'n uitleg te lezen. Geeft ons stiekem toch weer een beetje moed.
Die temp kan van mij de boom in deze maand snap er niks meer van.....vanaf nog maar even aan de klus......als jongste zich rustig houdt, want die heeft waterpokken......
Pabbels en Kersje; van harte gefeliciteerd meiden!!! Geniet er van!! Hopelijk mogen er meer volgen...
Hoi dames ook al waterpokken hier mijn dochter ook. Vervelend he en heb vreselijk buikpijn van me eisprong bleer.
@meiden met kindjes met de waterpokken! Sterkte en hopelijk drogen ze snel in. Hier heerst het ook erg, maar dochterlief heeft het vorig jaar al gehad dus hopelijk krijgt ze het dan niet nog een x. Hier hielp kidsclin (van die schuim) goed en als het echt al blaasjes zijn veel deppen met een washandje met havermoud. Droogt het sneller van in.
Hallo, ik sluit me ook graag aan. Ik heb rond 23 december mijn eisprong gehad. Mijn nod rond 6 januari. Weer de eerste ronde na een miskraam eind oktober. Bizar hoeveel je er mee bezig kunt zijn. De weken duren ook zo lang als je aan het wachten en hopen bent. Vullen jullie mijn nod aan in het nod lijstje? ik sluit me graag aan. Dankje! Groetjes Margo.
Alle nieuwe dames welkom... Ik ben eigenlijk nog steeds heel rustig onder alles en heb niet eens testdrang... Ik heb wel iest wat ik raar vind... Is nu al de 2de dag op een rij dat ik vlees heel raar vind smaken terwijl er volgens mijn wederhelft niks mee aan de hand is en het gewoon normaal smaakt...