@haagje ik drink het liefst droge witte wijn, met ijs of zonder ligt eraan hoe warm ik het heb haha! @cvo ik ga naar Rihanna, zijn uitgenodigd door vrienden van ons om mee te gaan dus gaan gezellig met z'n 4en @hier word helemaal gek! Ben nou in Amsterdam en beverwijk bij de kruitvat geweest en bij beide geen k2v5 meer! Ga nu Heemskerk proberen en anders moet ik toch echt wachten tot volgende week
Hallo dames, Wat betreft drinken en roken doe ik ook weer lekker mijn ding... Ben zelfs een tijd gestopt met roken... Nu drink ik op zn tijd lekker en rook er een sigaretje bij... Werkt ook ontspannend...
Ik ben nu een maand gestopt met roken, zodra ik een positieve test heb stopt ook mijn vriend met roken!
@iedereen.. pff ik word er hier best wel moe van.. ik voel me al 4 dagen niet echt lekker (nog nooit eerder gehad zo voor mijn nod) en ook kan ik het wat ik voel niet echt plaatsen.. zwanger ben ik niet volgens de testen maar misschien was ik ook wel een beetje vroeg.. op 8 en 9dpo bah.. sorry voor mij gezeur maar ik moest hier even mijn verhaal kwijt!!!
Oww balen, zal je altijd zien als je ze wil hebben zijn ze uitverkocht, ik heb er drie op voorraad En leuk Rihanna! veel plezier alvast, ik ga ook over twee weken weer lekker naar een concert en heb al 2 x een datum staan voor volgend jaar. Heerlijke tijdsbesteding haha
Ik ben heel saai , maar ik drink en ik rook niet Ik denk trouwens dat vandaag ik op 4 dpo zit. ik had zaterdag en zondag een positieve ovutest, en die dagen ook geklust Dus ik denk maandag of dinsdag mijn ei gehad. (niks gevoeld overigens). daarna helaas niet meer geklust, dus hoe schatten jullie mijn kansen in????
@cvo1986 ja ik weet dat ik moet wachten maar kon het toch ook even niet laten.. had toch de hoop dat het zo zou zijn.. maar ik zal nu iig braaf afwachten tot dinsdag dan zit ik 13dpo
Ik weet dat er tegenwoordig iets meer bekend is over de mogelijke schadelijke effecten (ik heb nog nooit een onderzoek gezien waarbij de resultaten echt een significant causaal verband aangaven. Alleen maar er is ´meer´ kans op). Mijn moeder heeft mijn hele zwangerschap gerookt (al was het Belinda Ultra Ultra Light ). Ik woog bijna 4 kilo en ben op tijd geboren (terwijl ze zeggen dat er een kans is op een lager gewicht of vroeggeboorte) en ik heb nergens last van. Heb nooit de griep. Ben gezond. En ook mijn verstandelijke vermogens zijn goed. En mijn groei was goed. En de meningen veranderen ook steeds: dan mag je niks drinken, dan mag je opeens 2 wijntjes per week en dan weer zelfs 1 wijntje per dag. Het zal allemaal wel.....
Ik ben bij de eerste direct gestopt met roken zodra ik wist dat ik zwanger was en heb de hele zwangerschap en de maanden erna geen sigaret aangeraakt. Maar ja......dan ga je weer eens naar een feestje en je drinkt een wijntje en dan verval je weer in je oude slechte gewoonte
Ik zal even mijn vinger in de lucht houden en kijken hoe de wind waait Nee, kan niets over gezegd worden meis.... kijk de stats er maar op na ... weet niet hoe oud je bent, maarre.....tussen de eh....15% en 60% kans ?
Ja hoor heb ok weer! Ze zijn niet meer bestelbaar omdat ze een noeuwe verpakking krijgen.. Verdorrie! Nou maar hopen dat ze voor woensdag weer binnen zijn! Naar concerten gaan is inderdaad een heerlijk tijdsverdrijf! Heb er echt zin in!!
Joehoe! Ik ben blij dat jullie ook allemaal niet van die heiligen zijn Ik ben anderhalf jaar gestopt geweest met roken en het heeft me om precies te zijn 3 miskramen opgeleverd (en een hoop chagrijnige feestjes) Op de ochtend van mijn 3e miskraam zei ik tegen mijn man: en nou wil ik een sigaret... Jezus wat voelde ik me even bevrijd. Ik rook nu (sinds die 14e september) zo'n 5 sigaretjes per dag en zodra ik een positieve test in mijn handen heb is dat gelijk weer over natuurlijk. En wat wijn betreft... Ik hou van fantastisch goede sauvignon Blancs en daar geef ik echt een godsvermogen aan uit. Heb liever een fantastisch glas wijn dat bij wijze van spreken 10 euro per glas kost dan de gemiddelde chateau Texaco die je op iedere straathoek kan kopen. Dan vind ik het echt zonde om mezelf te vergiftigen met die troep. Vanavond gaat er weer heerlijk een flesje open hoor! Fijne avond meisjes! Ik ga lekker met een groep mensen kaasfonduen en TVOH kijken
Ik heb gister nog een verpakking gekocht.. woon in het noorden van het land.. maar bij ons zijn ze nog nooit uitverkocht geweest..
gna gna nee ik snap dat je het niet kan zeggen, maar vraag me alleen af of er een kans bestaat wanneer je na je ei niet meer geklust heb i know dat niemand er ook maar iets over kan voorspellen. Ik ben btw 25 (cvo1986)
iedereen kan en mag voor zich zelf beslissen vind ik altijd, zoveel mensen zoveel meningen. Dus inderdaad lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. Veel plezier vanaaf met TVOH (wij nemen hem op en gaan morgen kijken