NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga wel mijn bedje in........

(ff kan zijn dat het aan mijn firewall ligt, raar want zelf zie ik hem wel.......nog steeds vreemd ff)

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik was lekker een avond met vriendinnen en had iets te ver in het glaasje gekeken.. gewoon behoorlijk dronken!... dit was zaterdag en maandag testen ik posi! en dat mannetje rent nu lekker rond! helemaal goed gekomen! ;)

Geniet op je vrijgezellenfeest!!!!

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    4 pas, misschien iets langer, maar hij lijkt steeds witter te worden nu, ga ervan uit dat ie vals is.
    Jij rust ze uit!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dat ik ook veel te vroeg om te testen...
    Dus jij hebt nog alle kans om een knal test in handen te krijgen... Helaas moet je wel nog een weekje wachten...

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

Klopt dat zegt mijn FA ook.. maar ik zou het ook neit doen.. En onze grootste wens zou zo mooi zijn als het dan idd met zijn 3e zou zijn dat we trouwen..

En ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat het dan om 11.11uur in de avond door vriendlief word verteld..

Morgen voor de laatste keer mijn jurk passen en vrijdagavond mijn vrijgezellenfeest.. Dus het komt nu wel dichtbij. Dinsdag moet ik een beeld wat ik heb laten maken voor op het graf van mijn schoonmoeder ophalen, vriendlief weet hier niets.. Maar zullen we volgende week vrijdag dus ook neerzetten op het graf..

@hellen JAA really! haha..

Liefs Melanie

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ja, ik twijfelde even aan de dpo, maar hoopte dus dat mijn ei er eerder was dan ik dacht. Ik zou toch wel beter moeten weten na drie bevallingen?:(
    Ik ga nog wachten en kijken wat de week brengt.

7. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Irritant is dat he.... En je hebt alleen maar onzekerheid... En stiekem blijf je toch een beetje hopen!!! Ik heb het vorige maand gehad.....:x... Sterkte meid... En kop op he....

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    spannend hoor melanie!

ik las iets over duizeligheid! ik heb vandaag ook een paar keer op mijn benen staan tollen! 1 keer heb ik mij zelf moeten vast houden!

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Genieten doe ik ook wel, maar wil sowieso graag alles bewust maken dus zal niet echt iets drinken, drink sowieso haast nooit..

Ben wel benieuwd wat ze met me van plan zijn..

Liefs

10. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Doe vooral rustig aan.... En denk aan jezelf!!! ik wacht wel hoor.... :D Miss kan ik je dan al gelijk geven... En miss hebben nog wel meer meiden dat hier... Hoe cool zou dat zijn.... :D
    Weltrusten!!!!

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Spannend Melanie! Trouwen jullie ook in Tilburg? Wij zijn in de Postelse Hoeve getrouwd. Leuke datum!!

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja vooral omdat mijn temp zo hoog blijft... Maar goed weet gewoon dat ik geen ei heb gehad...

Het gaat eigenlijk best wel goed ondanks dat ik er echt van baal dat het deze maand niet gelukt is... Had zo gehoopt dat we er niet een jaar over zouden doen voordat het eens raak was...

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Heeft het bij jou toen doorgezet of hoe is het verder gegaan..?!
    Had jij toen wel een ei..?!

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Mel echt een coole datum om te trouwen met jouw prins...!!! :D

15. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Zelf doe ik niet aan tempen... Ben net bezig met ovu.testen... Weet alleen dat mn temp. altijd redelijk laag is, eind 35 begin 36.... Vanmiddag was hij opeens 36.9...
    En tja, wat betreft een jaar bezig... We kunnen elkaar de hand schudden.... Ook hier gaan we al hard na een jaar toe...:(

Vorige maand had ik ook hetzelfde... De zondag, 4 dagen na NOD, ben ik begonnen met bruin verlies, heel minimaal, toen heb ik ontzettend gebaald en was ik erg emo.... Toen op do.dag eindelijk mn menstruatie door zetten wist ik waar ik aan toe was en was het ook klaar....

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nee we trouwen niet in Tilburg... Wel in kruikenstad hahaha

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie.. Hoe gaaf zeg en wat zou het super zijn als jullie met zn drietjes trouwen. Ik ben getrouwd toen ik ruim 20 weken was, en toen was ik gebroken joh aan het einde van de avond :p
    Maar aan het begin van de zwangerschap is het goed te doen..
    oooh spannend van je jurk, wil je hem hier showen na die dag of doe je dat liever niet? Vind het altijd zo leuk om jurken te kijken..
    en laat ik nu net het programma: moet je me niet wat vragen aan het kijken zijn hihi :p:p

Ik ga zo slapen meiden, truste en tot morgen

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden in ga naar bed! Weltrusten allemaal!! hopelijk morgen weer meiden die op roze mogen!!

19. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Spannend!!!!!!!!!!

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Weltrusten voor de meiden die gaan slapen!!!!

@Melanie, ik ben het met Renske eens.... Ben ook benieuwd naar je jurk en vindt het ook altijd erg leuk om jurken te kijken!!!

Deel Deze Pagina