Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik vier t bij mn zwager die is jarig :)
    voor de rest lekker rustig aan ..

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraag van de dag:
    Ik zou O&N vieren met mijn vriend bij zijn vader, maar hij hoorde eergister dat hij toch moet werken, grrrr...... we hadden ons zo voorgenomen dit rotjaar samen af te sluiten, baal er echt heel erg van.
    Dus nu ga ik met mijn zus en haar vriend oud en nieuw vieren in de Efteling. Ook leuk, maar ik ben liever thuis met mijn mannetje

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    O & N: bij ons thuis, met mijn ouders, broer en diens vrouw. Mijn moeder maakt de oliebollen en de appelbeignets, wij 'kinderen' zorgen voor een hapjesbuffet en de bubbels.

En of er nog buren aankomen ofzo, moet ik nog zien. Is mijn eerste Oud en Nieuw in deze straat :)

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

wij zijn bij mijn ouders me zus en de man en kids komen ook.
    Dan blijven we allemaal slapen en gaan we op nieuwjaarsdag me broer van schiphol halen. hij komt een aantal dagen naar nl hij is in augustus geemigreerd naar curacoa.
    dus ben ik heel blij als ik straks me grote broer even kan knuffelen.
    liefs mamavand

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Babywish: Ik hoop het van harte voor je meid, maar onthou wel dat je pas vanaf een paar dagen NA de innesteling symptomen kunt hebben. Dan ga je namelijk pas HCG aanmaken. Tot aan dat moment verloopt elke luteale fase hetzelfde. Het eitje reist door de eierstok naar de baarmoeder en of daar nou een zaadje aan is toegevoegd of niet, dat maakt voor het proces geen enkel verschil. Dat gebeurt elke maand.
    Mijn advies is: maak jezelf niet gek! Ik heb wel 1000 symptomen gehad en gevoeld die naderhand nergens op sloegen...
    Sterker nog: in de maanden dat ik wel zwanger was voelde ik nagenoeg niks tot aan mijn NOD (in tegenstelling tot de andere maanden)

@Vraag van de dag: wij gaan 's middags borrelen bij vrienden en 's avonds lekker voor het eerst HELEMAAL niks! Elk jaar dat gezeur over waar en bij wie en naar welk (duur) feest. En dat het dan gezellig MOET zijn. Brrrr. Heb voor het eerst nou is lekker helemaal noppes :cool:

6. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag.
    O&N: bij mij thuis, mijn ouders en een zus met haar vriend komen.

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    wij gaan naar de voetbalclub daar is een feestje... we zijn met een man of 50...
    gewoon lekker eten, drinken en dansen...
    nieuwjaarsdag zullen we niet veel gaan doen... bijkomen van het feest denk ik...

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ships ships ships!!! Vriendlief sms-t net dat ie vreselijk hoofdpijn heeft en gaat liggen. Hij heeft dit wel vaker. Ik vrees heel erg, dat ie nu vanavond niet komt en ik het klussen op mijn ei-dag wel op mijn buik kan schrijven.

BAH! denk je dat het eindelijk eens goed gaat deze maand, krijg je dit.

*mokt even stevig*

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ahhh neee!! Kan hij geen "leuke" film opzetten en een potje per koerier laten bezorgen bij je? :cool:
    Vergeef me, ik probeer je even te laten glimlachen in deze teleurstelling ;)

Jammer meis! Ik hoop dat zijn hoofdpijn wegtrekt!

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @BB haha, ik moest er in ieder geval wel even om lachen! Grappig....

Kan je niet naar hem toe in een sexy setje ;) Je weet wat ze zeggen als vrouwen hoofdpijn hebben, sex helpt tegen hoofdpijn. Ontspant...

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    oh hellen balen... en als je hem uitlegt dat het vandaag moet...

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat weet ie..mja..het feit dat ie dan eerst nog 150 km moet rijden is natuurlijk wel een drempel als je echt scheelkijkt.

Pff...heb er zo de balen van nu. Ik zou bijna gaan denken dat het universum niet wil dat we nog een keer zwanger worden. Maar goed..je moet praktiseren wat je predikt, dus ik probeer -zij het met grote moeite- positief te blijven.

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    dat klopt ook wel... hopelijk voelt ie zich straks wat beter... dikke knuffel...

14. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Hellen !! :(

Oud-en-nieuw: Of we blijven thuis..ook helemaal NIETS...of we gaan naar een bar in de buurt waar een feest is met live muziek. Entree is 40 pond :( maar dan wel weer de hele avond ´gratis´ drinken.

We beslissen denk ik op de avond zelf :)

15. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    vraag van de dag:
    wij vieren O&N bij mijn oom met nog een stuk of 10 mensen. erg gezellig !

wat een verhalen allemaal !

@Kit: hopelijk was de test te vroeg & komt het allemaal goed.
    @Marg: welkom !
    @Hellen: wat een tegenvaller ! denk je inderdaad dat het meezit heb je dit... *knuffel*
    @BabyWish: ik ga voor je duimen dat het raak is !
    &de rest: heel heel heel veel succes !

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Lianne Lief! Dank je wel :) Shopse!!

@Hellen Ach balen :( ..Het zal allemaal een stuk makkelijker zijn als hij straks lekker bij je woont! Hoop dat hij toch nog opknapt en naar je toe komt vanavond!

@Mompelientje Heerlijk, leuke dingen doen. Geniet ervan! Slim om te wachten met testen hoor! Ik was ook weer te vroeg ;) Mja, dan zie ik een foto van een test, positief of negatief ..en dan probeer ik het al te onderdrukken haha. Straks nog maar wat bijhalen..
    Meid geniet van jullie vrije dagen samen!

@Behappy Rot van je rug. Sterkte! En een beetje vreemd is alleen maar leuk :D

@Suusje Ik duim ook gezellig met Hellen mee hoor! Er zijn gekkere dingen gebeurd ;) Snap wel dat je bang bent voor teleurstelling en daardoor niet te veel wilt hopen. Duimen en hopen wij toch allemaal voor jou ;)

@Souries Wat rot dat je het niet samen met je vriend kan vieren. In de Efteling vieren lijkt me super, maar iemand missen met O&N lijkt me idd heel moeilijk.

@Martina Ja ik ooook :D We gaan gelijk op trouwens! Succes ook voor jou!!

Vraag van de dag:
    Thuis met z'n drietjes. Joah gaat het voor het eerst wat bewuster meemaken en ik wil dat hij met de knallers in zijn eigen, vertrouwde omgeving is. Lekker in zijn eigen bedje dus. Als hij doorslaapt laat ik hem ook gewoon liggen. Ben heel benieuwd hoe hij het doet! Heb wel wat sterretjes gekocht om na het eten met hem aan te steken. Misschien vindt hij het wel drie keer niets :D
    Vandaag trouwens 2x tand door zijn lip. Boven èn onder. Brokkenpiloot! :)

17. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Dank voor de lieve berichtjes...

Loop mezelf helemaal gek te maken... Wil pas testen als ik overtijd ben duurt nog even. Heb de afgelopen twee maanden vroege testen gedaan en toch weer een teleurstelling iedere keer. Moet er niet zoveel mee bezig zijn maar hoe doe je dat

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @Kit: jaaaa ! dat zie ik nu pas...! spannend & dank je wel ! :)

@Kimmie: ik lees je voirige berichtje nu pas, maar wat heftig zeg ! hoop voor je dat 2012 een mooi jaar voor je wordt !

&dat hoop ik voor iedereen hier :)

19. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    @ Martina dank je wel

Het syndroom van Potter houdt in dat je kindje geen nieren heeft en waarschijnlijk ook geen blaas. Bij mij kwamen ze er achter met de 20wk echo had bijna geen vruchtwater. Kon ook helemaal niet zien dat ik zwanger was. Het schijnt dat je kindje vanaf 16wk zijn eigen vruchtwater maakt door het op te drinken en uit te plassen. Zonder nieren kan je niet leven en wij konden het niet aan om de zwangerschap te vol dragen.

VVDD: Lekker thuis met man en de buren. wat te knabbelen op tafel en een lekker drankje erbij.

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    pff heftig. had er nog nooit van gehoord, maar zo weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. vind het zo erg...

Deel Deze Pagina