Ik heb ook vrijwel geen kwaaltjes en ook nog steeds niet er gevoel dat ik zwanger ben.. Wel al een hele lichte posi test.. Dus het is nog spannend!
Zo meiden... Ik ben weer bijgelezen... Moest even 4 pagina's door... Maar heb pauze dus het kan.... Ik heb af en toe wat last aan de zijkant van mn borsten... Vorige wk af en toe krampen in de onderbuik gehad met uitstraling naar mn liezen... Maar voor de rest... Dus ik weet het echt niet.... Ga nu maar even naar de kruidvat om testen te halen!!!! Dus we zullen zien...... Weet niet of ik het testen kan uitstellen tot do.dag.... :-S
nee dat is waar! maar met die informatie in gedachten zou ik, als ie morgen ook weer hoog is zelf invullen dat ie dan zondag is geweest toch? Ik hoop trouwens dat je klachten niet duiden op een aanstaande ongesteldheid maar op een zwangerschap, je hoort vaker dat die klachten erg op elkaar lijken!
Zondag zou ook kunnen, ja. Maar ik vind dinsdag dan nét iets meer voor de hand liggen vanwege de mooie dip. Maar goed, de dag van je ei maakt niet zo uit, zolang je maar zwanger eindigt deze maand @Lola: wat jammer van de omo-test! Ik wacht nu ook echt wel tot de NOD. je kunt jezelf er ook gek mee maken én het is zo'n dure hobby, dat voor NOD testen....
Hahaha dat is waar! Maar daarvoor heb ik wel een eisprong nodig... wanneer ie precies was maakt me dus ook niet zoveel uit als t maar duidelij is dat ie geweest is (en afgelopen dinsdag kan gewoon niet want donderdag heb ik een echo gehad en toen zaten die 2 follikels er nog - ready to jump) Ik ga voor jou duimen dat je deze ronde zwanger bent!
Volgens mij sta jij (net als ik) op de mooie datum 11/11, toch? Ik voel ook nog niks, maar je weet natuurlijk niet of het wel of neit wat te betekenen heeft. [oh nee, ik heb het al gezien, jij staat op de 13e]
@Itsme: als je nou eens dag 15 aanpast voor de grap... (2 tiende of 3 tiende naar boven) dan zal FF 100% zeker zeggen dat je ei geweest is op dag 13. Ik heb dus zo'n vermoeden dat je eisprong wel geweest is en dat je gewoon 1 dag niet zo'n betrouwbare temp hebt gehad (kan door van alles: slecht slapen, koud slapen, kort slapen etc). Maar die ene rare dag zorgt wel voor dat FF nu denkt dat je nog voor je ei zit...
Ja dat doet ie dan inderdaad (FF expert!) maar ik had afgelopen donderdag (CD17) een echo en daarop zag t er naar uit dat ik nog geen eisprong had gehad (en dat kunnen ze altijd vrij goed zien bij mij) en toen stonden er dus 2 follikels (17.5 en 12 mm) klaar om te gaan springen in de komende dagen.. dus dat kan dan toch helemaal niet?
pff.. nog steeds geen reactie op die marktplaats advertentie van die testen.. ik heb ook nog geen geld over gemaakt, wil eerst een reactie.. straks maak ik geld over en heb ik niks..
Ik weet het niet! Ik ben geen echo-expert Ik weet alleen wel dat je temp nu eigenlijk iets te hoog en stabiel is (in vergelijking tot dag 10 tm 12) om nog voor je ei te zitten.. Je hebt ook een duidelijke eisprongdip gehad (kijk maar bij mij die heb ik ook) Maar goed; ik ben geen medicus! Hou ons in ieder geval op de hoogte, ik ben nou wel erg benieuwd wie er gelijk heeft (Betty Barclay versus ziekenhuis )
Nog niet panieken! Die dame zal vast niet de hele dag bij de pc zitten wachten tot iemand haar testen komt kopen. Waarschijnlijk komt ze straks thuis en dan mailt ze je en dan kan ze nog makkelijk die dingen versturen voor 6 uur vanavond. Rustig Essje, rustig
ja dat is zo.. pff.. ik vind het zo moeilijkd at wachten en die onduidelijkheid.. als kruitvat nou verdomme gewoon die testen had!! ik word er gewoon boos van:x echt erg! ik ben de hele dag vandaag al misselijk.. bwuhh.. ik heb besloten morgen niet te testen, woensdag pas weer.. ben benieuwd of ik het volhoud....
hahaha ja klopt! maar heb alleen nog digi testen en die klote test van etos.. dus heeft echt geen zin om te testen morgen denk ik.. denk dat de digi morgen ook gewoon niet zwanger aangeeft..
@BB jou kaartje ziet er trouwens super goed uit joh!! ik heb echt wel goede hoop voor je! wanneer ga jij testen??
Hoi allemaal! jeetje wat is er veel afgekletst! essje wacht nu even af! tot woensdag! hellen nu je koffie die niet smaakte.. itme ik kan je niet helpen geen idee... echo zal niet liegen ... toch? Lola wat balen .. maar ik ben ook nog niet ongi en had een omo witte test.. sorry de rest weet ik niet meer! ik ben nog niet ongi. heb ook geen last van krampen of iets .. gewoon helemaal niets!!! alleen maar wat wittig slijm of niks.. morgen ochtend doe ik een test als het nog nodig is!