Bedankt voor het kijken Meiden!! Ik ben echt benieuwd naar morgen ! Ik laat het jullie meteen weten morgen!!
Essje.. ik zie wel wat hoor hopelijk is morgen je test al stukken duidelijker en hhoeven we niet te turen Succes en ik zie het morgen wel verschijnen Ga nu lekker met manlief TVOH kijken
Essje ik zie hem ook hoor! Ik hoop dat hij alleen maar duidelijker wordt. Meiden eindelijk mijn ei gespot. En met een lf van 12 kom ik of op 15 of op 16-11 uit. (ei laat in de avond) Dus ik blijf lekker hier. Ik was al bang dat ik over moest stappen op nod 16-30 nov. Of dat ik mijn ei helemaal niet zou vinden maar gelukkig, mijn lijf blijft dit duidelijk aangeven. Nou meiden kom op met al dat roze!!!!!!!!!!!
Esje, ik denk ook wat te zien, maar hij is wel erg onduidelijk. Succes morgen met testen. Ook de anderen die morgen gaan testen veel succes gewenst! Ik denk dat ik maandag pas weer ga testen. Wie weet is er dan wel wat te zien??? PS. hoe maken jullie zo'n negatieve foto?
Princess, je kan met paint je foto in het negatief zetten, afbeelding en dan negatief. Sorry, Esther, geen ervaring mee.
Hier vandaag hele heftige kramp gehad, ik wijt het aan mijn spastische darm.....moest met een pittenzak op mijn buik zitten Manlief wijt het ergens anders aan......*proest*
Iedereen een hele dikke knuffel red het echt niet om alles bij te lezen dus spring dan gewoon in........maar lees wel alles.
Iemand dan ervaring met 4 dagen over tijd zijn, 1 nega test 2 dagen voor NOD en 1 nega test 1 dag na NOD, maar nogsteeds geen menstuatie verschijnselen, maar wel erg moe, veel dorst, geen honger, misselijk bij vlagen en lamlendig voelen?
Bedankt voor de reactie. De volgende test kan ik dan altijd nog op die manier kijken. Alhoewel ik mij zelf dan helemaal weer gek ga zitten maken. Als we nou proberen om met zijn allen een zwangere. knalroze maand van maken?! Dat zou toch super leuk zijn! Ik ga nu de honden uitlaten en dan lekker slapen. Morgen weer werken, helaas. (de honden liggen nu lekker op ons nieuwe karpet te luieren, terwijl ze een heerlijk grote kussen hebben....)
Jaa dat weet ik nog!! Dus als ik morgen een duidelijk posi test heb weet ik zeker dat jij op je nod ook posi test! Want we gaan echt wel samen naar het zwangerschap topic!! Ik duim nog steeds voor je! Alle meiden bedankt voor de reacties! Ik ben echt heel erg benieuwd naar de test morgen! We zijn zo zenuwachtig hier thuis haha! Nu lekker slapen des te eerder is het morgenochtend!
Wat ik ergens las is dat zo wie zo de eisprong later kan zijn geweest (ik zie geen temp. kaartje van je ?) door het weer of weet ik veel wat. Of door een opkomend griepje ? Of het kan zijn dat de HCG bij jou nog te laag is om getest te worden. De HCG waarde verschilt bij elke vrouw. Bij 28 dagen kan de waarde varieren van 3 tot 426. Daarom raden ze aan bij 35 dgn nogmaals te testen dan ligt de waarde gemiddeld tussen 18 en 7.340. HCG tijdens een zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
nou hier lijkt het wel alsof ik leeg loop... dacht echt dat mijn ongi opeens goed doorbrak... blijkt het gewoon waterige afscheiding te zijn... heb ik nog nooit gehad... vraag me af wat dat nu weer is... grr gelukkig doet mijn lichaam niet raar... #dontlike
@suusjelove Iemand vertelde mij dat zij die waterige afscheiding ook had en toen bleek ze zwanger te zijn.. K ga duimen voor je