Oke..........mijn schoonzusje, kids in dezelfde leeftijd als wij, en twijfelen nog over een derde......zegt vandaag dat ze zo last had van haar buik en dat het rond ging etc.....zat achter de laptop van haar vader om even wat te verzenden ergens naar toe heeft ze opeens plotsteling het over commode en kinderwagen die ze had verkocht, zomaar uit het niets........en zat als een dood musje aan tafel en is ook eerder weg gegaan, zegt mijn man opeens in de auto.....denk dat ze zwanger is.......(normaal ben ik degene die dat zegt)......lijkt wel alsof iedereen om me heen zwanger is nu...
@VVDD: ik ben geworden wat ik als kind wilde! Namelijk musicus. Dat wilde ik al voordat ik wist dat het ook écht kon haha. @donor. Onze huidige donor was geen vriend van ons hoor. We hebben hem op internet opgeduikeld. Hij helpt ons echter al wel al die jaren, dus dan krijg je toch een betere band. Het is toch iets intiems dat je deelt. Ondertussen voelt het wel als een soort vriend. Een paar maanden terug hoorden we ook een tijdlang niks van hem. Bleek dat hij toen een zware burn=out had. Toen hebben we al uitgesproken dat we het niet erg vonden dat hij even tijd nodig had, maar wel dat we niks hoorden (5 maanden!). Je weet gewoon niet wat je moet dan, moet je wachten, een donor zoeken? We hebben ook niet onbeperkt de tijd. Hij heeft toen gezegd dat hij ons eventueel een volgende keer iig zou laten weten wat er was. Maar helaas, nu is het alweer meer dan een maand stil. Hoe lief ik het ook vind wat hij allemaal voor ons gedaan heeft, ik ben er nu klaar mee. Nu dus weer een donor via internet. Nog niet in het écht ontmoet, dus ik weet nog niet wat het is. Blijft toch een gok. Maar zien wat het brengt!
Ja had voor de zekerheid wel een maandverbandje ingedaan dat was meer bruin bloed en alleen bij afvegen was het rood.... En omdat ik nu nog steeds iets in m'n baarmoeder voel trekken had ik even op google gekeken. Ga waarschijnlijk dinsdag dan testen/urine inleveren bij de huisarts.
Wil iemand mij op 10 januari zetten? 3e kindje, 1e ronde. Dacht vandaag eerst NOD te hebben, maar afgelopen dinsdag eisprong gehad, denk ik.... Dus nog maar even wachten met testen.... x manon
@Manon zou ik dan nog maar even doen ja......wat kan je er soms in vergissen he....ook voor het 3e kindje, hier ook....
@betty nou ik breng de kids zo hoor......kunnen wij de afgelopen nacht in halen.....dus als je de deurbel hoort...
Typisch he... Hier ook alsof iedereen om ons heen zwanger is/wordt of net een kindje gekregen hebben!
Hoi hoi allemaal, om het goed bij te houden moet je echt veel terug lezen, dus ik ga er maar weer mee stoppen. Babywish, ik zie ook een streepje hoor, ik hoop dat 2012 voor jou een heel happy jaar word met een kleine ukkepuk. Verder wil ik graag iedereen heel veel goeds wensen voor 2012 en vooral een heel vruchtbaar jaar. Ik ga morgenvroeg testen....
@Evira Tof, musicus. Wat speel je voor instrument? Zou fijn zijn als het klikt met de evt. nieuwe donor. Een donor waar je niet van op aan kan, hoe lief ook, is idd niet handig. Fijn dat jullie wel een potentieel kandidaat hebben Spannend Rammetje! Ik zal voor je duimen @Goofy Jemig! Ik zie nu pas dat je meer dan 10.000 posts hebt Dan draai je hier al effe mee! Succes met testen morgen Maaike!!!
Ja en normaal zou ik er niet zoveel moeite mee hebben maar ik had er ook bij kunnen zijn en dat maakt het nu even zuur...
pfff...een verlate kerstdag gehad hiero...wat een hel !! Mijn vriend en zjin zus zitten al niet altijd op 1 lijn en nu pakte haar hond bij aankomst 1 van de loslopende kippen hier (niet van ons). Veren vlogen in het rond...maar kip leeft nog (geloof ik ). Maar ja..vriend helemaal over de rooie dat zijn zus de hond niet onder controle heeft. Dus zus de hele tijd sjacho. Toen ook nog zijn moeder die haar klep niet kan houden en wat mijn vriend dan weer irriteert en resulteert in zinnen als: ´nee mam dat heb ik je al 100x gezegd!´en ´mam, mam...luister je ? Ik zeg net dat ik dat niet nodig heb´ etc etc etc. En dan nog een 7-jarige die rondhuppelt... Herkennen mensen dit ?? Mijn energie is weg.... Lekker naar bed.... En op naar 2012 !!! Ik ga morgen testen (tegen beter weten in) .. maar zoals iemand anders al zei: mooi symbolisch als er 2 streepies staan... Ciao !
Zucht hier dvd aan het kijken van Marco oliedje dochters.......even traantje wegpinken......en dan naar bed!
Spannend zeg! Ik ga heel waarschijnlijk ook morgenvroeg testen, het is dan 1 dag voor mn nod, dus ben benieuwd! Succes!! Ook aan de rest die morgen gaat testen. Hopelijk allemaal 2 streepjes
Ik hoef nog niet te plassen, dus ik doe m'n ogen nog een paar uurtjes dicht. Dan test ik en zal dan ook gelijk weer een foto maken