Lieve schatten ik wens jullie allemaal een super en vruchtbaar 2012..!! We gaan samen ervoor zorgen dat het ons jaar word... Een jaar dat voor ons alle heel veel vruchtbaarheid brengt en ervoor zorgt dat we 2013 in knallen met een baby... Mijn krampen zijn echt goed aanwezig dus het begint al minder maar ja was te verwachten... @BB thanks..!! Balen dat ff je kruis heeft verplaatst... Ben nog een beetje gaar... Lagen pas om half 5 in bed en had genoeg baco's gehad...
Heeey Lieverds, Allereerst: GELUKKIG NIEUWJAAR Dat iedereen maar een heel fijn en zwanger jaar mag gaan krijgen Betty.. Lief van je!! Hier speciaal voor jouw: maak er een super jaar van meis! Wel balen dat FF je kruis heeft verplaats hopelijk vliegen de dagen voorbij Kindjes: hier heeft dochterlief er ook doorheen geslapen. Ik zei telkens: en nu wordt ze wakker.. nee hoor! Heerlijk Zelf lagen we er ook rond 1 uur in, was lekker gezellig met zn tweetjes dit jaar. Televisie aan en lekkere hapjes op tafel... misselijk dat we waren!! Haha En dan is het vandaag toch 1 januari, kom maar op met die positieve testen meiden
Allemaal de beste wensen voor 2012! Op naar mooie plakbeebs. @BB. Thnx! En als ik naar je temp kaartje kijkt heeft FF denk wel gelijk..hoop dat die 2dagen extra wachten waard zijn!! Hier lagen we rond 2uur in bedje. Manlief wilde graag een nieuwjaars klus dus ook dat is er nog van gekomen in de hoop 31dec 2012 met zijn 3-en te zijn. Nog meiden die vandaag getest hebben of morgen gaan testen?? Ik ga morgen met urine naar de ha. Maar hebben jullie enig idee als ik laat testen op blaasontsteking of ze dan ook naar hcg in je urine kijken?? X voor jullie alle!!!
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!! Wij waren pas om 11,45 wakker, dat gebeurd dus nooit haha, maar ja we lagen er ook pas om 3:30 u in. Vandaag een lekker hangdagje, straks even een wandelingetje maken naar het kerststalletjes (met echte dieren) hier in de buurt en tegen de avond met zn 3tjes gourmetten en dan is het weer gedaan met al dat gevreet haha @Rammetje, je kan het altijd vragen of ze op hcg willen testen, volgens mij doen ze het dan wel hoor. Nou testers van vandaag, waar blijven jullie????? Ik had vanmorgen ook weer zo'n testdrang maar ik heb me kunnen bedwingen goed he? Woensdag ga ik een kansje wagen
Als eerste allemaal een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!! Gisteren getest met predictor early,helemaal in de wolken met een positieve test. Totdat ik wat reactie's hier had gelezen en gisteren in de stress heb gezeten! Vanmorgen kruidvat 2voor5 getest en deze was indd Negatief!! De meeste dame's testen toch met de KV test flink voor Nod of niet? Of zou ik dan toch te vroeg zijn? Bah...ik wordt er zo verward van!!
balen melanie, maar je kansen zijn nog niet verkeken. Ik testte zelf 5 dgn voor nod positief met kv test en met clearbleu, ik weet ook dat er meiden zijn die pas later positief testen.....houd moed
Gelukkig nieuwjaar allemaal !!! De beste wensen !! @BB: ik weet het, ik weet het ... Zit nu 11 dpo ... dus innestelling kan nét geweest zijn.... Nu maar wachten tot de 6e !
He wat balen Melanie, nu weet je niet waar je aan toe bent. Was die predictor early een goede positieve test of een tuurstreepje??? Kan ook nog zijn dat je hcg wat schommelt, gebeurd vaak in het begin. Hopelijk op NOD een knaltest!!
NOD-lijst 1 - 15 januari 2012 1. Claro84, ronde 13, 1ste kindje 2. Boulette, ronde 9, 1e kindje 3. Pabbels ronde 15, 2e kindje 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.Hannelore(ronde 3 voor 2de beebje) datumloos Totaal: 3 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb me hier bij aangemeld,is dit goed?
@Hannelore, nee dit is niet de goede, er is al een hele volle lijst. Ben net op zoek geweest naar de meest recente lijst, maar ben al 20 pagina's terug en nog niet gevonden .... Kan iemand de recente lijst erop zetten? haha thanks.
nog 2 daagjes, dan mag ik testen... spannend ! waar blijven de roze berichtjes ?? ^^ wij hebben ook een gezellige avond/nacht gehad. eerst bij mijn oom geweest, daar waren we met een hele groep. vervolgens om half 2 na me schoonzusje. ook nog even met zijn 6en gezeten & om 4 uur lagen we in bed....!
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(7) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (ronde 2, 3e kindje) - minnie1979 (ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) 2.(4) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80, (ronde 8, 1e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(3) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) - kimmie168 (ronde 5, 1e kindje) 5. (7) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (6) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Marg 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 9.(3) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) 10.(8) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) - Manon77 (1e ronde, 3e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (6) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) - mariahh (ronde 5, 1e kindje) - lellie (ronde13, 1e kindje) 14. (7) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) -Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) 15. (5) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) - Hannelore (3e ronde, 2 kindje) datumloos(4) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 86 6 zwanger, 1 ongesteld, vlindertje, 2MMM, 3 negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Heb de twee zwangere dames op roze gezet! Gefeliciteerd mamavangewen, mamakaatje en Hana mom! <333 Welkom nieuwe mensen <333 Alle meiden op blauw, dit jaar roze voor jouw! <333
best apart, heb van best wat mensen smsje gehad met; dat het een vruchtbaar jaar voor jullie mag worden... haha wel grappig. is het dan ze overduidelijk dat wij een kindje willen of willen hun het gewoon haha
Hoi allemaal! Ik zit een beetje tussen 2 data met mijn NOD. De 15e januari is de richtdatum! Dus we gaan duimen.... Geen idee hoe ik op de lijst erbij kom, maar als iemand mij erbij kan zetten 1e ronde, 1e kindje! Gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar iedereen!
@ Lola: bummer zeg, van die witte test! @ babywish : misselijk, verstopte neus en ongi gevoel..hmm..dat klinkt als kwaaltjes @ Goofychick: en nog even een quicky voor je wegging zat er niet in? Er is nog kans hoor..je ei plopt niet meteen! @ Betty: dikke knuf terug meid, dat dit maar gewoon ons jaar gaat worden! Sucks van FF, maar die heeft gelukkig ook niet altijd gelijk! @ Kit: hier sliep ons meisje dus ook door die enorme herrie heen. Een van de buurjongens is werkzaam bij de EOD en die had echt volgens mij zwaar illegaal vuurwerk bij je, die dreunden zo hard, dat je het aan je broekspijpen voelde, maar dametje is niet één tel wakker geweest. Ben er wel eens jaloers op! @ Ambrose: laten die steken iets moois opleveren, zeg ik @ Melanie: die vroege test van predictor heeft mij ook al eens kanp voor de gek gehouden. ik mijd die dingen nu als de pest! KV 2 voor 5 geeft meestal al vrij vroeg resultaat. Op hoeveel DPO zit je nu dan? @ Hannelore: heeeee!!!!! Hoe is ie dan met jou? Wat leuk je hier weer te treffen! @ Mompelientje: ik verwacht morgen mijn kruis en denk nu op 2 DPO te zitten. Met een LF van 12/13 dagen houd ik mijn NOD op vrijdag de 13e. Grappige datum, trouwens. Zet jij me daarheen? Hier dus een temp van 37.1. Dus verwacht ik een kruis op afgelopen vrijdag. Nog maar lekker aan de champie gezeten. En geen prijs met de staatsloterij, dus MOET het wel zo zijn dat we qua privéleven in de prijzen gaan vallen, denk ik dan maar Ach..we zijn niet rijk in geld, maar verder hebben we niet veel te klagen !
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(7) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (ronde 2, 3e kindje) - minnie1979 (ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) 2.(4) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80, (ronde 8, 1e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(3) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) - kimmie168 (ronde 5, 1e kindje) 5. (7) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (6) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Marg 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 9.(3) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) 10.(8) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) - Manon77 (1e ronde, 3e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (7) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) - mariahh (ronde 5, 1e kindje) - lellie (ronde13, 1e kindje) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) 14. (7) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) -Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) 15. (6) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) - Hannelore (3e ronde, 2 kindje) - FvK (1e ronde, 1e kindje) datumloos(3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 87 6 zwanger, 1 ongesteld, vlindertje, 2MMM, 3 negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Welkom FvK ! hellen verplaatst