Gefeliciteerd Kaatje en Essje!!! <3 Meer roze, hoe meer zielen, hoe meer vreugde <3 1 November (6) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (4) - pinkster(13e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (5) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (5) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Faadje (1e ronde, 2e kindje) 7 November (6) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (3) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) -Wallie81 (10e ronde, 1e kindje) 10 November (5) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) 11 November (11) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (3) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (4) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) - MAMVAND (8e ronde 3e ronde na * 6w daarna mola* 12w, 2e kindje) Totaal: 83 7 Zwanger, 11 Ongesteld, Vlinder, MMM, 4 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, Twijfeltest
Kan iemand mij vertellen hoe ik de ff in mijn handtekening kan krijgen ? Wil graag jullie mening eens horen (nouja lezen). @CVO1986 ik heb op 5dpo en klodder wit slijm (sorry voor de woorden) verloren. Ik weet ook niet of het iets betekent. Ben er hier of op een andere site nog niet achter kunnen komen. Daarna heb ik het niet meer gehad. Ben nou aant wachten op mijn ongi of juist niet natuurlijk haha.
Ik heb expres geen foto gemaakt, ik ben bang dat ik dan per ongeluk een keer de verkeerde foto op facebook zet! Maar geloof me.... ik zag het streepje zelfs om 6.00 uur vanmorgen. Dus ik mn man wakker maken, kijk, kijk.... Maar ik kan het nog niet beseffen. Bij onze kv lagen nog heel veel testen trouwens!
Meiden, beste dinnetje en vrindje waren hier, hebben bij ons tijdje geleden opgepast op onze kinderen toen wij op een driedaags uitje waren van manlief zijn werk, dus nu gisteren lekker gedineerd in een mooi restaurant met wijnarrangement.....(ik kon mooi een bob arrangement nemen, voor mensen die moeten rijden) Volgens ff zit ik vandaag op 13 DPO, (zit normaal altijd op 12 DPOals ik ongi wordt) maar geloof er niks van.......volgens mij banner zou ik woensdag ongi moeten worden.......maar denk dat ik pas in het weekend ga testen. Omdat ik bijna zeker weet dat er niks van klopt deze keer. Manlief denkt er anders over..........gisteren reden we langs VK praktijk hmmmm zegt ie.......gisteren bij een olijven vrouwtje vroeg ik of in alle tapenades kaas zat, ja maar het is gepasteuriseerd zegt ze (en ik vroeg het voor mijn allergie) gisteren bij het restaurant zeiden ze, oh we dachten dat jullie met zijn vijfen waren......dinnetje en ik keken elkaar aan van hmm......en klap op de vuurpijl, dochter van dinnetje lag bij mij in bed vanochtend zeg ik die slaapt en die.......zegt zei: L....slaapt ook (precies de naam die wij voor een dochter nog op de plank hebben liggen.......en niet zo vaak voor komt....HUH???)
oww dan ben ik benieuwd wat er bij jou gebeurt heb je al getest? volgens je banner ben je 2 dagen overtijd. En over je handtekening kan ik je niet hel[pen ik heb zelf geen ff
Ik heb gister getest en was helaas negatief. Was een van het kruidvat 2v5...ik lees hier dat die erg gevoelig zijn en soms al voor je nod aangeven dat je zwanger bent. Ik zit vandaag op dag 29. Mijn eerste cyclus van 28 en mijn tweede cyclus was 27 dagen. Volgens ff mijn ei op 25 okt gehad. Vorige keer een lf van 11 dagen gehad. Als ik het zo invul dat mijn ei op 25 okt uitkomt dan zou ik vandaag ongi moeten worden. Maar er is nog niks te bekennen. Ik voel steeds meer in mijn buik.....soort steekjes. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Bij mijn 2 kids was ik de 2de ronde zwanger, dus voor ons duurt het nou al lang en het is pas de 3de ronde haha.
Ik heb ook een lf van 11 dagen en heb vandaag positief getest. Dat is ook pas op DPO 13. En gisteren was ie heel heel heel licht positief (was overgens geen kv) Geen bloed geeft moed!
kaatje van harte gefeliciteerd! de andere natuurlijkgefeliciteerd! kan iemand mij nog op rood zetten? of kan ik dat zelf ook?
Wat is er met die K2V5 testen aan de hand.....hier waren ze ook al op. Wilde toen trekpleister halen, zijn die hetzelfde, want die zijn ook 2 voor 5
Kaatje gefeliciteerd ! Nou ik dit lees ben ik aant bedenken of ik toch nog een test zal doen vandaag. Albert Heijn is om 4 uur open dus misschien rij ik wel. Omdat ik pas in ronde 3 zit kan het best zijn dat ik nog geen regelmatige cyclus heb. En ja 1/2 dagen langer is ook niet echt veel he. Ik word nou toch wel ongeduldig hihi
@Maudje : ik wil je kaartje wel zien ! Bij FF moet je dan op share klikken en dan maakt ie een link voor je die je kan gebruiken. @Kaatje: gefeliciteerd ! Zei al dat het en mooi kaartje was ! Zou je je kaartje nog een keer kunnen posten, want ik kan het niet meer vinden. EDIT @ Goofy Toen ik in engeland bij mijn vriend was hadden we een beetje woorden op een dag. En zijn dochter van 7 was er ook. Maar ik dacht dat ze er niet zo veel van mee had gekregen. Maar ik had al zo´n idee dat ze heel erg gevoelig is. Vertelt hij mij dus de volgende dag, dat zijn dochter plotseling naar hem toe was gelopen en in zijn oor had gefluisterd : ´daddy, don´t argue, give it another chance´. Een meisje van 7 !!! Hoe speciaal zijn die woorden ? Hij was er helemaal van ondersteboven van en ik ook! (was opeens stuk tekst weg )
Awh ik sta officieel op roze! Mompelientje bedankt Ja joh ze kunnen die k2v5 niet meer bestellen.. Vandaar dat ze er niet meer zijn.. Waarschijnlijk omdat ze een nieuwe verpakking krijgen.. Dat is mij verteld.. Ik baal er wel van want ben toch wel een fan van die testen
ja , dat van die lenzen herken ik zeker , ik heb alleen geen bril dus moet mijn lenzen wel in hmm ben benieuwd en essje wat zie ik jij in het roze hoera !!! en natuurlijk kaatje ook gefeliciteerd
Mijn eerste cyclus was 28 dagen en de tweede was 27 dagen. De lf van vorige cyclus was maar 11 dagen. Omdat ik zo kort bezig ben kan ik weinig zeggen over wat normaal is.