NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Arme jij... Ik weet precies hoe dat voelt!
    Sterkte met de IUI meis! Dat de eerste poging maar raak mag zijn!

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spinnekop.. Nee hoor je hebt me niks aangepraat. Ik draag namelijk al 10 jaar lenzen, dus ik ben dat niet gewend haha. Maar het viel me op omdat jij het erover had :p
    Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, maar vond het toevallig :p

Littledreamer.. Truste

3. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @littledreamer, weltruste en morgen hopelijk fris weer op!
    @lianne39, stukje rijden daar moet je hoofd wel leeg van worden! :D

4. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @mariska11, och balen is dat he! Wel blij voor je vriendin, maar tevens ook zo dubbel... Wens je heel succes met de IUI

5. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Hoi Iedereen! Er wordt heel wat afgekletst hier, gezellig! Zou ik ook op de lijst mogen? NOD is 11-11-11 ;) Mooie datum. Ik voel mn borsten sinds gisteren nogal. Verder staat het eten me soms tegen. Ik durf niet te hopen dat het iets betekend. Het is de 3e ronde voor ons 1e kindje. Vind het allemaal zo spannend!!

6. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden..... ! thnx !

7. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Snoopy : welkom !
    @ Mariska11 :(
    @ BB : ja, morgen ??? Nou, ik ook dan maar :)
    @ littledreamer: hopelijk voel je je morgen beter !!
    @ Kaatje : bedankt !

8. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    En zijn er voor morgen nog testers??? Duimen op goed nieuws!

9. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, hier nog steeds geen ongi en temp is nog steeds hoog.

10. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Maudje, zie op je ban er dat je 3dgn overtijd bent en as je temp nog steeds hoog is.....TESTEN!!! Hahaga

11. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hoever terug staat de lijst trouwens hahaha ik kan m niet vinden...

12. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Vlinder ik heb de banner op 28 dagen ingesteld...zit in mijn 3de ronde dus weetvniet of mijn cyclus regelmatig is. zaterdagmiddag heb ik een test gedaan, deze was negatief. Soms het gevoel dat ik zwanger ben....maar wil geen geld weggoien aan testen. dus denk dat ik woensdag pas test. booooh hou ik dat wel vol hihi

13. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Maudje, as je die 2voor 5,- koopt bij t kruidvat scheeld dat een hoop geld weggooien hahaga en ze zijn ook nog eens megagoed!!!
    Zag net in je templijst dat je op 13dpo zit dus eig morgen je NOD is...spannend!!!

14. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstesten van sensitest??!!!
    Daarmee kun je ook 4dagen voor NOD testen zeggen ze maar zijn die net zo gevoelig als de kruidvat testen of niet?!

15. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Zaterdag heb ik die van het kruidvat geprobeerd. bij mijn eerdere 2 zwangerschappel clearblue gebruikt en binnen no-time duidelijk dat ik zwanger was. Ga dus toch maar weer voor clearblue. de lf van vorige maand ws 11 dagen. maar wacht inderdaad af of ik morgen ongi wordt....en dan ga ik testen

16. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Heb geen ervaringen met sensitest

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Geloof me die van t kruidvat zijn echt heel goed en t is echt zonde van je centjes as je steeds CB moet kopen....moet je zelf weten natuurlijk hihi maar je kan beter eerst met kv testen totdat die posi is en as je evt nog extra zekerheid wilt altijd nog een CB kopen toch?
    Maar meid as jij je prettiger voelt bij CB moet je dat zeker gewoon doen!!;)
    Hoop voor je dat t raak is morgen!!!

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha dames,

Na een weekend niet online te zijn geweest val ik maar gewoon weer even binnen. Kan op mijn werk geen 48 pagina's gaan zitten doorlezen. Niet dat ik geen belangstelling heb, maar dat kan ik echt even niet maken naar de baas toe.

Ik zag geen lijst voorbij komen, maar hoop dat er toch wel veel ROZE te vieren is, inmiddels!

Voor de dames op Rood: dikke knuffel!

Voor hen die nog wachten om te testen: kop op meiden! Geen bloed geeft moed!

Hier vandaag 10dpo en 37,1 graden. Mja...dat zegt niet zoveel bij mij. Mijn kaartjes zijn vaker zo, zelfs toen ik wél zwanger was. ik heb ook weer last van mijn prikkelbare darm én ongi-krampen. Maar dat is ook niet abnormaal. Blijf wel ellendig zere boobs houden.

Kon de verleiding niet weerstaan en heb toch even getest. Maar die was wit. Met héééééél veerl voorstellingsvermogen kon ik in negatief misschien wel iets zien, maar ja, omdat een mens ook graag iets wíl zien, ga ik ervan uit, dat dat vooral te wijten is aan mijn enorme voorstellingsvermogen.

Met ons kluspartoon en de ovulatie op een ongunstige dag, mag ik nog steeds wel hopen 9 als ik bij FF kijk0 maar niet te hard.

19. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Ik heb het hier nou wel al meerdere keren gelezen. Ik kijk wel wat ik haal. er zit wel wat in.
    Wanneer kun jij testen ? En gevoel dat je nisschien zwanger bent ?

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Voor testnieuwsgierigen heb ik in mijn albums een exemplaar met meerdere tests. Mijn eerste posi was ook de gewone CB, maar ik zat ook al op 13 dpo. Ik vond die van KV ( die ik erna heb gehaald) véél duidelijker. Slechtste resultaat was een of ander merk van etos. Die hebben nog nooit echt geknald bij mij.

Deel Deze Pagina