Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

Haaai allemaal! Mag ik er ook nog bij, ben beetje 'laat'. maar heb voor t eerst echt vage klachten en zwangergevoel is zo nu en dan aanwezig deze week. Heb mezelf nu pas toegelaten om me er meer in te gaan verdiepen en mee bezig te zijn. :)
    Voor mij NOD op de 3e van januari en is ronde 13 voor 1e kindje. Wil iemand het er tussen zetten? Dankje!

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dikke knuffel voor jouw Behappy.

Mensen, wat ik ga doen bij O&N (vraag van de dag). We gaan naar vrienden, iedereen neemt zijn eigen drank mee.

Nou heb ik samen met mijn vriend kei veel verschillende cider's, bier, breezers en champagne gekocht. We gaan gewoon vanuit dat we leuk hebben en dan volgend jaar gezond leven zoals sporten, minder drinken etc :)

3. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Enjoylife, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
    @Behappy, knuffel voor jou. Ik hoop dat hij snel weer terugkomt en jullie het kunnen goedmaken ;)
    Welkom Mariahh en Iellie!

4. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Nog even showen!

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    oh super meid..!!! proficiat..

6. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Enjoylife: Zo, dat is een mooie duidelijke test zeg. Nogmaals van harte.

7. Enjoylife

Thnx meiden! ... Ben nog wel erg voorzichtig hoor, zit nu 2 dagen voor nod en begin van de maand ging het natuurlijk 2 dagen na nod mis... maar ja kan niet meer doen dan afwachten...
    Heb wel continue steekjes en krampjes :(

@suusje: hoe is het met jou dan?? Heb je al meer duidelijkheid?

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb jullie verwaarloosd vandaag maar heb de hele dag in de keuken gestaan. Heb van alles gebakken van appaleplakken tot aan berliner bollen aan toe, en ik ben kapot!

Kimmie.. wat ontzettend heftig zeg!!
    enjoylife.. Gefeliciiteerdd
    Pabbels.. Mooie testen, mooie stijging :D:D
    Verzekering.. eens per jaar mag je het veranderen, dus niet op het moment dat je zwanger bent. Je mag het veranderen per 1 januari, niet ergens middenin het jaar.

Ovu test.. mijn eisprong is geweest! Vandaag was ie lichter als gisteren en we hebben super goed geklust, dus ik zit officieel op het wachtbankje. Ik ga er weer vandoor, want ik krijg weer eeens visite!

Spreek jullie weer gauw

9. Maia

Maia Niet meer actief

@Enjoylife: gefeliciteerd :)

@suusje: toen ik van mijn dochter zwanger was, was ik sowieso flink aanvullend verzekerd, dus toen heb ik er niet op gelet. Inmiddels overgestapt naar een nieuwe zorgverzekeraar, bij deze kan je modules ook gedurende het jaar aanpassen (heb wel alvast gezinsdingen erbij genomen, sowieso omdat ik al een dochtertje heb), maar niet bij alle verzekeraars kan dat, dus kijk het goed na en stap evt. voor de zekerheid alvast over. Ondanks dat het bij jullie misschien wat moeizamer zal gaan, kan je zomaar wel alsnog binnenkort zwanger raken en als je dan niet meer kunt overstappen terwijl jij bij wijze van ergens tussen sept-dec moet bevallen baal je misschien dat je niet alvast was overgestapt. Ik zou het dus wel even goed bekijken.

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Enjoylife!

@Rens: *zwaai* en foei! Morgen willen we weer meer aandacht :D

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Behappy, vervelend zo'n ruzie, maar die horen er helaas ook bij. Komt vast goed meid, dikke knuf.

@EnyoyLife, van harte gefeliciteerd, al een mooie duidelijke test!

@Mariahh en Iellie, van harte welkom.

Hier: Vandaag 2x wat wit/gelige afscheiding gehad, heeft iemand daar ervaring mee, ze zeggen dat je ei dan net weg is, klopt dat???

12. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Zo ladies...

Even snel tussen door....
    Aan het shoppen geweest... Heb eigenlijk alleen maar leuke dingetjes gekocht voor morgen, bruiloft, zoals armbandjes, pumps, panty's en een heel schattig tasje/clutch bij Pieces....

Enjoylife; dat is een hele mooie duidelijke test... Ik hoop het zo voor je!!!
    Rens; wat een lekkere dingen allemaal!!!! Heerlijk... Nou maar even rustig aan he!!!

Vraag van de dag; wij gaan naar vrienden waar we met al onze beste vriendjes en vriendinnetjes het oude jaar afsluiten en het nieuwe jaar inluiden!!! Heerlijk!!! Iedereen neemt wat mee...
    Paar weken geleden hebben we op een feestje van het werk een geluksballon gekregen van 1 van de huisartsen, daarbij vertelde ze dat we die met Oud&Nieuw moesten oplaten nadat we 'hem' onze dierbaarste wens hadden verteld.... 3x raden wat dat zal zijn!!!! Vanmiddag hebben we voor al onze vriendjes (per stel dan) ook nog zo'n wens/geluksballon opgehaald....

BB; ben benieuwd naar je temp morgen... Duim voor je!!!!

Mariah en Iellie; welkom hier!!!

Behappy; dikke knuf voor jou!!! Hopelijk gaat het straks goed als hij terug is!!!

13. Enjoylife

Thnx allemaal!! :D
    Ik ga nog 1x spammen en dan zal ik jullie er niet meer mee laatig vallen:cool:

14. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ohhh en voor iedereen die ik vergeten ben...

Sorry, moest ff snel... Moeten op verjaardag!!!

*zwaai* *zwaai* *zwaai*

Probeer morgen nog ff wat mee te lezen maar heb
    een bruiloft... Dus al vroeg weg!!!!

15. iellie

iellie Niet meer actief

vraag van de dag: Er komt wat visite bij ons. Ik ga morgen en zaterdag kokkerellen, mooie bezigheid in deze wachtweek. :)
    's nachts nog naar een feest met vriendinnen, ik ben de BOB, dus mooi excuus voor geen wijn, champagne etc. :)

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Enjoylife: gefelicitteerd !!

We gaan al goed het nieuwe jaar in

17. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ enoylife: YES!! Wat een mooie test zeg. Ontzettend gefeliciteerd!

Vraag van de dag: dit jaar niets op de agenda staan en stiekem vind ik dat heerlijk!! Geen geplan voor feesten etc maar gewoon even bijkomen en er een gezellige avond van maken. En af en toe wegdromen dat we volgend jaar gezellig met z'n drieën zijn :)

Alle nieuwe meiden: welkom!! Laten we er een roze 2012 van maken.

Verder hier nog wachtende maar nog niet zenuwachtig, dat gaat denk ik nog wel komen. Fijne avond meiden!

18. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier goed nieuws en slecht nieuws.

Ik heb nieuwe ovulatietesten en ik heb voor het eerst een ECHT positieve test!!

Jammere is dat onze donor niks meer laat horen. Goede kant daarvan is wel dat we ondertussen contact hebben met een andere donor. Dat lijkt positief. Binnenkort gaan we afspreken!

Deze maand wordt hem dus niet voor mij. Op naar volgend jaar.

19. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Evira, wat jammer dat jullie donor niets meer laat horen. Is er wat gebeurd? Het waren toch goede vrienden van jullie.
    Ik hoop dat het met de nieuwe donor goed gaat komen. Wel jammer dat jullie nu een maand over moeten slaan daardoor.

20. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi meiden

poeh wat veel om door te lezen , ik merk wel dat je een paar keer per dag hier moet komen:D

kimmie@ welkom en ik hoop dat je snel een zusje of broertje voor je overleden zoontje krijgt, vreselijk dat syndroom

bb@ hier ook nog geen ei te bekennen

pabbels@ duidelijke testen hoor :)

kit@ misschien te vroeg getest

mamavand@ nu rustig;) afwachten

behappy@ een innestellingsdip op 6dpo kan zeker, ik spreek uit ervaring zie mijn kaartje van vorige maand en wat vervelend dat je een ruzie hebt gehad met je vriend hopelijk lost het zich snel op

hellen@ jammer dat het er weer niet van komt, beterschap voor je man

enjoylife@ gefeliciteerd , ik hoop dat deze ukkepuk blijft zitten

o en n@ mijn zus komt met haar familie , ze wonen in dezelfde straat dus lekker makkelijk, we gaan fonduen en spellen spelen

hier@ mijn ovutesten worden ook weer lichter dus nu kan ik weer verder of opnieuw beginnen eigenlijk.

Deel Deze Pagina