NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( das balen, misschien via internet iets bestellen?? die heb je dan als het meezit maandag binnen?

2. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Wat een goed nieuws zeg!!! Ik hoop dat je nu toch van je zwangerschap kan genieten!!!

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehahahaha.........geweldig dit!!!
    Wij zijn ook altijd van de wijntjes bij de slijterij en niet een of andere fles huisbocht. Denk dat ik vanavond ook maar weer eens een glaasje neem. Misschien slaap ik dan vannacht wel.

4. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    En met 'geweldig dit' bedoel ik dan natuurlijk je wijnverhaal. Niet het verhaal wat ervoor kwam, maar dat snap je zelf ook wel!

Tja, je weet dat roken en drinken niet goed voor je is maar er zijn zoveel dingen slecht. Ken iemand met flink wat overgewicht: direct zwanger. Ken iemand die nooit drinkt/rookt: jaar bezig geweest. Ik denk dat je gewoon een balans moet vinden in alles.

5. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga weekend vieren meisjes. Wens jullie allemaal een goed weekend en voor de testers natuurlijk een positieve test!

6. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik heb nog 1 test van zwanger&kids.. Ga die zo maar doen om mijn testdrang even tot rust te brengen.. Maandag maar afwachten en dan kijken of ze er dan weer zijn.. Ik twijfelde nog om de cb plustesten te halen maar toch maar laten liggen:p

7. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Fijn weekend! Geniet lekker van je wijntje!

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Littledreamer.. Balen zegg :(:(

Essje... Echt?? Uitverkocht?? Zou je net zien zeg, wil jij testen zijn ze er niet meer. Gelukkig heb je nog een andere :)
    En wat leuk, concert van Rihanna :) hopelijk zegt ze dit concert niet af, hoorde dat ze er nogal aan toe is..

Wat betreft roken en drinken.. Ik rook niet, omdat ik zware astma heb en ik als een ketter begin te hoesten anders. En drinken, heb ik wel gedaan totdat ik wist dat ik zwanger was. Ik moest er toen niks meer van hebben, het smaakte me totaal niet. En nu nog steeds niet, begin bijna te kolkhalzen bij een paar slokken :p Bizar he..
    Hier staat vanavond ook TVOH op, wat een heerlijk programma is dat zeg. En lekker weekend met mijn gezinnetje, heb er zin in :D

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    maar ongi ben ik nog niet ... wat ik me nu afvraag dit is dag 28 dus als ik morgen ongi word 29 enzv.. toch of heb ik het nu mis.

10. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb in de avond van zaterdag mijn 14 DPO, als ik op 17 DPO niet ongesteld ben en een negatieve test heb, dan ga ik acuut naar de dokter. Ik heb altijd een regelmatige cyclus, dus dan zou ik nu de 28e dag ongesteld moeten zijn, maar dat ben ik niet.

Ik voel me wel vreemd, ik heb hele pijnlijke borsten en gisteren enorme steken in de buik, ik was bang dat ik de ongie wordt maar dat ben ik niet.

Maar dat ik op blauw sta maakt me een beetje nerveus... Mijn vriend zegt dat ik gewoon niet moet overnadenken want als je druk maakt dat is ook niet weer goed. Maar heeft wel hele tijd aan m'n buikje gevoeld, maar dat doet ie altijd voor m'n ongesteldheid ahahaha!

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja echt verschrikkelijk! Ze zijn uit het schap gehaald en niet meer bestelbaar:( maar ik ga zo die zw&kids test maar doen maar die
    Vind ik zelf niet zo goed.. Maar dan moet ik toch echt maar wachten tot volgende week! Maar ik ben nu zooo benieuwd :$:)

12. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ik heb altijd de wijn van de aldi, die spatlase, is goedkoop en ik vind hem heeeeerlijk! heb heel veel wijnen nu inmiddels geproefd, en ik kom altijd gewoon weer op deze terug. heerlijk wijntje, lekker licht en fruitig, zoet hmmm gewoon mijn wijntje, lekker.

veel plezier vanavond met de wijntjes meiden!

13. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    laat weten!!! :D:D:D:D:D

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Ben gelukkig weer aardig opgeknapt. Helaas wel alweer last van oud bruin verlies, dus zal het deze ronde ook wel weer niet raak zijn! Kost me ook weer moeite om mee te blijven lezen en reageren, omdat ik ff mega baal!
    Het valt me wel op dat ik de afgelopen maanden vaker rond de innesteling last heb van diarree. Deze keer was het wel heel erg en ook behoorlijk misselijk daarbij.
    Volgende week mijn ongi even afwachten en dan weer naar de HA, want nu wil ik een verwijzing hebben voor de gyn! Mijn gevoel zegt dat er toch iets niet goed gaat bij de innesteling elke keer.

@ zwangere: Gefeliciteerd!
    @ wachters: Suc6
    @ Ongi: Balen en waarschijnlijk zie ik jullie in het volgende NOD forum weer...

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ik ga jullie niet aanmoedigen om te drinken, maareh....

Mijn Deense vriendin drinkt totdat ze erbij neervalt. En opeens, kwam ze erachter dat ze zwanger was (na 6 maanden). Daarna dronk ze niet meer!

Ze heeft een mooie zoontje, lijkt sprekend op de vader, maar dat vind ze niet leuk om te horen.

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hihi, dat begreep ik wel hoor idd ;)
    Ik heb het eerste jaar dat ik zwanger wilde worden heel spastisch gedaan met overdreven gezond eten, niet drinken, niet roken en zelfs toen al rauw vlees enzo mijden. Nou, op het moment dat ik dat een beetje losliet en weer ontspannen ging leven TOEN PAS raakte ik zwanger.
    Ik denk dus idd dat het precies is wat je zegt: een balans zien te vinden waar je jezelf goed bij voelt.
    Wat ook mooi is is dat als ik zwanger ben ik rook vind stinken en wijn vies vind. Dat is een mooi natuurlijk beschermingssysteem van je lijf! :cool:

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Meiden ik heb en heel twijfelachtig licht roze streepje op m'n test! Ik kan helaas geen foto maken:$ maar zelfs mijn vriend zag hem!! Heb nu tóch de cb plustesten gehaald voor morgenochtend:) ben benieuwd hoor!!

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wauw Essje! Zou mooi zijn zeg.. :D

Btw, ik snap dat van dat geen foto kunnen maken echt niet... Bijna iedereen heeft tegenwoordig toch een camera op zijn mobiel?? Of heb je nog zo'n ouderwetse koelkast ofzo :cool:

19. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    ECHT ?? 11 dpo ? Zou zo gaaf zijn !
    Van welk merk ? Kruidvat ?

Ik kreeg net testdrang ..nog steeds eigenlijk, maar ik wacht toch nog, want zit pas op 10 dpo...maar als jij al een streepie krijgt op 11 dpo....zal ik het er dan morgen op wagen ???

FOTO !!!:)

20. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Essje, spannend zeg !! Hopen op morgen een duidelijkere streep !!
    Zal voor je duimen...

@ cvo1986, mijn lf was de vorige ronde maar 8 dagen. Heeft misschien nog met mijn miskraam/curretage te maken? Als het deze ronde weer zo is, geeft het mij wat meer geruststelling als ik een bezoekje breng aan de huisarts.. Maar vooralsnog hoop ik op Roze te mogen deze ronde ;)..
    En jij de dagen al aan het aftellen op het wachtbankje ?? Altijd spannend he, en zo te lezen heb je op de juiste dagen geklust :)
    Succes met wachten....

Meiden gezellig weekend toegewenst !!

Deel Deze Pagina