@BB : dank je wel lieve meid. Ik hoop ook zo dat jouw wens uit mag komen! @Suusje: balen meis. Zullen we van 2012 ons jaar maken? @VVDD : ik zit al jaaaren op klassiek/modern ballet. Heerlijk om te doen!
Beetje brak hier haha, maar dag/nachtritme was gister/vandaag echt helemaal verpest Dus heb ook niet getest... Teveel gedronken, te laat op bed. Dus ochtendurine zou dan niet geconcentreerd zijn. Vandaag beetje bijkomen en vroeg op bed en morgenochtend testen Zit dan op 11 DPO
Hoi dames, Even een vraagje: ik zit nu enkele dagen voor nod en had vandaag bij de seks een beetje pijn, alsof hij ergens tegen aan kwam. Na de seks wat roze bloed. Wat kan dit zijn? voel verder nog geen tekenen dat het mijn nod zou zijn, die is wrs. pas begin dit weekend of niet. Groetjes margje
Ik zou het niet weten margje misschien vroegkomende ongi (hoop het niet) of misschien innestelingbloed. Who knows? Ik denk dat mijn ongi gaat komen, heb gewoon hetzelfde buik krampen, heb schoonmaak drang en heb drama queen gevoelens. Ik vind het echt niet leuk. Ik begin mijn lichaam te kennen. Ik weet gewoon. Denk dat ik ga beginnen met fertility friend zodra m'n ongi komt... Weetje mensen, ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen. Mogen we dit jaar een babietje hebben.
@ Suusje: wat jammer zeg! Ik hoopte ook zo hard met je mee! @ VVDD: op dit moment geen. Ik heb jarenlang op redelijk niveau dressuur gereden en yoga bedreven, maar in de tijd met mijn kleintje alleen is er ook gewoon geen tijd voor. Ik wil wel weer iets gaan doen zodra mijn Lief bij em woont. @ CVO: fijn dat je LF nu wat langer lijkt. Ik hoop, dat je niet ongi wordt @ Manu: spannend hoor!!@ Goofychick: klussennnnnn!! En wat lief van jullie vrienden om voor jullie te wensen! @ Behappy: zolang je niet ongi bent kan het nog! Ik kreeg JUIST pukkeltjes toen ik zwanger bleek @ Hier; eindelijk mijn kruis gekregen, inderdaad op afgelopen vrijdag. Blijf, ondanks de slechte kansen natuurlijk altijd een beetje hoop houden (dat mag wel he?). Afscheid genomen van vriendlief, die straks ons meisje bij mijn ouders brengt en dan door naar zijn huis gaat om verder in te pakken. mis um nu al.... en nu even door naar het nieuwjaarsontbijtje op het gemeentehuis hier. Later!!
Goedemorgen allemaal, hoe vroeg testen jullie? Of is het echt pas duidelijk bij 14 DPO? Ik wil ook weer niet te vroeg testen en dat ie dan nega is terwijl je wel zwanger ben.. Oh nog een vraagje, je temperatuur zakt toch pas als je ongesteld wordt, je kan toch pas na 14 dpo je temperatuur koppelen aan een zwangerschap? Groeten!
Goedemorgen meisjes! Ik ben alweer hard aan de arbeid. Blegh Ik vind dat als 1 januari op een zondag valt ze 2 januari cadeau moeten geven. Dit is echt helemaal niks! @Star: Over die tempdaling: het kan allebei. Ik heb de ene maand dat ik ongesteld word terwijl mijn temp nog hoog is (dan zakt ie de dag erna pas) en de andere maand dan kondigt mijn ongi zich juist aan door eerst een temp daling. En dat is bij veel meiden hier zo. @Suzy: waar heb je gehockeyed? Ik ken wel veel clubs in NL. Ik heb altijd bij Asvion gezeten
Goedemorgen!!! Hier zit de eerste anderhalf uur er alweer op!!! Ben nog iets wat vermoeid!! Maar had een temp.stijging vanmorgen... (Yessss!!!) al was het maar 0.1.... er zit weer een stijgende lijn in.... Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt!!!! Er is geen nieuwe vvdd toch??? De vraag van gisteren zou blijven staan toch???? @BB; ik ben het echt met je eens!!!!!! Pffff..... Wat een vroegte vanmorgen.... Manlief is lekker vrij vandaag (woensdag zijn we samen vrij en vrijdag is hij ook nog vrij, zou eigenlijk de hele wk nog vrij zijn maar gaat wat dagen extra werken deze wk)... Maarrrr die heb ik natuurlijk wel wat opdrachtjes toegeschoven voor vandaag... hihihi...
Ja zaterdag was ie nog hoog maar dat wil niks zeggen... IK heb idd niet meer getempt... Ben een beetje ziekjes dus denk dat ie sowieso wat hoger ligt nu... Maar heb wel echt al flinke krampen etc gehad dus het komt er aan...
Hmmmm.... balen!!! En dan nog eens een keer extra balen omdat het niet doorzet??? Wanneer moest je nog maar naar de Gyn???
Irritant is dat he... Soms weet je dat de kans verkeken is en dan heb je een 2 of 3 dagen durende aanloop naar je "echte" ongi. Ik ben dan altijd zo blij als ik uiteindelijk zie dat de dijken echt doorbreken, dan kan je tenminste weer vooruit kijken en opnieuw gaan tellen. Succes Suusje!
hoi hoi allemaal, Ik sta al op de lijst hier, en heb ook al wat meegelezen, maar dacht... heb nu vakantie dus zal ook maar eens reageren... wij zitten ondertussen in de 2e ronde voor ons eerste kindje... mijn nod staat op de lijst bij 10 januari, maar is eigenlijk de 7e al... dus zou fijn zijn als iemand t aan wil passen? Vind het nu ook wel echt heel spannend worden allemaal moet ik zeggen... is namelijk de eerste keer dat ik echt bewust mijn eisprong heb gevonden en nu dus ook weet hoeveel DPO ik zit enzo... Maar goed... vvdd voor vandaag is bij mij op het moment helemaal niks... heb een jaar of 5 gevoetbald, maar ben nu gestopt vanwege mijn studie en verhuizing naar een ander dorp... ben wel van plan om weer wat te gaan doen... misschien wel zwemmen ofzo, dat vind ik ook echt heerlijk... Nou... hopelijk staan er binnen nu en een weekje alweer flink wat roze namen op de lijst he!!
Suus dan zou ik als ik nou was die m nog even weghalen dan heb je wat meer inzicht, of is je temp al heeeeel laag???
En of dat irritant is!!! Echt helemaal vooruit kijken kan ik trouwens pas echt weer als het over is!!! Die ongie-dagen vindt ik altijd enorm K.U.T.!!!!!