Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BB : Beterschap !! Ik zou de afspraak lekker verzetten..ziek is ziek hoor....

2. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik heb 29-11 bruine spotting gehad en 30-11 roze op het toiletpapier, allebei maar 1x in de ochtend. Heb wel testen gedaan, afgelopen weekend nog maar waren allemaal negatief, maar me ongi blijft uit. Die spotting kwamen wel overeen met een cyclus van 34dagen dus ik weet niet wat ik ervan moet denken... Heb nu dus ook geen idee waar ik in m'n cyclus zit, en me temp geeft dat ook niet duidelijk weer... zenuwen zijn dus flink aanwezig!!!;)

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    He bah wat een onzekerheid. Fijn dat je vandaag naar de gyn mag. Dan weet je ook waar je staat :) Succes meid!!

4. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je me alleen op de 8e staan... :(

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Succes bij de gyn Rammetje!!
    Ben benieuwd wat de uitkomst is...

@Lola: heb de afspraak afgezegd hoor. Ambrose had me over de streep geholpen :cool:

6. Boulette

Boulette Lid

31 okt 2011
    24
    0
    0
    Parijs
    ik heb een paar daagjes wat minder kunnen meelezen en zie dat er inmiddels al flink wat meiden zijn bijgekomen! :)

Ik wilde deze maand maar eens ovulatietesten gaan gebruiken om wat gerichter te kunnen klussen. Kan iemand die hier al wat ervaring mee heeft me zeggen wanneer ik ongeveer moet beginnen? Ik verwacht nu dat m'n ei ergens komend weekeind eraan komt....

7. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

betty@ beterschap . lekker uitzieken

renske@ wat doe jij hier;) , je gaat toch gewoon posi testen:) ik wil je hier alleen nog maar zwanger terugzien:D

rammetje@ succes bij de gynacoloog, ik zag je ff kaartje even , verwarrend zeg van de halve onzekere "ongi's", hopen dat je wat antwoorden krijgt waar je iets aan hebt

hier@ iemand verstand van klachten na ma/mk, ik barst van de koppijn hele gevoelige buik , heb het idee dat mijn baarmoeder uit elkaar knapt en last van mijn darmen (heb ik ook als ik ongi ben) , mijn rugpijn is wel wat minder en het bloedverlies is licht. oh please laat dit snel over zijn. geestelijk ben ik ook nog niet de oude:(
    time is not on my side, ik merk dat ik me opgejaagd voel.

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He Spinnekop!

Het is natuurlijk een aanslag op je gestel...
    Ik voel me elke keer na een miskraam weer overreden door een vrachtwagen en ik herken al je klachten. Geen zorgen meis! Hoort er allemaal bij! Geef het een paar dagen!!

Ik snap dat je je opgejaagd voelt. Ik voel dat ook al en ik ben 33 :(
    Hoor soms gewoon de klok tikken en zie iedereen om me heen met baby's, peuters en zelfs al kleuters. Bah!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Boulette: hierbij een handig linkje...ff scrollen en dan zie je een schema met aanbevolen startdata om te ovutesten, naar cysluslengte:

Zwanger & Kids

10. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

dank je voor de geruststelling betty, ik snap jouw situatie ook , ondanks dat je 7 jaar jonger bent dan ik , jij zit gewoon nog met lege handen :(

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Doordat ik de laatste x 2 dagen eerder ongi was is mijn NOD ook 2 dagen eerder :(

12. Boulette

Boulette Lid

31 okt 2011
    24
    0
    0
    Parijs
    @Hellen1971 Bedankt voor de link, ik heb dus nog een paar dagen de tijd om de testjes in huis te halen!

Ben benieuwd of we hiermee deze maand wel raak schieten;)

13. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn inderdaad precies veel dames uit het dec-nod topic. Heb ooit eens een maand proberen mee te schrijven maar het ging zo snel dat ik amper kon volgen. Hopelijk lukt mij dat deze keer beter.

14. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @betty: hoe voel je je nu?! hoop dat het weer wat eter gaat..... hier in het noorden is het nu droog, hoop dat als de kijkers komen bij jou dat het dan ook droog is als je ff een blokje om gaat :)

15. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mompelientje, ike heb mijn andere cuclussen wel al ovu testen gebruikt, deze afgelopen ronde voor het eerst niet..maar ben toch een beetje verbaasd over mijn lf9. dus misschien toch wat meer zekrheid creeeren door mijn ei op te sporen
    @ BB beterschap!!
    weer veel te veel bekende hier :(

16. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden nu net terug van de Gyn. Hjj weet niet waarom ik nog geen ongi heb gehad. Echo gemaakt nog niet opnieuw zwanger. Als ik over paar weken nog niet ongi ben en ook negatief test. Dan moet ik even terug komen. Ga er nu maar vanuit dat die spotting m'n ongi geweest is. Klopt wel kwa cyclusdagen dus laat ik het daar maar bij houden. Wat dus betekend... Dat ik aankomend weekend m'n ei alweer heb!!! :| net maar gelijk manlief mee naar boven gesleurd aangezien hij nachtdienst heeft en er vanavond dus niet is ;)

Laat de klus periode maar beginnen.

Meiden succes allemaal deze maand!!!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hai meiden,

Ik kom mij ook melden.
    Vorige week dinsdag - 6 december - heb ik mijn spiraal laten verwijderen omdat wij graag een brusje willen maken voor onze zoon Luca.
    Ik ben 2 dagen na het verwijderen van de spiraal ongi geworden. Geen idee of dit een 'echte' ongi is, maar daar kom ik snel genoeg achter ;)

NOD LIJST 1-15 JANUARI

1. (3)
    - Claro84 (ronde 13, 1e kindje)
    - Kersje (ronde 7, 1e kindje)
    - Manu74 (3e ronde, 2e kindje)

2. (3)
    - Boulette (ronde 9, 1e kindje)
    - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje)
    - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje)

3. (3)
    - Pabbels (ronde 15, 2e kindje)
    - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje)
    - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje)

4.

5. (7)
    - Mompelientje (ronde 8 1e kindje)
    - Vickske (ronde 13, 2e kindje)
    - missnien (ronde 1, 1e kindje)
    - CvO1986 (ronde 4, 1e kindje)
    - Kit (ronde 4, 2e kindje)
    - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje)
    - Dithje (ronde 1, 2e kindje)

6. (4)
    - Behappy (ronde 5, 1e kindje)
    - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje)
    - Lola36 (5e ronde, 1e kindje)
    - Brondy (6e ronde, 1e kindje)

7. (3)
    - Solana (ronde 4, 3e kindje)
    - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje)
    - April1980 (19e ronde, 1e kindje)

8. (1)
    - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje)

9. (2)
    - Delta (ronde 9, 1e kindje)
    - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje)

10. (4)
    - Haagje (even doorgeven)
    - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje)
    - Ambrose (3e ronde, 2e kindje)
    - SusyQ (6e ronde, 1e kindje)

11. (4)
    - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje)
    - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje)
    - Evira (6e ronde, 1e kindje)
    - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje)

12. (2)
    - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje)
    - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje)

13.

14.

15.

datumloos (2)
    - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3)
    - Hellen1971 ( 4e officiƫle ronde, 2e kindje)

Totaal: 38

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedenavond!

Zo ik heb even wat bij gelezen maar jeetje wat veel bekende namen uit het december topic. Heel jammer dat er zo weinig meiden zwanger zijn geworden (of waar het mis is gegaan). Er staan daar echt maar een paar op roze.

Wie weet is zwanger worden in december een eitje :) Sorry voor die flauwe woordgrap. Ik wil iedereen heel veel succes wensen deze ronde en mogen wij het aantal roze maar minstens verdubbelen!!!

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @BB. Hoe is de bezichteging geweest?? Zijn het potentiele kopers???

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @BB; Ziek??? Nou beter aan het begin van je cyclus dan na je eisprong... En dan tijdens de feestdagen!!! Voel je je al wat beter??? Lekker uitzieken he!! Hoe ging de bezichtiging??? Wat vonden ze van jullie 'spa' :D:D hihihi... Vet gave badkamer!!!

Pffffffff; ik wou dat het weekend was!!! Dan had ik het ergste achter de rug..... Bahhhhh, wat heb ik toch een hekel aan de eerste dagen....... Bleghhhhhhhhhhhhh......

Deel Deze Pagina