NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    @lola36

Hierbij mijn kaartje (met update)

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ja , je hoort vaker dat vrouwen weken na nod positief testen
    ik weet het ook niet , heb je veel stress gehad , dat wil ook nog wel eens voor een latere ongi zorgen , welke testen heb je gedaan 2v5euro

lijkt me behoorlijk frustrerend :(
    ik hoop dat je alsnog een posi test krijgt
    anders misschien toch je huisarts inschakelen

3. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op FF vond ik dit over de dip :

The term implantation dip is often used to refer to a luteal phase dip that occurs around the time of expected implantation (7-10 days past ovulation). While this pattern does not always result in pregnancy, the term is often used because of the timing of the dip and because this pattern appears with greater frequency on pregnancy charts than non-pregnancy charts. There are a couple of factors that may help to explain why this pattern appears with greater frequency on pregnancy charts.
    The corpus luteum (which produces the heat inducing hormone, progesterone) normally peaks in its production of progesterone and then begins to recede around the middle of the luteal phase. In conception cycles, it is "rescued" when the embryo implants and then continues to produce progesterone until the placenta can take over hormone production.

Estrogen, in opposition to progesterone, has a lowering effect on temperatures. A secondary estrogen surge in the middle of the luteal phase may cause a temperature dip at this time. Indeed this may explain why this pattern also occurs on non-pregnant charts. Mid-luteal phase estrogen levels, however, have been found to be higher in conception cycles than non-conception cycles and this may also contribute to the greater frequency with which we see this pattern on pregnancy charts.
    When you see a mid-luteal phase dip on your chart, however, it does not necessarily mean that you are pregnant. Likewise, you do not have to see this pattern to be pregnant. As long as you have intercourse in your fertile time, you have a chance to be pregnant with any ovulation pattern

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He meisjes!

Ik ga ook morgen beginnen met testen. Veel te vroeg natuurlijk maar ik kan het niet laten ;)

Ik heb nog een tip voor jullie trouwens:
    Als je het doosje van de KV openmaakt en op de verpakking kijkt (van de testen per stuk zeg maar) dan staat er "wondfo" op, dat is de fabrikant.
    Ik heb een paar maanden geleden uitgevonden dat die fabrikant ook dezelfde testen verkoopt zonder het plastic KV-omhulsel en ik heb zelfs een meisje gevonden die die dingen importeert. Tik maar wondfo in op marktplaats! De grap is nl dat je voor dat plastic omhulsel veel geld betaalt. Als je de testen koopt zonder KV-hulsje dan kosten ze maar 30 cent per stuk!! Ik heb er 25 voor 10 euro gekocht!

Dat scheelt nogal he...

5. spinnekop

moeilijk toch wachten :D
    jij ook veel succes met testen morgen , dat we maar veel roze mogen zien ;)

goede tip! scheelt weer

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat.. Gefeliciteerdd :D:D

Essje.. Ik hou je in de gaten hoor :p:p

Gesina.. Heel veel succes morgen en hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid ;)

Spinnekop.. Jij voelde dit ook met je lenzen?? precies zo??;)

7. spinnekop

ik voelde het alsof ze niet meer pasten , het gevoel alsof ze uitzakten en drogere ogen

dus jij hebt het nu ook grappig zeg :p
    of heb ik je iets aangepraat

8. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @lola36, nog 2 weken wachten?! :O dat is nog zoooooooo lang!!

9. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je dat ik daar toevallig gisteren nog aan dacht. Ik had nl. vorige keer zo´n doosje opengebroken om te kijken wat er nou precies in zat. En dat was gewoon zon stripje. En toen dacht ik al...ik betaal 2 euro voor dat stomme plastic :)

Bedankt voor het advies !
    Heb je de link voor mij ?

10. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er vanuit dat je binnen die 2 weken wel al duidelijkheid hebt hoor.... ongi of pos. test !

11. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @spinnekop, er is hier veel gebeurt, maar niet echt dat er spanning om was zegmaar.. De eenigste spanning die er op dit moment is, gaat toch echt om mijn cyclus haha! Heb inderdaad beide keren getest met kv 2v5 (had van jullie gelezen dat die zo goed zijn ;)) beide negatief.. Toen ik wel het geluk had dat ik zwanger mocht zijn, heb ik 11 dagen na NOD pas getest (wow hoe deed ik het he?!) Dus ik kan niet vergelijken of ik dan inderdaad gewoon langzaam hcg aan maak.. Ben gaan googlen om maar IETS van info te kunnen vinden haha maar kon niet echt veel vinden, behalve dan over de stand van de baarmoeder(mond) maar daar blijkt dan weer niemand ervaring mee te hebben dus denk dat ik toch niks anders kan dan wachten.. Mocht ik woensdag nog geen zekerheid hebben, dan toch maar even de HA bellen denk ik *snif*

12. spinnekop

misschien ben je inderdaad langzaam met hcg aanmaken
    ik weet niet hoe makkelijk dat is , maar misschien de ha vragen om bloed te prikken. ik heb het zelf nooit gevraagd

waarom de vorige keer zolang gewacht eigenlijk :(

13. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @lola36, laten we het hopen! Ik wil nu gewoon ekerheid, in welke vorm dan ook! (Het liefst natuurlijk in de vorm van een posi test!)

14. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @spinnekop, had veel gezeur en gedoe op mijn werk, druk druk druk.. En pas na zo lang kwam ik er achter: ik ben over tijd! :eek: (heerlijk was die tijd dat ik niet 3 weken per maand in de stress zat.. Eerst over de eisprong, dan of het gelukt is, en dan wat het einde van de cyclus me brengt...... Hoe doen jullie het? Hebben jullie nog tips om je gedachten wat te verzetten?

15. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @ EstherD; een badkamer verbouwen... ;) Heb er gisteren de hele dag niet aangedacht... :-D

16. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Haha gelukkig hebben wij dat vorig jaar gehad! Maar wil jou best komen helpen hoor! ;)

17. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas...weer niet raak deze ronde :(
    Gisteren vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Meteen raak.
    Super leuk voor haar maar dikke tranen voor mij. Ben geestelijk en lichamelijk helemaal gebroken.
    Op naar de IUI dan maar....

18. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @ Estherd; je moet alleen even een eindje rijden... ;)

19. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Lola: die link is ongeveer 6000 leestekens als ik hem wil kopieren..
    Gewoon Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen en dan wondfo intypen. Er is maar 1 match als het goed is! (de verkoopster heet Cindy)

Zag trouwens dat ze de prijs iets verhoogd heeft. 25 testen kosten nu 11,50 ipv een tientje, maar goed; dat is nog steeds stukken goedkoper dan de KV 2 voor 5!

20. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lianne lekker is dat de hele dag je hoofd ergens anders!
    esterD ik duim voor je

meiden ik ga lekker naar bed! ik heb gemene steken aan de linker kan (zij) en ben moe en koud!

niet te veel kletsen en tot morgen! Truste!!

Deel Deze Pagina