NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hopelijk mag je snel op roze...

Hier word ook erg veel geklets... :p

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @evaa, super goed meid en TOP dat je hem zelf al had gevoeld.. Wel goed geklust?

Hier mijn temp weer hetzelfde dan de afgelopen dagen haha.. Snap er echt niets meer van..

Waarschijnlijk ook mijn laatste tempmeting want ik ga vanaf nu de nacht in op me werk dus ja tempe word dan moeilijk.. Of kan ik dan bv dezelfde aantal uren slaap aan houden als ik nu doe en dan gewoon testen? Ook al zou dit dan midden op de dag zijn..

Liefs Melanie

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ Melanie: had je nog getest? wanneer word je meestal ongi na je ei dan? ook wel een interessante vraag.. geen idee of dat kan..

ja we hebben zaterdag op zondag nacht geklust, maandag avond en dinsdag avond.. en hij is waarschijnlijk volgens mijn kaartje op dinsdag gesprongen.. want ik had maandag middag/avond buikpijn as hell.. wel geklust haha.. dus ja echt afwachten..

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @evaa, ik ga uit van 14 dagen na mijn ei.. Volgens de ene zit ik dan op 15dpo nu.. En volgens de andere op 11dpo.. (die andere is dus zonder de onduidelijke ovu testen..)

T kan dus nog alle kante op.. Vind die temp alleen nog al vreemd 5 dagen hetzelfde..

Ik duim voor je meid!

Liefs Mel

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

#2185 hopeandfaith, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2011
    goedenmorgen dames :)

hier nog steeds mijn tempratuur hoog ??
    36.9 gisteren avond was ik echt aan het stressen van die test hahaha mn man werdt stapel gek van me :D
    ik heb hieronder een link naar mijn temp kaartje heb niet echt getempd deze maand!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Melanie neee hahaha testen midden op de dag heeft geen zin, helaas.........

@Evaaa je ei!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik eet mijn pet op............wordt een complete verrassing wat het deze maand gaat worden....
    Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat dit heel erg lijkt op een zwanger kaartje, met een mooie innestelingsdip op 6 DPO.....

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Volgens suusjelove zit ik op mijn 12 DPO, want want! Op de zaterdag avond 22 oktober heb mijn vriend en ik heerlijk geklust!!

k'heb iets nieuws geleerd! Het is m'n NOD dag! Geen bloed geeft moed!

Hoewel ik s'ochtends heb getest met dip test van Pregnancy test | Pregnancy tests | Home Pregnancy test | Clearblue pregnancy Test Kit de cheap, gaf het omo wit. Ik denk dat ik vanavond ongesteld wordt, alleen heb ik geen klachten. Het rare is, dat ik altijd klachten heb voordat ik ongesteld word. Wie weet! Ik ga volgende week testen als ik geen ongi word! Als het negatief is ga ik toch ff naar de huisarts.

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @goofy, kan nog alle kanten op met jou kaartje.. idd is ie nu mooi hoog maar je zit nu 4 dagen voor NOD toch.. Kan dus nog een daling tevoorschijn komen. Al hoop ik natuurlijk op een positieve test!

10. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is mijn thermometer stuk ...... :)

Gisteren overdag was mijn temp. wel 37.0 ....

Weet niet meer wat ik ervan moet denken, ik wacht het maar af.

@Evaa : yeah !
    @Goofy : had ik ook in Sept (zie kaartje), maar temp. ging toch weer naar beneden.

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Overdag is de temp altijd een stuk hoger...

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Heeft niks met het klussen te maken maar met de positieve ovulatietest... ;)

13. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    15 á 30 minuten later: temp is 36.8

Dus de thermometer doet het wel :p

14. Delta

Delta Niet meer actief

@ goofy: je kaartje ziet er mooi uit.. indd ook een mooie innestelingsdip.. duim voor jou!

@ Lola: hmm je temp is wel laag ja.. is je thermometer oud?

15. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet oud-oud.
    Missschien kan het geen kwaad de batterij te vervangen ;)
    Ns kijken wat de temp dan morgen doet.

Heb trouwens ook net een tempkaart gemaakt, maar daar zie ik helemaal geen eisprong aangegeven.

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Help nu word ik helemaal gek... :(

Omdat mijn temp wat hoger werd en ik maar steeds een beetje bloed verloor kreeg ik het geweldige idee om mijn ongi weg te helen op FF...

Krijg ik opeens een stippellijn kruis... WTF...

Maar heb alleen zaterdag maar geklust...
    Waar komt het bloed dan vandaag..?!

Sorry ff ego gedaan en mijn bericht nog eens geplaats... Want niemand reageert....
    Snappen jullie er nog wat van...

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zat gisteravond nog te dubben of ik tegen je moest zeggen, dat ik dacht dat je pas je ei had gehad. Leuk te zien, dat het dus ook bij jou in je hoofd is opgekomen. Het kán dus gewoon een laat ei zijn geweest

@Vriend, dat komt ie ook, ja. Maar wel met een paniekstoornis en nu dus ook nog helemaal in de put. of ie dus werk vind is de vraag en als dat niet gebeuren gaat, heeft dat flinke consequneties voor ons en ons dochtertje...

@Goofychick: je kaartje ziet er zeker erg positief uit!

@Mompelientje: jij houdt het ook spannend he?

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ik las van de week dat er ook een eibloeding kan zijn ??
    misschien had jij dat ook ??

19. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames, wat zijn jullie alweer lekker bezig zeg!
    @Hellen jeetje wat balen dat je weer slecht geslapen heb en dat er omstandigheden zijn :( ik hoop dat het allemaal goed komt meid!

@suusje je het dus misschien toch een ei gehad? Wat spannend zeg!

@evaa yeeh ook een ei gevonden! Nou duimen meid!

@goofychick wauw jou kaartje ziet er veelbelovend uit hoor!! Ik ben benieuwd!!

Verder weet ik het echt niet meer haha!

Hier is mijn temp gestegen. Had gisteravond een test gedaan omdat mijn vriend erop stond! Hij vind dat ik zo raar doe de laatste tijd en dat samen met die puistjes enzo en dat kan volgens hem alleen maar komen doordat ik zwanger ben.. Nou die test was dus negatief.. Dacht heel even een licht streepje te zien maar dat beelde ik me in. Ik had hem van te voren al gewaarschuwd dat hij negatief zou zijn, maar hij eigenwijs natuurlijk. En nu zit ik met een vriend die hartstikke sip is omdat de test negatief is..:( naja komt vast ook wel weer goed haha

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Essje schat het is ook veel te vroeg om te testen... Dus dat zegt nog niks...

Tja maar 4 dagen bloed is wel lang he...
    Ik vond het raar dat mijn temp opeens ging stijgen...
    Ik heb dan wel een heel lange cyclus...
    Zou het aan de tarwekiem liggen..?!

Of wil mijn lichaam graag bij jullie in het volgende NOD forum...
    Bij degene die op rood staan dan he... En dat zijn er hopelijk weinig...

Deel Deze Pagina