hellen@ ik werk alleen op donderdag thuis (eigen baas) trouwens ik heb je gevraagd voor mij te pendelen wanneer/of ik een positieve test in mijn handen mocht houden en welk geslacht aangezien het eerste gedeelte al beantwoord is zou je toch voor mij het geslacht willen pendelen kun jij trouwens ook pendelen op geboortedatum ?? bedankt
1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (5) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (3) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) 11 November (11) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (5) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) Zwanger,Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest hoi meiden net een test gedaan maar zie heel licht een 2e streepje echt heeel ligt!! terwijl met temp nog steeds hoog is net ook even weer getempd 37.7 gisteren avond had ik 37.3
@Gesina: mag ik ook op de lijst met NOD 12 nov? Ps. Jammer van de negatest, misschien over twee dagen?
Ohhh jeetje heftig hoor! En een kleine aap van 3 mnd en nu direct weer door....pieuwwww.....hier eentje van bijna 3 wordt 12 januari 3 en de andere wordt 23 december 1
hoi meiden ging net dus weer kijken op mijn test en ik en mijn man zie heeeel licht een 2e streepje normaal is die echt helemaal omo wit niks te zien of wat en ook!! maar nu dus niet !! Spannend
Weer een hoop bij te lezen na een dagje werken!! @Evira, balen meis! @Behappy en April, bah wat een naar nieuws. Sterkte! @Gesina en Ninoos, spannend meiden! @Mompelientje, dikke knuffel voor jou!! @Nicky, welkom. Hier zijn vandaag de ovu testen van Z&K binnen gekomen. Dacht dat die veel groter waren, maar ja eens kijken wat deze doen.
heb je met ochtendurine getest eigenlijk. anders misschien inderdaad dan morgen of overmorgen met ochtendurine en anders misschien toch nog een paar dagen langer wachten hoe moeilijk dat ook is oh ik wil zo graag een positieve test zien , van jou nog het meest (sorry andere meiden)
nee ik heb nu niet met ochtendurine getest !! had overdag op mn werk wat gedronken en toen ik thuis kwam moest ik plassen toen hebben we gelijk de test gedaan! dus morgen ochtend met ochtendurine doen dan ??
itsme ik duim! gesina maar je zit nog voor je nod!een licht streepje geeft hoop!! je kan het morgen met ochtend urine proberen! hier net even gewerkt. verder weinig nieuws!
@Gesina wat spannend!!! Morgen of overmorgen inderdaad met ochtend urine nog een keer testen? Hier: precies hetzelfde probleem.. Als het me lukt, en ik nog niet ongesteld ben geworden, wil ik pas zondag weer testen.. Hoe is het met de anderen van 1 2 3 4 5 november???