NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Oh ik ben echt nog niet wakker;) ik las in t berichtje van blinky het, niet drinken van ochtendurine?!? Was alleen de helft van de zin vergeten te lezen ha ha!

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha die is mooi haha

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    meiden ik zit hier wel een beetje te balen.
    vorige cyclus was 28 dagen en mijn lf was 8 dagen, dus wel erg kort.
    nu dacht ik deze ronde mijn posi ovutest op dag 21 te hebben dus was al bang dat de lf nog korter zou zijn. blijkt nu dat die test dus nog niet posi was. vandaag echt een knaller zoals ik hem nog nooit ergens gezien heb. tis vandaag al dag 23 :(

nu moet ik maar heel hard hopen dat mijn cuclus een paar dagen langer gaat duren. bah dit is echt mooi k*t zeg.

ik zal even een foto plaatsen

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Bekijk bijlage 196461 die paarse streep is dus de test streep;). heel mooi natuurlijk dat ik zo sterke piek heb maar dan moet in de toekomst het eitje wel een kans krijgen om in te nestelen:(

nu dus in spanning op de wachtbank. niet voor een posi test, maar voor een langere cyclus

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

mooie streep,
    maar het zou dus een cyclus moeten worden van 37:( dagen
    om een kans te maken op een goed innesteling

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja minstens 33 dagen. ik ben nu niet bezig met zwanger zijn, maar dit maakt me toch een beetje bezorgd voor over een aantal maandjes. duimen dan maar dat mijn cyclus langer is he

7. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het !! :)

Maar als ik naar je vorige kaart kijk had je een lange cyclus.
    Als de LF hetzelfde is (16) zou je nu toch eigenlijk tot dag 29 van je cyclus moeten wachten ongeveer ?

8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja klopt als het goed is heb ik nu een cyclus van 29 dagen dus dan is woensdag mijn nod, dus heb veel te vroeg getest ook maar kon me niet meer bedwingen. Nu ga ik maandag pas weer testen, dan zit ik twee dagen voor nod.. Moet dan wel al duidelijker zijn neem ik aan

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Blkinky, zit je al in de mmm anders zou ik eens navragen bij de gyn, er zijn medicijnen voor om jou baarmoederslijmvlies wel mooi te laten opbouwen. Zodat het vruchtje wel kan nestelen.

Ohhhh mennnnnnn.......mijn oudste zoontje kwam hier met een bos bloemen aan zetten, snif.....tranen met tuiten......hij zij op zijn manier ook nog "omdat je zo lief bent"
    Tja hormonen zijn het niet, iedereen moet dan toch huilen....toch.....en ik heb de kriebels, heerlijk dat voorjaar, alle ramen open, beddegoed buiten, mmmmmm...

10. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    ik mag ook op rood.. vanochtend behoorlijk ongesteld geworden.. nu nog even afwachten en op voor ronde 2.. iedereen heel veel su6!

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee hoor ik zit nog niet in de mmm gelukkig.
    wat lief van je zoontje, ja dan zou ik ook emo worden hoor haha. ja tis toch net lente of niet? heerlijk joh, vanmiddag als mijn man van zijn werk komt zullen we maar eens lekker met de kleine man gaan wandelen

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jammer meid, succes met de volgende ronde

13. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    dank je blinky.. op naar ronde 2 :)

14. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    Meiden, ik ga jullie dus verlaten, ik mag op rood. geeft niks ik kom af en toe nog wel ff de hoek om kijken, kijken wie er over een aantal dagen nog meer op roze mag! enne .. essje, ik kom maandag zeker even buurten! ben zo benieuwd! ik zal voor je duimen. dikke kus voor jullie allemaal. enne ... tot snel! in de zwangeren fora hihihihi

15. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Net toch maar een testje gedaan......was TE nieuwsgierig....maar helaas negatief. Dus nog maar even geduld hebben tot mijn ongi komt of op een positieve test. Wij hopen natuurlijk op dat laatste

16. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt aan je HCG waarde.
    Ik zou wachten tot woensdag.....;)

17. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden op roze gefeliciteerd
    meiden op rood balen

Hier nog geen ongi niks te bekennen ook geen bekende ongi krampen meer. gister en eergister wel!

kan iemand mij op blauw zetten heb natuurlijk wel nega getest..

18. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

tot ziens haagje :)

19. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Haha ja dat wil ik ook.... Maar weet je hoe
    Moeilijk dat is??!:$ hihi

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Haagje tot ziens! Ik blijf jou ook zeker volgen hoor! ben benieuwd wanneer jij op roze mag!! Ik hou je op de hoogte van mijn testjes :)

Deel Deze Pagina