Ja maar het rare is dan wel dat ik veeeeeel gestressder ben geweest voorheen en veel vermoeiender.......afgelopen maanden.......nou ja we zien het wel.
Ik temp sinds halverwege 2009 en had toen ik net aanmeldde voor een bepaald aantal dagen een vipaccount. Nu krijg ik eens in de zoveel tijd voor 5 dagen gratis een vip account. Ik kan bv pregnancy en fertitlity monitor niet raadplegen op de site (wel op app) omdat ik geen vip account heb Weet niet hoe het nu is als je je aanmeld...
He dames! Wat hebben jullie weer veel geschreven... Ik had vandaag BHV-cursus. best interessant! Weet nu alles van een stabiele zijligging en zelf hoe ik een AED moet bedienen. Hoop het nooit nodig te hebben in het echte leven! Verder geen nieuws. Ben pas op 6dpo dus nog 4 nachtjes voordat ik stiekem kan gaan pre-testen. Ik las dat Waxientje ongesteld is geworden. Jammer meis! Wel mooi strak op tijd dus dat is dan weer mooi meegenomen. Zeker als je bedenkt dat zoveel cyclussen van dames hier danig in de war zijn... Ik hoop dat het volgende maand raak is voor je!
Jeetje ik kan het bijna allemaal niet bijhouden , ga vanavond in bes jullie verhalen maar ff doorlezen
Ik heb buikpijn!!! Steken in m'n buik. Mijn buik tegen de verwarming nu! Aaargh! En er komt doorzichtige uitscheiding en het is reukloos. Ik denk dat de ongie komt!
Voor iedereen die zich afvraagt hoe het nou precies werkt en op de juiste tijden klust en nog niet zwanger wordt..... je komt de raarste dingen tegen op FF als je gaat struinen in de tempkaarten (ik zocht op: ´flat temperatures´, ´No meds´ en klussen op dag 0 en 0+1) Dus er is hoop voor iedereen...
@littledreamer ik heb eigenlijk geen idee maar als ik de reactie van mompelientje lees ben ik bang dat het ongesteld worden inhoud.