Maar heb in oktober ook geen bevruchting gehad... Nou kruis is weer weg... Dus ga dan dat beetje bloed maar als ongi beschouwen...
Maar sommigen hebben dit in combinatie met een beetje bloed, waar zit het verschil dan in? Ik las ergens op het forum dat het bij innestelin gebeurt en dat het slijm eerst om het eitje zat en bij innesteling zich los koppelt van het ei. Ps. Ik hoop dat ik gelijk heb en niet jij!
Ik zie idd wel iets maar ja kan misschien ook een indroogstreepje zijn... Maar ik ben niet zo goed met testen...
nou sorry gesina maar ik zie toch echt een 2 de streepje.....!!!! WOEHOEE nu maar wachten of je ongesteld word ja of nee! En zoals ik zei maandag ga je naar gyn vraag gewoon om echo als je nog niet ongesteld bent geworden... I hope so ... wil tante worden
ik weet het niet aaaargghhghg wordt gek van me zelf hahaha ik zie het wel hoor wacht wel op mijn ongie vanavond of morgen vroeg en zo niet dan maar afwachten pff.... frustrerend bah
Ik denk ook iets te zien Gesina!! Morgenochtend weer testen! @Nicky: een innesteling heeft niet zoveel te maken met veel slijm. Wel kan, zoals ik al eerder schreef, na je innesteling je afscheiding flink vermeerderen. Ik zie dat als het klaarmaken van het nestje voor de baby. Ik heb dat in ieder geval 3x gehad bij mijn zwangerschappen! Het is dus wel iets hoopgevends
@ BB: mooie temp meid! Hopelijk blijft ie zo hoog en heb je straks een mooie test in handen. Hoe krijg je je FF chart in je handtekening?
mpo, van harte! Gesina: spannend zeg. Ik zie wel een streepje, maar de foto is wat wazig, dus kan er niet echt iets van zeggen. Moet wel zeggen dat ik hetzelfde bij mijn 1e heb gehad en toen dus ook echt zwanger was! Ik hoop het voor je. Hier nog niet ongesteld, als ik het morgen nog niet ben ga ik testen. Ben heel benieuwd. Eigenlijk hebben we deze maand niet echt rekening gehouden met eisprong enzo. Dus de kans is heel klein. Maar ja, ben nog niet ongesteld, wel af en toe misselijk en erg moe. Dus het blijft spannend!
spannend dus jullie zien wel iets dat is wel hoopvol nou we wachten wel af dan ik ga nu werken tot vanavond 21.00 pff.... fijne dag dames
@Witte klodder slijm, dat heb ik juist als ik niet zwanger ben, maar dan is het echt een klodder.....veel afscheiding echt dat je het bijna voelt stromen heb ik als ik zwanger ben.... GESINA IK ZIE HOE VAAG OOK ECHT EEN STREEP!!
@Posh: Rechtsboven in je FF-pagina staat "share this page" Daar moet je op klikken. Die link kun je plakken in je handtekening. Succes!