Ik heb wel een camera op m'n mobiel maar kan niet de foto uploaden dus vandaar! Was een test van zwanger&kids en is nog maar een heel licht streepje, echt heel licht! Maar ben benieuwd naar de test van cb morgen vin het nu wel spannend hoor! Zou mijn vriend dan toch gelijk hebben? Ik voel me nog helemaal niet zwanger!
@Essje, ik kan ook niet 1,2,3 foto's uploaden vanaf mijn mobiel. Daarom mail ik zo'n foto altijd vanaf mijn telefoon naar mezelf... Dan staat ie in je email en dus op je computer. Idee?
@ cvo: ja wel jammer dat we nu niet samen gaan testen. ik hoop trouwens jouw niet tegen te komen in het feb. topic (niet lullig bedoelt natuurlijk).ik vrees dat mij lf deze keer zelfs nog korter is, want ik had mijn posi ovutest pas op dag 21. hopelijk dan maar een iets langere cyclus. ik ben ook zo'n saaie die niet rookt en zeeeeeeer zelden drinkt. kan nu sowieso niet drinken, maar ik mis het ook echt niet. ik drink wel wat met oud en nieuw en heel af en toe op een feestje of in de zomer, maar dat is niet noemenswaardig
Ja gekheid natuurlijk, waarschijnlijk gister pas mijn innesteling gehad. Ik wacht dus nog ff.. Ps. heb een halve dag niet gekeken, wat is er veel gekletst! Kom op met dat roze dames!
jaaaa , binnen de tijd toch wel foto foto foto , kan me niet schelen hoe je het doet wij willen een foto
Haha ja.. Nou ik wil eerst een super duidelijke test! Dan voel ik me er pas goed en zeker over! @bb ik woon nu in een tijdelijk huis met m'n vriend en we hebben daar geen internet, dus dat gaat niet lukken jammer genoeg
Haha jaaa binnen de tijd!! Maar foto kan ik niet uploaden via m'n mobiel En heb geen laptop en internet nog! DILEMMA!
he bah , veel te ver 150 km maar als we deze test niet kunnen zien , dan kunnen we over een paar dagen je knaltest ook niet zien
Mijn knaltest email ik jou wel dan en dan zet jij hem hier op het topic zodat iedereen hem kan zien! Mailen kan ik wel via m'n mobiel haha!
Ik kan proberen hem op de foto te krijgen maar weer nIet of het gaat lukken! Kunnen het wel proberen maar ben over een uurtje pas weer thuis!
@Mompelientje, je blijft het spannend houden! @MPO, gefeliciteerd! @Gesina, ik lijk wat te zien... @Mariska, welkom! @Aloha, wat fijn dat je AT3 hoger is, ik hoop echt op een plakbeeb!! @Wallie, welkom terug. @Melanie, balen meis! Succes in de volgende ronde! @Betty, veel plezier vanavond. @Essje, spannend!! Hier vandaag steken in mn buik (kan ook van de honger komen) en gevoelige borsten.
Essje.. Wat zou dat geweldig wezen zeg Ik hoop zo dat ie morgen nog vele malen duidelijker is dan En ik ben eigenlijk ook reuze benieuwd naar je foto