NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    jaja haha ik bedoelde het ook niet zo hahaha
    natuurlijk wil ik dat iedereen met me meedoet en naar juli 2012 mamas kan komen!

2. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Hoi dames!!

Zwangere: Gefeliciteerd!

Voor degene op rood: Balen zeg, maar geef niet op! Niewe ronde nieuwe kansen!

Lees elke dag even wat jullie allemaal vertellen hier, zit zelf ook te wachten op mijn NOD, 10 nov moet ik ongi worden.
    Heb net een CB plus gehaald, wil liever die kv 2v5 maar kan niet naar t kruitvat. Bij onze supermarkt hebben ze alleen CB.
    Ik kan eigenlijk niet meer wachten dus denk dat ik morgen ga testen! 2 dagen voor NOD, moet toch kunnen..?

Succes iedereen!!

Groetjes Nathalie

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essje.. Hopelijk worden je testen wel donkerder, zo heb je nog niet echt die duidelijkheid die je wilt hebben :( Hopelijk ben jij gewoon lekker zwanger en heb je snel een knaller in handen, waar we allemaal echt niet meer omheen kunnen :p

Gesina.. Al met al goed nieuws, wel jammer dat deze zwangerschap niet heeft doorgezet maar er zijn weer kansen voor jullie. Hopelijk zie ik je snel als zwangere Gesina op het forum :) Succes

Hier: weinig nieuws hoor:p

4. itsme82

itsme82 Niet meer actief

@ Gesina: jammer dat de innesteling niet was gelukt, maar inderdaad vooral toch positief dit nieuws! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde echt raak is!

@ aloha: he! wat is dit? absoluut geen nieuwe testen kopen he! Deze blijft gewoon zitten!!! Dat moet!

@ essje: ik hoop dat je snel een knaltest hebt, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Hier nog steeds geen duidelijke eisprong alhoewel mn temp toch langzaam aan stijgt. Ik denk dat ie misschien gisteren is geweest (zou ook goed passen met een follikel van 17.5 en 12 afgelopen donderdag) maar dan mag mn temp nog wel even wat hoger worden. Wat denken jullie? Ik vind t maar vaag dit tempkaartje, vooral omdat ie vorige keer zo duidelijk was! (ik heb m trouwens stiekem al een keer ingevuld met een hoge temp voor morgen en dan geeft ie aan dat ie dinsdag was wat dus helemaal niet kan).

Morgen progesteron prikken en dan woensdag de uitslag daarvan. Ik hoop dat daar in elk geval uitkomt dat ik mn eisprong EINDELIJK gehad heb!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Pff meer roze moet er komen hoor !
    Ik duim voor ons dames !
    Zelf heb ik helemaal geen klachten net als voor gaande maanden dus:(

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik koop ze ook niet hoor was ook niet de bedoeling haha
    ik bedoel alleen dat ik welleens overwogen had ze te kopen en door te verkopen

dat kan nu nog steeds haha zonder zelf te gebruiken ;) maarrrr dat doe ik dus niet uit bijgeloof ;)

was alleen een tip voor de dames die nog moeten testen

7. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @renske ja ik word er nu wel onzeker van door die lichte testen! Stom
    Ook dat juist nu de testen van kruitvat er niet zijn.. :(

@aloha die wondfo testen zijn inderdaad goedkoop via eBay maar hoe lang duurt het dan voordat je die hebt? Want ze moeten helemaal uit Maleisië komen of Amerika.. Lijkt me niet dat ik ze morgen al hb dan..
    Hmm lastig..

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als ik jouw geschiedenis niet had geweten, had ik dat ook gezegd.
    Mja: FF is ook niet feilloos.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Essje digitale hebben meer nodig he.....want dit ziet er echt wel zwanger uit hoor

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    het kan met de post dus dan is het er vrij snel.
    ik heb zondag onderdelen voor de autos besteld in amerika en heb het nual in huis en dat waren flinke pakketten dus het kan heeel snel zijn ;)

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hier weer ff een berichtje van mij. Nog steeds geen ei gevonden dus ik meld me hier af en ga naar het andere NOD forum. Hopelijk vind ik een dezer dagen mijn ei zodat blijkt dat mijn cyclus zich redelijk hersteld. Wordt er wel wat ongemakkelijk van dat er nog niks is. Dan heb ik liever nog dat ik deze maand eiloos ben en gewoon ongi wordt. Want lees horrorverhalen van 100 dagen na spiraal pas ongi.....pffff dat hoop ik echt niet. Succes allemaal en hopelijk worden jullie roze!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja en daarom zeg ik ZWANGER

Nu ga ik gauw lunchen heb wat gelezen maar kan niet reageren.

13. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hihi ja oké.. Als ik naar mijn temp kijk denk ik het ook wel.. Ach nog even afwachten en dan weet ik het zeker!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier meer ongipijn. Dat kan ik dágen voor ik ook daadwerkelijk ongi word al hebben. Dus ondanks de temp en de afkeer van koffie houd ik het op een aflopende zaak.

15. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gesina: goed nieuws zeg !!
    @ BB en de rest : ik heb idd getest vanochtend. Maagdelijk wit :) Ik ga dat ook niet meer doen, testen voor mijn NOD. Zonde van mijn geld. Ik wacht gewoon lekker totdat ik ongi word of tot 3 dagen na mijn NOD om te testen.

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Spannend !
    Is er ook iemand die geen klachten heeft ? Zoals ik ?
    Had voorgaande rondes ook geen kwaaltjes :(

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hellen.. Jammer dat het voelt alsof je ongi in aantocht is. Hopelijk is het niet zo, en blijft ie alsnog uit.. ongi klachten en zwangerschapsklachten liggen immers dichtbij elkaar. Ik blijf nog wel even voor je hopen, goed?:)

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lola.. Jammer van je test. Hopelijk ben je te vroeg geweest met testen :)

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik had deze ronde ook absoluut geen klachten en het idee dat het niet raak was en zie het resultaat ;)

zegt niets dus!

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Awh Lola balen van je test :( hopelijk is hij op je nod wel mooi positief!!:)

Deel Deze Pagina