Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    @ Martina geeft niks komt ook voor bij 1 op 10.000 zwangerschappen en wij hadden helaas pech..

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Kimmie: jeetje, wat heftig en een moeilijke beslissing

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ik ga zo even langs de kv
    Wil sws kijken of de pregnyl er al uit is
    Ik zit morgen op 10 dagen na de pregnyl (5.000)
    Als die wit is dat weet ik dat een latere test niet posi zou zijn door de pregnyl

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    spannend...

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Babywish en wat doe je als die test positief is??
    Ga je er dan vanuit dat je zwanger bent of dat het nog restjes pregnyl zijn?? Hoelang duurt het voordat dat uit je lichaam is??
    Spannend hoor.... vooral omdat jij ook al van die kwaaltjes hebt, bijna hetzelfde als bij mij. Maar het is net wat BB zegt het kan ook niks te betekenen hebben helaas, maar ik duim voor je iig.

@Behappy, een innesteling 6dpo is goed mogelijk hoor. Waarom denk je dat het een innesteling is, voel je iets???

@Souries, woon je vlak bij de Efteling?? Veel plezier daar al is het wel balen van je vriend.

@Hellen, balen van je vriend zn hoofdpijn, maar misschien is het straks wel over.

vvdd: Wij gaan met O&N naar vrienden, gezellig met een hapje en een drankje.
    Op 1 januari gaan we gourmetten met zn 3tjes.

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ff een grinnik-momentje gehad. Ik denk altijd erg in beelden, dus zag al helemaal voor me hoe mijn eitje teleurgesteld aan het afdruipen is...zo van "Nou hoor....zit ik klaar, komt er niemand!!"

Ach ja...je kunt er beter maar om lachen.;)

Moet straks naar de manueel therapeut en heb daarna nog een huisbezoek. Ik zal vanavond rond etenstijd eens informeren hoe het met hem is. Mocht ie toch nog hierheen gaan komen, dan lezen jullie dat morgen wel. En anders vanavond, als ik alleen thuisben, want dan kruip ik vast nog wel even achter de computer... hoewel ik vanavond ook nog aan de poets kan, want mijn hulp in huis is ziek (die komt elke week een uurtje of 2 wat extra van mijn werk uit handen nemen) dus eigenlijk is vandaag een dubbele baaldag..

7. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Souries, wat jammer dat je vriend toch moet werken. Niets is leuker dan samen zijn met O&N. Heel veel plezier in de Efteling in ieder geval. Ik hoop dat je toch een leuke avond hebt.
    @Mamavand, Heerlijk dat je broer even naar Nederland komt. Geniet ervan!
    @Hellen, Laat hem ibuprofen innemen en even rusten. Misschien dat het straks dan beter gaat en hij toch kan komen en jullie een leuke avond hebben samen. Ik hoop dat het gaat lukken.

Vraag van de dag: wij vieren het bij mijn ouders. Die wonen hier vlakbij (50 meter lopen ofzo). We blijven daar in ieder geval tot na 24 uur en daarna lekker naar huis en in ons eigen bedje slapen. De kinderen hebben bij mijn ouders ook een bed, dus als ze moe zijn kunnen ze daar even op bed. Maar we gaan met z'n viertjes weer naar huis 's nachts. Kunnen we zondag lekker een pyamadag houden.

We zijn net terug van de bios. Hebben de gelaarsde Kat gezien in 3D. Geweldige film. De jongste heeft echt anderhalf uur stil gezeten op zijn stoel. Dat doet hij alleen maar als hij iets echt leuk vind. Dus goed teken.

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Minnie: als die positief is ga ik nog nergens van uit, dan test ik 2 dagen later weer en hopelijk blijft die gewoon posi

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ben benieuwd Babywish!!

10. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Duim voor je Babywish

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voel met je mee meis, hier was gisteren werken boven op zolder belangrijker dan mijn ei.......vermoedelijke ei........althans klusdagen....hij zei vanochtend nog, ja dit was even belangrijker....ehhh belangrijker dan mijn ei??? En weet je we hebben nog een hindernis erbij, een zoon die bang is en regelmatig tussen ons in ligt, we hadden hem terug gelegd vannacht maar kwam er weer aan.

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ben best wel druk en kan dus niet veel reageren, lees wel alles!

@Kimmie. Jeetje wat erg, ik weet helaas hoe het voelt... Is het allang geleden? Mijn kindje is begin oktober geboren en zou zo graag 2012 weer positief ingaan... Ik duim voor je meid!

Hier een aantal kwaaltje en stiekem het gevoel dat het raak is (al durf ik dat niet zo goed hardop te zeggen...).
    Jeuk aan mijn borsten, nog steeds vreemde krampen/buikpijn, vandaag een moment echt heel erg duizelig (voelde alsof ik zou flauwvallen, maar dat gebeurde gelukkig niet), veel naar de wc, moe...
    Maar goed, het blijft afwachten natuurlijk en je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. Temp is mooi hoog, morgen en overmorgen nog ff afwachten.

@vvdd. Nog geen idee, waarschijnlijk komen er een aantal vrienden gezellig over de vloer (hoop dat ik een geheim moet bewaren dan!!! :D).

@Mannen die niet meewerken. Die van mij doet dat ook (niet). Ik moet hem niet vertellen dat mijn ei is, maar gewoon spontaan laten weten dat ik wel zin heb. Wil hij veel liever, maar ja, hij merkt in die vruchtbare week wel dat ik wat meer zin heb hihi.

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Hanna mom: ik heb ook ongeveer dezelfde kwaaltjes als jou.
    Mijn buik voelt beetje opgeblazen ofzo, proberen m'n buik in te houden voelt heel onprettig.
    Maarja, ga me er nog niet op verheugen.. Zie wel waar het op uit loopt

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    weet je wat zo lastig is, dat veel kwaaltjes ook lijken op je ongi periode... tenminste als ik dat zo lees allemaal. dus eigenlijk is het gewoon afwachten tot de dag is aangebroken dat ik kan testen...

& ik heb dat gelukkig niet met mijn man, die maakt zin als ik ook zin heb haha... gelukkig ! &andersom moet dat natuurlijk ook wel eens gedaan worden :p

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dames even een off topic vraag voor degene zonder kinderen...
    Hebben jullie de zorgverzekeing al aangepast naar gezin of nog niet...
    Zit echt in dubio en weet niet goed wat ik moet doen nu...

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik persoonlijk nog niet... kan altijd nog toch ? je hebt sowieso 9 maanden om het te regelen als alles goed gaat...

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha dat klopt... Vind het echt lastig omdat ik ook in de MMM terecht ga komen etc..

18. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had het wel gedaan (wilde zo i zo een andere verzekeraar), komt nu goed uit...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ja dat is het bij mij ook... Ik wil overstappen naar de collectief van het werk...

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    oja dan is het wel iets om over na te denken ja... is er hier niet nog iemand die in de MMM terecht komt of in zit
    maar als het nu wordt verzekerd terwijl je de MMM ingaat kun je het later als nog doen toch, of zie ik dat verkeerd ?

Deel Deze Pagina