Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hannamom jaaaaaa GEFELICITEERD en Mamavangwen GEFELICITEERD!!!

@VVD: jaaaa zeker weten dat ik het wil weten, ik ben te nieuwsgierig en daarbij komt dat ik altijd het kamertje erop wil inrichten.....zo was de laatste keer het natuurlijk weer een jongentje maar we hebben het hele kamertje omgegooid....lekker jongens behang van ons zelf behang....hoewel we deze keer zoiets hadden van....of gaan we het bij een evt laatste keer het niet weten, maar ik kan me niet inhouden....daarbij komt dat mochten wij nog zwanger worden van een meisje ik echt wel een meisjes kamer wil hebben!!!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alle meiden met een positieve test gefeliciteerd!ik ga maar nergens van uit deze maand.eerst maar eens zien of mijn cyclus eindelijk goed op gang is!
    Zo op weg naar de efteling om daar oud en nieuw te vieren.Veel plezier allemaal vanavond en een fijne jaarwisseling !

3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie al wat roze voorbij komen gefeliciteerd !!!
    En BB ik ben niet in de bijenkorf geweest haha dus heb geen blonde gezien. En van TVOH ook gister. Er staat heel groot met rode letters boven : nog 7 dagen haha lol

Vvdd ja wij willen het wel weten en familie hoort het wel snel. Verder weten we het nog ni.

Vandaag zijn we aan het oliebollentesten. Bij onze beide ouders...mmmm
    Vandaag denk ik ongi te worden. Maar dar horen jullie morgen wel
    Fijne jaarwisseling iedereen en een goed 2012

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    nou ik weet niet wat het is maar ik weet wel dat mijn lichaam heel raar doet... weet eigenlijk niet zo goed wat ik op dit moment met mijn lichaam aan moet, wordt er gewoon helemaal gek van.

5. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Pff er wordt hier flink geknald al en bij jullie?!

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dus nog iemand op roze. Het begint goed deze lijst :D. Is er al een septembermamatopic?

7. Maia

Maia Niet meer actief

@mamavangwen: gefeliciteerd

vraag van de dag: ik ben er nog niet overuit. Bij onze dochter wilde ik het wel weten, manlief niet. Ik heb dat van hem toen geaccepteerd en we wisten het niet. En het was eigenlijk wel heel bijzonder voor ons :) nu heeft hij gezegd dat bij een tweede we mijn wens volgen, dus als ik het wil weten mag dat, maar ik twijfel nu zelf. Ach, eerst maar zwanger worden. Als we het weten, mag iedereen het weten.

@suusje: wij wisten het bij Fleur niet en hebben een neutrale wit/groene kamer en kleertjes ook neutraal, en toen ze geboren was wat roze erbij gekocht :) ik vond het niet zo moeilijk, er is zat leuks wat neutraal is voor die hele kleine babytjes.

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik heb morgen mijn nod dus ben benieuwd!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wil iedereen een heeeeeel roze, maar vooral gelukkig gezond en liefdevol 2012 wensen!!!

Hier gaan we zo richting een van mijn beste dinnetjes...............apart want vorig jaar lagen we beide op het kraambed.......

Kus aan iedereen.....

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en de oplettende kijker ziet dat volgens mijn banner dit mijn vruchtbaarste dag is, zal wat zijn, verwekt met oud en nieuw!!!

@Martina, je kan niks met je lichaam, afwachten dat is alles wat je kan doen en de symtpomen van je afschudden, op een gegeven moment was hier de mantra, geen symptomen is goed!!

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    het kan ook zijn dat ik gewoon een griep onder de leden heb...

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Noli, hier wordt ook flink geknald.

@Martina, wat voel je dan aan je lichaam meid??? Een ongi gevoel???

Ik en mn lief hebben gisteren besloten ,dat mocht het deze ronde niet raak zijn , we het zwanger worden op een laag pitje zetten voor 2 a 3 maanden. Ik merk dat ik er nu te veel mee bezig ben, en na een bbz met eileiderverwijdering en een MA ( curettage) wil ik mn lichaam en geest even tot rust laten komen. Ben 2 mislukte zw.schappen verder en bijna 5 klio zwaarder. Voel me ff niet zo happy als ik in de spiegel kijk, begrijp me niet verkeerd het liefste ben ik deze ronde gewoon zwanger, maar is het niet raak dan ga ik eerst die 5 kilo weer kwijtraken en fit worden zoals voorheen. We shall see, gelukkig gaan we 9 januari op vakantie, hopelijk zwanger maar anders ga ik het even loslaten, dat is tevens mijn motto voor 2012. Wat vaker de boel de boel laten (dat zegt een controll freak) en dingen loslaten.

13. Manu74

Manu74 Lid

22 apr 2009
    56
    0
    0

Ja, ik ga straks nog een keer testen, even een testje kopen, ik kan echt niet wachten tot morgenvroeg, ben veel te ongeduldig nu ik een vaag streepje heb gezien, al was het misschien vals positief.

vvdd: Bij onze eerste een jongetje wisten we het met 19 weken en daarna ook bijna direct verteld aan de hele familie. Dat is hier waar ik woon (Z-Am.) de gewoonte en trouwens hier vertellen ze ook direct de naam zodra de ouders een naam hebben gekozen. Maar dat hebben wij niet gedaan, er moet toch nog iets een verassing zijn. Als ik weer zwanger mag raken dan doen we het weer net zo denk ik.

14. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Hannamom Jaaa, duidelijk horo! Gefeliciteeerd!!!

Babywish Spannend meid! Hoop dat je streepje alleen nog maar donkerder wordt :)

Mamakaatje Had ik jou al gefeliciteerd?? Ik ben het kwijt, maar alsnog gefeciteerd!! Super mooie tweede streep!

Succes morgen Manu!!!

Hier ga ik vanavond hardcore aan de champie. Test was hartstikke negatief. Ik ben nog wel wat vroeg, maar toch. Ik ga er dus vanuit dat het deze ronde niet raak is en mag op blauw. Hopen dat mijn ongie snel doorzet en dan op naar de gyn de 19e!

VVDD: Wij wisten het al heel vroeg wat het zou worden toen ik zwanger was. Met 12 weken kon de gyn al zien dat het een jochie was. Wij wilde het toen heel graag weten. Ik denk dat we het bij de tweede ook wel willen weten. Als het een meisje wordt dan wil ik het blauwe spul naar iemand anders doen. Mja, niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens zwanger worden...

Meiden, ook van mij een heel gezond en vruchtbaar 2012. Dat de lijst maar mooi roze mag kleuren!!!! Ik vind jullie lief!

15. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    JA zou je denken hé? Was net bij een vriend van mij en die zei; 'Tjee wat heb je een bonte huid en voller gezicht?' ;) Maar mijn temp doet raar, 36.2:(

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ mamakaatje: ik zie het prima en die onderste is van vandaag? Die isa alweer een stuk donkerder!

@ TVOH: ik zat ook voor Jan met de korte achternaam klaar. Gelukkig vond ik de Spiderwick cronicles ook leuk :)

@ VVDD: eerst niet, maar later werd ik toch benieuwd. Vriendlief wilde het bij de 20 weken echo niet weten zei ie. Toen we daarna buiten stonden was het eerste wat ie zei: "ik heb het niet kunnen zien!". Kon um wel wat doen! Dus enkele weken later hebben we het toch maar eens echt uiut laten zoeken :) We hebben het wél geheim gehouden, dat vonden we wel leuk, zo'n geheimpje.We hebben de babykamer en de eerste kleertjes dus ook expres neutraal gehouden

@ MamavanGwen & Hannamom: gefeliciteerd, jullie mogen met roze het jaar uit!

@ Lianne: dat vroeg ik me ook af over die temp. Toen we giste ruitge-hobbied waren was het half 2 en ik heb wel gewoon op mijn normale tijd van half 6 getempt. Ik vraag me dan ook af hoe dat zit. Niet dat het voor mijn naderende kruid op ff iets uitmaakt, geloof ik

@ Hier: de verwachte tempstijging zet door. Na nét 4 uur slaap had ik 36.9. Bij FF krijg ik, afhankelijk van de gebruikte methode, op óf donderdag óf gister een kruis. Hoe dan ook zijn de klusmomenten volgens FF "poor" . We hebben rond 01.00 uur nog even heel gezellig gedaan, maar dat is dan al ruim ná mijn eisprong als ik de cijfers geloof en de keer ervoor was dan 4 dagen voor mijn ei en dus ook niet écht op een erg gunstig tijdstip. Dus mijn gevoel over de verloren cyclus is helaas waar deze maand. Tuurlijk is er nog die éne kleine kans en ik zal blijven hopen, maar wel met een reële blik.
    Ik vind het wél fijn dat er tenminste dames zijn die wél iets te vieren hebben!

Als ik hier vandaag niet meer kom:
    Ik wil jullie allemaal een heel mooi, gezond, liefdevol en bovendien vruchtbaar 2012 toewensen!!

17. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Oh ja dat is wel lang ertussen...;) Volgende maand als ie bij je woont flink aan de slag dus!!
    Hier nog even geduld...
    X

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar je aldoor dit soort dingen afvragen lijkt me dat dat jezelf elke keer gekker maken is......probeer met hoofdletters hahaha.....het vandaag lekker los te laten en niet bij alles te denken zal het.......tijd zal het uitwijzen.

19. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @test: wit, wit, wit ..... helaas

Iedereen een gezond en fantastisch 2012 !!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Temp je wel heel nauwkeurig, dan doet ie zeker raar en ben ik ook bang dat de temp te laag is voor een zwangerschap, maar wie weet......

Deel Deze Pagina