NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiebie

Fiebie Niet meer actief

Hmmm... dat is toch wel merkwaardig te noemen BB...
    Maar 3x een beginnende zwangerschap? (of rakel ik nu nare dingen op.... sorry alvast)

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @haagje! Ja ik heb twee keer een iets hogere temo gehad maar heb toen beide keren ruim een uur later getempt dus tel die niet echt mee.. Maar ik heb ook helemaal niet het gevoel zwanger te zijn dus hou me ook voor dat ik volgende week gewoon ongi word. Zal ook niet teleurgesteld zijn als ik nega test want ik ga daar toch al vanuit

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wow:$ wat schrijven jullie véél!!! Werkt er hier nog iemand of zitten we allemaal lekker illegaal op het werk te internetten???

@Goofychick: die kaart ziet er toch goed uit? Kan triphasic zijn met een implantatiedip op cd 6.
    @Haagje: volgens mij geven die digitale altijd een tweede streepje....ook bij negatief.
    @Behappy: jee meis, wat vreselijk allemaal voor je vriendinnen. Dat gun je niemand he.
    @Melanie: irritant he, als je geen duidelijkheid krijgt! Toch vind ik je kaartje zeker hoopvol!
    @Suusje: heh..met jou gaat het ook al niet zo lekker zo. Heel verwarrend, zo'n cyclus.
    @April: nou...jouw familie ook al getroffen door zulk naar nieuws. Getsie...En al 25 weken zwanger? Poeh..heavy zeg!
    @Gesina: oeiiiii spannendddd!!
    @Mompelientje: wat naar dat je zo'n teleurstelling hebt. Maar zolang je niet bloedt, is er moed! Wellicht ben jij een late tester? Die heb je, he! En dat aanstaande gemis van je vriend helpt dan ook niet. Dikke knuf!
    @Evaa: goed geklusd, las ik. Dan gaat het grote wachten nu beginnen. ik duim!
    @Princess: DPO is afkorting voor days past ovulation. Dus 1 dag na je ei zit je op 1DPO, dan op 2DPO etc.
    @ Waxientje: zolang je niet ongi bent, is er hoop meid!
    @Esmeralda: heh wat ontzettend jammer zeg. Ik had zo gehoopt dat het niet zou doorzetten voor je...
    @Esther: ik hoop dat jouw BFP (big fat positive) gewoon nog komt
    @Ninoos: spannend hoor. Nog geen testdrang joh?
    @Koud hebben: dat was één van de allereerste en opvallendste verschijnselen toen ik zwanger was. Ik heb het nog nooit zó koud gehad!
    @Nicky: welkom hier!!
    @Lisa: vervelend he, dat er geen touw aan vast te knoepn is. Die lichamen van ons werken nog altijd op hun geheel eigen, onbegrijpelijke wijze

Vandaag mijjn vrije dag, dus ben eerst met dochterlief naar Guppyzwemmen geweest, toen ff geshopt bij de Intratuin (zaterdag krijgen we eindelijk onze kitten) en lekker wat gegeten en gedronken daar en toen nog naar de supermarkt. Madame ligt nu op bed, ze was doodop....en ik eigenlijk ook wel.
    Hier daalt mijn temperatuur alweer sinds gister en we zitten volgens FF nog maar op CD 5. dat kan nooit wat goeds betekenen, want de dalign is te laag voor een implantatiedip. Nu heb ik wel 2 nachten achtereen slecht geslapen. ik dacht altijd dat je temp dan omhoog ging. Zou het ook omlaag kunnen gaan???

4. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Hellen, ik heb ook juist dat mijn temp lager is als ik slecht of kort slaap, dus denk zeker dat dat kan!

5. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @hellen lekker hoor zo'n vrije dag! Bij mij gaat mijn temp ook omlaag als ik slecht/kort geslapen heb. Als ik langer slaap gaat hij omhoog :)

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik ga mijn druppels maar tellen als ongi...
    Als ik straks thuis ben zal ik me op rood zetten...
    Helaas kom ik door mijn korte cyclus in een andere nod forum... :(

7. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    1. WW :D
    2. @temp : de bedoeling is gewoon dat ie ongeveer costant blijft na het ei...dus een golfje kan er wel in zitten ( 37.0 - 36.8 - 37.1 etc )...als ie maar min of meer constant blijft. En inderdaad, hoe je slaapt en hoeveel etc. kan ook de temp. doen dalen/stijgen. Dus eigenlijk moet je na je ei, elke dag het zelfde doen, elke nacht hetzelfde slapen, elke avond hetzelfde drinken, elke avond zelfde tijd naar bedje toe etc. Maar ja....we zijn geen robotten ;)

8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hè meis wat naar zeg! Hele dikke knuffel! Ik hoop dat je gewoon een laat ei hebt en je dan weer verder kan!

9. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL

De teleurstelling is door de regels door te voelen Suus :(

10. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Suusje, ik wou dat het anders was voor je :( Volgende cyclus gaat gewoon volgens het boekje! (Dat God/het universum/het lot/de schikgodinnen of wie het ook maar regelt het ook weten)

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dat het deze ronde niet raak is dat wist ik wel maar baal gewoon dat ik nu nog geen duidelijkheid heb...

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ja dat hoop ik ook....
    Hoop dat ik snel naar de gynaecoloog kan...

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Suusje knuf voor jou

14. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @hellen ik ga zo van 17.00 tot 18.00 werken... (ik werk HEEEEEL weinig)

maar er word zeker veel gekletst hier!

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dankje!

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ik zit op mijn werk via de gsm...

17. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    hahaha ik zit ook op mn werk... illegaal achter de comp. op internet... :p

18. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Hoi SuusjeLove, jouw rare ongesteldheid klinkt mij bekend in de oren al was het bij mij dan gecombineeerd met hele lange ipv korte cyclussen. Ik heb zelf meerdere cyclussen gehad dat ik tussendoor bloedverlies had, soms 3 weken heel veel donkerroze afscheiding had of dat ik ongesteld was maar dan met minimaal bloedlverlies (5 dagen lang alleen een heel klein beetje sochtends en de rest van de dag niets meer). Bij mij komt het doordat mijn hormonen niet helemaal doen wat ze moeten doen (PCOS) en dan kan je dus dit soort rare cyclussen krijgen. Het heeft mij heel veel stress bezorgd en ik heb verschrikkelijk veel testen verspild terwijl ik achteraf bezien toen nog geeneens een eisprong had. Ik zou je aanraden een dagboekje bij te houden waarin je je klachten opschrijft en een doorverwijzing vragen voor de gyneacoloog. Sterkte hiermee.

19. itsme82

itsme82 Niet meer actief

ik heb trouwens geen nieuws. nog steeds geen eisprong, temp is wel weer opnieuw op 36.6 maar ik geloof niet meer dat dat iets zegt. duimen jullie voor me dat ik morgenochtend hoor dat ik geen monstereieren (of helemaal niks) maar een prachtige ready to jump follikel heb?

20. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

tuurlijk duimen we ;)

Deel Deze Pagina