@mamakaatje: ik zie hem ook ! vraag van de dag: ik wilde kapster worden, dat ben ik niet geworden. ik werk met mensen met een lichamelijke beperking. &mijn dag, ik moest vandaag werken maar ik heb zo'n last van mijn buik linksonderin !! niet normaal...
Hoi hoi @Enyoyce, ik had in okt een MA en werd na 43 agen weer ongesteld ( ben wel gecuretteerd). Die menstruatie stelde overigens niks voor, kon het in principe met een inlegkruisje per dag af. Ik snap je gevoelens over graag weer zwanger willen worden zo goed, hier precies hetzelfde. En hier zijn 2 vriendinnen van mij ook zwanger, eentje is zelfs net zover als ik zou zijn geweest. Ach onze tijd komt nog wel, het vervelende is dat ik maar 1 eileider heb dus dan zijn je kansen wel ietsjes minder. @Mamakaatje, ik zie m ook hoor!!! Gefeliciteerd @Babywish, hopelijk is de pregnyl verdwenen en is dit een zw.schap. @Hanna mom, spannend joh, hopelijk heb je morgen een mooie positieve test. wbt testen, kon me net weer niet bedwingen en heb weer eens getest ( Ik voel ook vanalles). Maar ik wist eigenlijk al van te voren dat ie (nog) niet positief kan zijn. Zit pas op 5 dpo, maar ik heb telkens in mn achterhoofd dat mn ei een week eerder was, maar de ovu-test was de 25e het donkerst. Kun je al testen op 10 dpo met een gevoelige test van z&K??? Voor het geld hoef je het niet te laten want ze kosten geen drol, het enigste nadeel is dat je testverslaafd wordt. Heb ook 2 digi met indicator van cb liggen maar die gebruik ik pas als het ECHT kan haha @Rammetje , ga je nog testen???
O ja vvdd: Vroeger wilde ik vanalles worden, stewardes, psycholoog, en wilde zelfs naar de mode-school. Geen een van alle uitgekomen omdat ik het had gehad met school. Na de MAVO heb ik nog mijn middenstandsdiploma gehaald en ben toen in het bedrijf van mijn vader gaan werken. Toen bezocht ik voornamelijk klanten, later is ook mijn vriend in het bedrijf komen werken. 1,5 jaar geleden is mijn vader overleden en hebben mijn vriend en ik de zaak overgenomen, hij doet nu de verkoop en ik zit op kantoor, samen doen we de inkoop 1x per jaar in China. Tevens ga ik een opleiding tot yoga-docente volgen, dat begint in januari en duurt 4 jaar, hopelijk open ik dan mn eigen yogastudio.
Grappig om te horen dat sommige hele andere dromen hadden vroeger, dan dat ze nu uiteindelijk als werk hebben!
Hey meiden!! Nou vraag van de dag: voor zo ver ik heb gelezen heb ik mijn droom nog niet voorbij zien komen, en dat is banketbakker.... jaja... en nee nooit geworden omdat toen ik hoorde hoe vroeg je daar soms voor moet opstaan ik het niet meer wou hahahahaha daarnaast was mijn droom altijd al om met kinderen te werken, maar die droom kwam pas op de middelbareschool dus die heb ik ook gerealiseerd!! werk nu op een kinderdagverblijf. verder vandaag alle boodschappen voor morgen in huis gehaald.... hoef ik morgen niet in die super lange rijen te staan @mamakaatje:voorzichtig gefeliciteerd!! hopelijk heb je een knal test op/na je NOD -x-
Neeee joohhh! Echt? Wat suf! Ik zit helemaal klaar met de popcorn Nou, dan gaan we maar een filmpje kijken! (enne, dan weten jullie mijn voorspellingen voor volgende week vast, haha! ) Thanks Hannamom!
Sorry. Ik kan nu al jullie reactie's pas lezen. Testen; ik heb geen testen in huis en manlief en ik zijn te grieperig om de stad even in te gaan om een test te kopen. Hanna mom. Volgens mij vroeg jij wanneer m'n nod is toch? Ik sta op de lijst voor 2jan. Maar 8dpo begon de spotting en in de avond meer bloed en 10dpo in de middag was het alweer over, ik zit nu op 12dpo of op CD4. Ik ga een dinsdag ochtend met me urine naar de huisarts. Checken op een blaasontsteking of toch misschien iets anders?? Hahaha Thnx voor jullie advies
Leuk om alle verhalen te lezen! Bijna niemand is geworden wat zij eerst ambieerde Zo zie je maar hoe je kan dromen als kind en dat de werkelijkheid toen heel anders was dan nu. Mijn bedrijfje was ook een droom hoor. Ik had nooit verwacht dat het mij zou lukken. Op een kdv gewerkt, in het ziekenhuis ..leuk, maar het paste niet echt bij mij. Dit wel. Al moet ik zeggen dat ik zo nu en dan wel collega's mis.. @Mamakaatje Mooi streepje hoor meid! Voorzichtig gefeliciteerd. Lekker blijven plakken en groeien!! @Betty Kut! Ik dacht ook gewoon dat het kwam vanavond :x Ben het met je voorspelling eens. Al vind ik Bart Brandjes echt vreselijk om naar te kijken. Doet gewoon bijna zeer Mja Die harpmevrouw, van wie ik al-tijd haar naam vergeet (figures), die vind ik weer niet om aan te horen. De leukste vind ik Sharon, Charly, Paul en Niels. Niels was trouwens zanger in een band waar een vriend van mij in drumde, dus ik ben een beetje pro-Niels
Ik dacht net al zoveel meiden hier dat ik ook vanavond lekker kon relaxen op de bank met tvoh, jakkie zeg wat een domper.... Is er nog iets anders leuks op de tv?????? Bedankt voor jullie (voorzichtige) felicitaties. Ik vind het nog dood en doodeng om weer te denken aan zwanger zijn. Ben zo bang dat het voor de 3e keer mis zou gaan. Nu maar hopen en heel veel duimen dat het echt een knaltest wordt en dit keer wel een hele plakbeeb is. Heb geloof ik vanmorgen toen ik alleen beneden was(toen iedereen nog sliep) wel 10x weer op het testje gekeken met de lampen aan. Had hem op de keuken gelegd. Vraag van de dag: ik wilde kapster worden, speelde heel veel met zo'n kappop en alle vriendinnetjes waren ook de klos. Uiteindelijk in de gehandicaptenzorg terecht gekomen, speciaal onderwijs, gewoon onderwijs en nu op een kdv. Ik hoop ooit op een psz te kunnen werken. Is nu nog niet handig, zijn zo weinig uurtjes.
@Rammetje: hopelijk voel je je morgen wat beter zodat je toch nog een testje kunt halen en anders is het hopelijk heeeeeeeel snel dinsdag is zodat je naar de huisarts kunt.
He gedsie zo'tvoh loze avond! Hier een wouter/charly fan Haha! Vraag van de dag:ik wilde journalist worden maar werk nu als communicatie adviseur.bijna hetzelfde hihi! Al heb ik nu weer ideeën om hondentrimmer te worden aangezien die allemaal vol zitten bij ons in de buurt en t blijkbaar big business is
Ga maar een test doen.....want ik had wel helderrood verlies maar met periodes over de dag en kon met een maandverbandje af.......en heb hier en heeeeeeel lief jongentje rondkruipen....dussss....