NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een vroege testers hier allemaal, nou hier niet hoor, ik wacht netjes af.........altijd al gedaan, zo ook nu......

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Amen! ;)

3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Betty Barclay, je temp ziet er goed uit!!
    Wanneer ga je testen??

@Aloha Wat ONWIJS GOED nieuws!!! echt helemaal top. de duimen blijven overuren maken maar dit geeft echt moed

@MPO GEFELICITEERD

@ Melanie heb je kwaaltjes of kan je niks merken?? en wat leuk trouwen op 11-11-11 :) heel erg genieten die dag, voor je het weet is het voorbij (de dag dan ;) haha)

@ Lola haha dat zou het wel een stuk duidelijker maken wanneer je paarse afscheiding hebt hihi

@ Suusje Love balen dat je ongi is doorgekomen :(

@ Gesina whoo spannend, hij is best wazig, ik kan niet zien of er een streepje staat :) hoeveel dpo zit je? Ik duim voor je!

@ MSC en Waxientje , happylady, Pinkster dikke knuffel

@ Nick lijkt idd op een uitloopstreep :( maar 4dpo? erg vroeg idd...nog ff geduld

@ Carootje, wanneer ga je testen? heftig een mk bij 7 weken :(

@ Essje misschien overmorgen weer testen (dat is dus eigenlijk morgen want zie nu dat je dit gister hebt gezegd haha) waren maar 51 pgina's..

@Itsme dat is goed nieuws!! en twee eitjes nog wel!

@ Faadje, Wallie welkom

@ Blinky dat is niet de bedoeling, wij liepen helemaal gelijk :( hoop dat je lf nu langer is!

@ haagje haha lekker voor de beeldvorming ;) 'en voor de rest bij m ij nog geen ongie maar dat duurt niet lang meer denk ik, ben zo droog als maar zijn kan van onderen (behalve dan met de sex gna gna gna hihihi)

@Mariska spannend

4. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stomme vraag misschien, maar wat is MMM ?

5. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ga ik mij nu van alles inbeelden :(

Ik liep net op straat...alle luchten (benzine, shoarma) die mij tegemoet kwamen brachten een ´bléh, báh, éujw´ -gevoel (vies) naar boven. Niet echt een misselijk gevoel, maar meer dat ze me tegenstonden, terwijl ik normaal de shoarmalucht van het zaakje op de hoek zo lekker vind ruiken.
    Mijn mond is droog. En het eten smaakt smaakloos.

;)

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    En dan zijn de dijken doorgebroken en is de rode zee weer geopend..

Op naar een vruchtbaar november!

Liefs Melanie

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lola wanneer is je nod?

8. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie :( Succes met de volgende ronde

Lola: MMM = medische malle molen
    Ik had het deze week met het verschonen van een poepluier. Had echt kokhalsneigingen en dat heb ik normaal (gelukkig) niet bij een poepluier.

9. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hè meis dat meen je niet! Wat balen! Hele dikke knuffel lieverd!

10. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff nou ik kan ook al op rood. Het was al een paar dagen dat t er aan zat t komen maar nu is het dan doorgekomen. Het is wel vroeg hoor deze maand..

Maar ik zie er ook een paar dames op roze! Gefeliciteerd hoor!

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mpo.. Gefeliciteerdd :D:D We willen natuurlijk wel een foto zien een deze dagen, super joh:D

Gesina.. Het is een wazige foto ja, maar ik zie toch wel wat. Spannend hoor, ik blijf nog steeds kei hard voor je duimen :)

Essje.. Wacht samen met mij :p Ik vind het goed van je dat je wacht tot 14dpo, ik weet niet of ik het red.. ik hoop van wel:p:p Maar als het hier positieve testjes gaat regenen dan weet ik niet of ik me wel kan inhouden :p
    Wel leif van je vriend dat ie zo doet, lijkt wel een beetje op de mijne. Als ik zeg: ik ben moe. Zegt hij: ga maar lekker even liggen, misschien is het wel zover hahah. Waarop ik zeg: ach schij toch uit, ik ben niet zwanger!!!!!:p (al hoop ik van wel natuurlijk;))

Melanie.. Meid wat balen :(:( heeeeeeel veel succes in de volgende ronde!!!

Hier: ik voel eigenlijk niks :p geen rare dingen wat in de afgelopen keren wel heb gehad. Dus ik ben benieuwd, ik wacht braaf af :)
    Lalalalal.. 11 november is de dag,
    Dat mijn testje hopelijk knallen mag :)

12. carootje79

14 feb 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk gewoon maandag ochtend testen...denk ik.....als ik het vol hou..haha

Ja..het is ook best heftig,..ik had van te voren niet gedacht dat dit heel wat met je kan doen. Rationeel gezien konden we het uiteraard wel begrijpen.. Als het niet goed is, dan is het niet goed...

Maar emotioneel krijg je best wel een klap...zeker als je dan om je heen overal dikke buiken ziet en van vrienden en bekenden te horen krijgt dat ze zwanger zijn.

13. carootje79

14 feb 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mpo.. Gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan!

14. Faadje

Faadje Lid

3 nov 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!!!

Hoe is het hier?? Jullie hebben zoveel afgepraat.. Heb alles ff nagelezen.. Meiden die zwanger zijn! Van harte gefeliciteeeerd! Degenen die ongi zijn geworden, helaas meiden! Hopelijk is het de volgende maand raak... Degenen die nog aan het wachten zijn: spannend he? Hopelijk is het raaaaaak!!

Ikzelf weet ni wanneer mijn NOD is, ergens vanaf 6 november denk ik, maar zou ook best 8 of 9 kunnen zijn aangezien ik geen positieve ovutest had.. Maar ik ga zondag testen... Heb gisteren ff getest voor de leut.. Kon me echt niet bedwingen.. hahaha.. Zag op het eerste gezicht niks, maar toen ik in het licht ging staan, zag ik een superrrrrrrrrrlicht streepje dat dus alleen te zien is in helder licht.. Je moet dus echt superrrrgoed kijken, anders zie je hem niet.. Zou dit een positieve test zijn of toch gewoon een verkleuring? Vanochtend was het streepje trouwens nog slechter te zien.. haha.. Wat denken jullie?

15. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Aloha, wat goed nieuws !! Wat fijn zeg om dit te horen..
    We gaan ervoor dat deze 9 maanden blijft plakken, genietse !!

Alle meiden op Roze, gefeliciteerd !!
    Alle wachtenden, succes op het wachtbankje !!
    Hopelijk mogen er nog veel meer op Roze deze ronde !!

Hier weinig nieuws, ben nu 6 DPO. Dus kan er nog niks van zeggen..
    Hopelijk is mijn lf deze ronde wat langer, anders wordt het een bezoekje brengen aan de huisarts. Maar hopelijk is het niet nodig :)

16. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tussen 8e-10e ongeveer.

@Melanie : nee, echt ? Jeetje wat balen !! :(

17. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

oh wat jammer zeg :(

18. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

knap hoor , ik zwicht elke keer weer;) , wetende dat het mis kan gaan ;)

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    melanie wat jammer nou! ik had t zo gehoopt!

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden ik zit hier maar van zal ik testen of niet wel of niet............HELP!

Deel Deze Pagina