@kaatje1989 Spannend ! Hoop dat je morgen een positieve test in je handen hebt En inderdaad ons lichaam houd ons vaak voor de gek
Wat is dit voor een opmerking???!!! En dat van een arst?! Snap dat je mensen wilt behoeden voor tegenslag en verdriet, maar dat op deze manier te uiten?? Pff...snap dat je er even behoorlijk flabbergasted van was. En je hebt helemaal gelijk dat je vanaf het begin in je kindje moet geloven! Goede instelling! Hoop dat de volgende zwangerschap voldragen mag worden. Liefs D.
@gesina kan makkelijk van je cyste afkomen ( hoop ik stiekum) En dat je zwanger bent... Maar net wat je zegt maandag heb je duidelijkheid ... Dames die roze hebben getest Super gefeliciteerd. Mensen op het wachtbankje Suc 6 . Mensen met negatieve test en nog niet ongie Geen Bloed= moed Mensen die nega en ongie zijn geworden Hopelijk word de volgende ronde jullie ronde... Nogmaals meiden ik heb diep diep diep respect voor jullie !!!! ik zo allang gillend gek zijn geworden!
Haha erg hè testdrang!! Hoop dat je het vol Kan houden!! Wanneer ga je testen? Hihi ik ben echt wel super benieuwd hoor! Zou zo gaaf zijn als we samen zwanger zijn Een idee om het je vriend te vertellen.. Misschien een grote knuffel sturen met papa erop ofzo? Is dat een idee? En anders misschien via Skype(als jullie dat hebben) en dan een leuk shirtje aan doen met een leuke woordspeling erop over zwanger zijn? Ik ben vandaag echt de hele dag al misselijk en lamlendig.. Misschien dat ik het me inbeeld maar denk het niet want heb nog steeds de instelling dat ik niet zwanger ben..
Nou, ik ben ongesteld geworden helaas. Dus op naar de volgende ronde. Succes allemaal, en ik hoop dat jullie toch echt een mooie positieve test zullen hebben!
mss een mailtje sturen met een foto van de test? bel je eerst om te vertellen dat je hem een mooie foto van jezelf gaat toesturen
@ spotty: bedankt voor het duimen @ cvo: wij gaan er weer voor in jan en dan kom ik ws met nod in begin feb. dan wil ik je daar natuurlijk niet weer zien die donker paarse is de test straap, dis roze is de controle, dus links is test @ solana: balen meid, succes met de volgende ronde
Ja, dat zou ik misschien wel kunnen doen ... iets sturen ... mmm...ik ga nog ff denken wat dan.... Bedankt voor het advies ! Jij ook Blinky ! Wanneer ik ga testen ? Ik denk dinsdag of woensdag als ik niet ongi word.
Helaas geen tijd om alles door te lezen, maar hier opeens ongi geworden. Tenminste oud bloed, maar ik ga er van uit dat ik gewoon ongi ben. Echt enorm balen, maar op naar de volgende maand. groetjes
Pff dames Jullie praten veel Voor degene die ongi zijn geworden, veel succes en plezier in de volgende ronde Voor de zwangere gefeliciteerd Voor alle wachtende, ik zit op dit moment samen met jullie te wachten. Ik heb al 2 keer negatief getest, maar veelste vroeg op 8 en 9 dpo. Ik wacht nog maar even af om weer te testen Fijn weekend!
2 week morgen weer spuiten, over 6 dagen follikel meten en waarschijnlijk ergens 15 nov weer echo dan als alles goed is (zoals de eerste keer 'savonds Pregnyl en dan donderdags 17 nov poging 2 al met al niet zo lang wachten
@Spotty: gefeliciteeeeerd!! Aan alle dames die negatief getest hebben... Helaas meiden! Ik hoop dat het de volgende maand raak is.. En de wachtende dames: succes! Ik hier al hele dag ongi-krampen, maar nog niks.....
Potverdorie, nog geen innestelingsdip... Misschien wordt dit de maand van de uitzondering en ben ik gewoon zwanger zonder innestelingsdip. Ja toch, dames, ja toch? (heb even positieve vibes nodig)
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen temp weer 0,2 graden lager, maar gister had ik een uitschieter van 0,2 graden hoger. En nog steeds niet ongi. Heb nou best wel veel last van steekjes in mijn buik, niet pijnlijk hoor. Dit voelde ik ook bij mijn eerdere 2 zwangerschappen en mijn borsten zijn nou wel weer gevoelig, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Die steekjes wil ik uiteraard graag voelen, dus hoop dat het ook echt duidt op een zwangerschap. Ik wacht nog maar even af, weet alleen nog niet wanneer ik weer moet gaan testen als ik nog niet ongi ben.
Je hoeft echt net persee een innesteldip te hebben schat! Dit is gewoon jou maand en jij bent hartstikke zwanger! Je hebt een super mooi kaartje!! Ik heb echt goeie hoop voor jou meis!!
Thanks Essje Maar bij alle 3 mijn zwangerschappen had ik het wel. Vandaar dat ik (bij mij) bijna niet geloof dat het ook zonder kan... We zullen zien over 5 dagen!! ps. Jij nog getest vandaag??