GEFELICITEERD nu mag het in het roze!!! Testte ik altijd maar zo donker voor NOD....maakt je een stuk minder onzekerder. Geniet ervan meid. @Ovutesten gisteren besteld en nu al binnnen dus kan gewoon door gaan testen.
Heb door de wisselende diensten en zéér korte nachten af en toe geen contineu tijden met tempen... Het is zo raar allemaal de afgelopen week...Ga er zelf ook niet van uit...
Hmm... Ik vraag me af of eventuele zwangerschapskwaaltjes nu nog steeds door de pregnyl kan komen. Ik zit op dag 20 van m'n cyclus van 24-26 Dag 11 na de pregnyl En 9 dagen na m'n eisprong Vvdd: ik zou het geslacht wel heel graag willen weten en het is geen geheim, iedereen mag het weten
@goofychick: dat denk ik ook helemaal niet hoor, ben gewoon niet lekker & vind het gewoon klote dat het net op deze dag is. het is niet zo dat ik nu meteen denk, ik ben zwanger. tuurlijk lijkt het me leuk maar zo heel erg ben k daar niet mee bezig eigenlijk... dat komt wel als de 3 dagen over zijn @minnie: misselijk, warm, verkouden... niet tof op deze dag... paar asperientjes ingenomen, hopelijk wordt het wat minder.
en iedereen een ontzettend mooie jaarwisseling toegewenst & een super 2012 ! dat het ons jaar mag worden !!!!
Hoi meiden, Zie dat er nóg meer meer meiden ROZE het nieuwe jaar in gaan!!! Super gefeliciteerd!!! Dat geeft moed voor de rest op het wachtbankje... Hier alles van slag geloof ik; Temp erg laag en nu heb ik niet constant op tijd gemeten hoor, maar dan nog... ga er dus niet van uit ook al heb ik een vollere toet, bonte huid, ben ik erg moe (niet zo raar met al die rare diensten draaien en de feestdagen), misselijk en ook meer trek over de dag genomen. Zeg het maar! En o ja, vandaag en eergister ineens vruchtbaar slijm leek wel!?!?!? Ovu test gedaan en die geeft wel een tweede streep, maar niet positief zoals een ovulatie zeg maar. We gaan het zien, ik hoop het maar heb er eigenlijk niet veel vertrouwen in... VVDD; Wij willen het misschien weten, maar we houden het dan wel voor ons (als dat lukt)... Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarswisseling wensen en een heel gezond, gelukkig, liefdevol en vooral vruchtbaar 2012!!! Tot in het nieuwe jaar! Knuf D.
K voel me ook niet helemaal top. Wel heel vervelend dat het vandaag nog niet voorbij is. Heb alleen last van een droge/verstopte neus, misselijk en beetje ongigevoel in m'n bm
same here ! alleen heb ik dat ongi gevoel niet. beterschap in ieder geval, hopelijk wordt het in de loop van de dag minder & kun je genieten van de dag.
Ben beetje sipjes, heb een posi ovu test waar ik dus al bang voor was......en we gaan vanavond uit logeren en kids liggen bij ons op de kamer, *lees* oudste ligt tussen ons in.....
Wanneer was de laatste keer... Anders nu ff snel op de badkamer ofzo... Haha even zonder liefde... Hier wel ongi gevoel...
Noop heb hier een oudste rondlopen van bijna 3 jaar.......en de jongste kan ieder moment wakker worden. Voelt als een gemiste kans...
Wij hebben vaak wel een mooie uitkomst...zet het kind vol met blokken...auto's etc. etc... en huppa kee we gingen ervoor doen we nu nog weleens hoor... haha.. Daaaaaaaaaaaag ladies.. lees wel mee hoor,wat een kletskousjes zijn jullie! Feliciaties voor de reeds zwangere en de rest toy toy de komende twee weken...ik ben bijna op vakantie dus mijn klusmomenten zijn daar waarschijnlijk! Ook heerlijk, kind op de kamer maar goed, als ie slaapt...slaapt ie! Fijne jaarwisseling allemaal en op naar ROZE voor jullie in 2012!
@goofychick: nu dan nog ff snel?!!? KLUSSEN JIJ!!!! hup in de benen!!! @NoLi: ahhh das dan weer jammer idd, maar misschien ook maar goed/beter ook niet zo goed voor de "lijn" denk dat ik ook echt tonnetje rond was geweest als ik dat daadwerkelijk als baan had gekozen... @hier..... nog steeds heel veel slijm.... en zo nu en dan lichte steekjes trekjes in mijn BM..... hmmm wachten duurt zo lang :S *denkt positief* nog maar een weekje en dan bijna testen!! en meestal word ik op vrijdag ongie dus zou ik niet aan komende maar volgende week maandag kunnen testen....... *tik tak tia tak*
@goofychick: kan de buurvrouw niet even oppassen?!?! ik wil ook wel voor je oppassen hoor moet je wel naar het hoge noorden
)) zei mijn dinnie ook al die richting het hoge noorden woont.......nou ja we hebben eergisteren voor het laatst geklust......en vorige keer was het vier dagen van te voren en had ik er geen hoop in....en misschien wil mijn oudste wel op de kamer van zijn dinnie slapen.....
Jullie hebben het allemaal over steekjes in bm, dat heb ik ook een soort van zwaar zeurend gevoel in mn onderbuik. Ook zit mn beha te strak, maar dat kan ook door de feestdagen komen hihi. Ach we zullen het volgende week weten. @Goofychick, balen dat je uitgerekend nu een posi ovutest hebt, maar je ei springt dan pas na 24-48 uur??? Dan kan het morgen ook nog he. Maak die kids maar lekker moe vanavond zodat ze lekker lang slapen.