Spannend hoor Babywish.... Hopelijk nog steeds een 2e streepje duim duim.... En en Manu??!!!!Al getest? Ik ga denk ik ook zo nog een x testen maar durf nog niet zo. Ben bang dat hij opeens geen 2e streep laat zien.
@maaike: balen @lola: blij dus dat dat voorbij is hier had ik gisteren een erg vreemde dag, 's ochtends enorme steek in mijn buik en de rest van de dag een rugpijn die doortrok naar mijn benen en krampjes in mijn buik. Herken het van mijn 2 zwangerschappen maar wil zo niet hopen, moeilijk is dat. ga toch nog (als ik het vol kan houden) nog een week wachten, als ik van de week niet ongesteld wordt, test ik volgend weekend.
@Maaike: shit, echt jammer ! @Lola: klinkt erg gezellig... not ! :O ik herken het gelukkig niet. @Maia: ik ga voor je hopen dat het raak is. ik wil testen, maar probeer nog steeds vol te houden tot mijn NOD dag.
VVDD: Willen jullie het geslacht weten of liever niet..?! (of willen jullie misschien een vraag die slaat op oud & Nieuw?dan bewaren we deze gewoon)
hallo allemaal, in het begin heb ik geprobeerd om met jullie mee te kletsen. Maar jullie gingen zo snel Maar wil even melden dat ik op roze kan. Heb vandaag op 9dpo een test gedaan. Op de foto krijg ik hem niet super duidelijk maar de 2e streep is donkerder dan op de foto Ik sta op 3 januari.
Niet alles bijgelezen, maar wilde jullie even laten weten dat ik ook 2de streepje had vanmorgen . Kon voor mijn gevoel ook al bijna niet meer anders. Lees later even alles en reageer dan. Fijn uiteinde allemaal!
super mamavangwenn ! dat is nog eens mooi het nieuwe jaar ingaan ! vraag van de dag: ik vind dat een moeilijke vraag. als ik er nu tegenaan kijk wil ik het niet, maar ik weet niet wat mijn hormonen doen als ik zwanger zou zijn haha... misschien zou ik het dan wel graag willen weten
HannaMom & Mamavangwen PROFICIAT!!! Wat een super lijst tot nu toe...!!! Hopelijk zijn jullie allemaal trendsetters...
Ja spannend he? IK heb wel getest maar ik twijfel nu heel erg, te enthousiast geplast denk ik dus meer dan de helft van het schermpje waar het tweede streepje moet komen te staan werd nat en wat rozig. Heb het laten liggen en 5 min later was het droog en was er een heel heel vaag streepje. Ben weer naar bed gegaan en 10 min later toch weer gaan kijken en zag nu nog steeds een vaag streepje maar toch veel duidelijker. NU ben ik bang dat het onjuist is omdat het nat en rozig is geweest, weet iemand dat?
Hier is mijn temp wel erg gestegen... Denk meer dat ik een beetje ziekjes ben... De krampjes beginnen ook al dus zal wel straks of morgen op rood mogen...
Jeetje meiden wat een paar heerlijke roze berichten komen er weer voorbij. Ontzettend gefeliciteerd en hopen dat ze blijven plakken!! Vraag van de dag: Ik zou het heeeel graag willen weten of ik een meisje of een jongen krijg. Stiekem hoop ik op een meisje omdat ik al zo'n leuke naam heb voor haar Maar met een jongen zou ik ook erg blij zijn hoor!!! Verder wachtende; morgen zou de innesteling kunnen zijn. Dus maar hopen dat alles goed zijn weg kan vinden! fijne zaterdag allemaal!
@ Suusje; balen zeg...helemaal geen hoop? @ Manu: ik zou zeggen nog even een testje doen! Het is zaterdag mocht je geen testen meer in huis hebben