Littledreamer wij zitten in hetzelfde schuitje. Onze banner staat allebei op vandaag testen en wij hebben ook allebei negatief getest....spannend he
Dat heb ik nog niet dat ik de hele tijd naar de wc ren. Wel als ik naar de wc ga ben ik benieuwd....maar meestal voel ik het wel als het zover is. Nou maar hopen dat het wegblijft
Essje!! Je houd het dus nog even spannend, ik ben reuze benieuwd. Veel plezier vanavond, hopelijk heb je dan niet zo'n koppijn.. Gesina.. He getver niet leuk!!! Had het zo gehoopt bij jouuww Mpo.. Ook geen goed nieuws succes in de volgende ronde De rest van de meiden die ongi zijn geworden, heb er maar 1 poppetje voorr: Heeeeeeeeeel veel succes in de volgende ronde.. En nu volgende week nog.. ik ben beniuewd, hopelijk gaan er toch nog wat meer op roze Ik ga weer lekker van me weekend en me man genieten hihi
Hallo meiden! Hoe is het hier? Heb niks nagelezen.. Jullie praten veeeels te veel.. hahahaha.. Vanmorgen testje gedaan.. Negatief... NOD is (denk ik) morgen, maandag of dinsdag... Heeft er nog iemand positief getest??? Groetjesss!!
@suusjelove: vandaag is 15 DPO, dus best snel z'n overduidelijke test.. @mpo: balen zeg, hoop dat je volgende keer wel op roze komt te staan @goofychick: wat heb jij een lieve zoon, geniet er maar van en succes met wachten tot je kan testen... @gesina: Succes bij de gyn, hoop toch nog goed nieuws krijgt @blinky: ik ga voor een langere cyclus duimen.. @essje: SPANNEND, geniet morgen van je off-day @maud & littledreamer: Ik hoop voor jullie dat er positieve testen gaan komen @ alle meiden die op rood staan: sterkte en succus. Ik ga heel hard duimen voor een volle roze aankomende maand!
Vandaag mijn nod, gisterenavond alleen maar lichtroze afscheiding, nu niks meer geen kramp of wat dan ook te bekennen.. morgen ga ik testen!! spannend meiden die positief getest hebben gefeliciteerd!!!
SUCCES Tamara!! Spannend hoor... Heb je nu niet het gevoel dat je steeds naar het toilet moet om het eventjes te checken zeg maar??
Argghhh...ik wil testen !! Essje...nu snap ik wat je bedoelde, lol. Maar ik ga mij inhouden...het moet...het moet.... Ik ga maar Beauty and the Nerd kijken op RTL5. Zo grappig : ´when was the last time you read a book ?´ De domme doos: ´eeehhhh....sinds ik studeer lees ik niet meer zoveel.....´ PS Weet iemand misschien een leuke manier om mijn vriend in Engeland te ´vertellen´ dat ik zwanger ben (als ik zwanger ben natuurlijk). Hij zei: bel me maar gewoon. Maar dat vind ik helemaal niet leuk. Ik baal al dat hij er niet bij is bij het testen. Ik zie hem wel de week erop.... misschien kan ik daar iets mee ?
hoi meiden nou mijn ongie is alweer bijna afgelopen snap er echt niks meer van hoor pff... wordt er echt gek van kan het misschien aan mn cyste liggen ?? dat ik nu 2x over maar 1.5 dag ongesteld ben?
@ Essje ja als je er nog 1 hebt liggen is de verleiding wel groot Owwww ik lees dat je lichte posi test hebt gedaan haha dus zal straks hopelijk lezen dat je de cb hebt gedaan.!! Je ziet echt wel een heeeeeel licht streepje! (best spannend zo lezen als je 1 dag niet gekeken hebt haha.) ow cb ook al licht posi...nuy maandag, ik zal duimen @ Momplientje je leert heel snel heelveel hier inderdaad haha good luck in de volgende ronde! @ Girafje wat ongelooflijk balen, maar ik begrijp eruit dat jhe nog geen helderrood bloed hebt verloren toch? ik zal voor je duimen! @ Summer alshet je innderdaad gerust stelt als je langs een ha gaan moet je dat zker doen. 8 is geloof ik ook wel erg kort voor lf. Ja ik ben wel aan het aftellen, vandaag toevallig op 5 dpo heel duizelig geweest en dunne ontlasting. Dus ik mag de 11e testen, maar probeer het te rekken zelfs na mijn NOD. Een neg test wordt ik zo depri van (en dan ben ik nog maar net begonnen kan je na gaan) @ Blinky No offence takin'haha maar het februari topic?? die snap ik niet helemaal. Ik hoop ook voor je dat je lf langer wordt (dan maar een langere cycllus, maar dan heeft een eventueel bevruchte eicel wel de kans om zich in te nestelen) 1 vraagje over de test? is links of rechts de test? @Banjer klustijd!! @ EsterD nee helaas geen ervaring mee symptomen klinken veelbelovend, onderussen al weer getest? @ Suusje Love mmm vreemd toch maar een zw testje voor de zekerheid? @ Spotty GEFEFLICITEERD @ GEsine balen @ Haagje super! hoe lang is je cyclus? want daarop baseer je het begin van de ovu testen @! Solana ook spannend! @ BB GOEDE POSI INSTELLING!! maar jeetje wel heel zwaar en moeilijk om dat te horen. * knuffel* @MPO NEEE balen
@jufaman81 Haha ja loop steeds naar de wc om te kijken heel irritant!mijn vriend word er een beetje gek van @littledreamer zie dat jij ook in spanning zit..wanneer ga jij testen?
Ik heb echt een hekel aan wachten ! Sorry ik wilde dat even kwijt.. Kom op dames meer roze deze maand ! Ik duim voor jullie
Vandaag mijn NOD. Ik ben nog niet ongesteld. Ook mijn temperatuur daalt nog niet. Vanmorgen een test gedaan. En als ik de test draaide in het licht, dacht ik een licht streepje te zien. Heb wat nieuwe testen gehaald kv 2 voor 5. En ga het morgen maar weer proberen, tenminste, als mijn temperatuur niet is gedaald. Ik heb buikpijn. Het zijn niet echt ongi krampen, maar wat het wel is, kan ik niet benoemen. Misschien maak ik mezelf helemaal gek, maar dat zullen we wel zien. Iedere keer als ik naar het toilet ga, kijk ik en denk ik yes, het is er nog niet! Succes allemaal! Hierbij mijn temp kaartje