BB jammer van de negatieve test. maar als je nog voor je nod zit, wil die uitslag niks zeggen. Ik heb zaterdag negatief getest, maar ik heb nog steeds de hoop een dezer dagen een positieve test in handen te krijgen. Thankz goofychick...ik hoop dat jij gelijk hebt
je hebt gelijk aloha , ik vind het ook nog niet zo gezellig daar , vandaar dat ik hier nog vaker te vinden ben dus meiden kom snel
Als ik van mijn vorige cyclus uit ga, dan zou ik gister ongi moeten worden. Heb besloten om te wachten met testen tot ik de 40 dagen voorbij ben, dan ben ik over mn langste cyclus heen.
Ik zat eerst bij de NOD lijst van oktober, maar die is gesloten..ik ben nog steeds overtijd..komende zondag al 3 weken..afgelopen donderdag nog getest maar die was negatief..begin nu een opgeblazen buik en hele zere borsten te krijgen dus ben bang dat mn ongi er aankomt een deze dagen..ik wacht nog maar even af!!!
Hmmm.... nog meer omo-witte testen???? Het is gewoon geen goede testdag.... En ik zal wat harder gaan duimen!!! Voor ROZE!!!
@goofychick hè nee hè wat balen meis! Nou dan mort jij de volgende ronde maar op roze! Dan hou ik je in het volgende topic wel in de gaten! @littledreamer hè balen! Maar misschien maak je traag hcg aan?? Ik hoop dat er stiekem nog een kansje is! @hellen jeetje meid het zit je ook niet mee hè dikke knuffel voor jou! @Evira ja vanochtend getest met de digi en weer negatief nu wacht ik af tot mijn gevoelige wondfo testen in de bus liggen, ik hoop dat ze e beetje op tijd komen! @haagje haha is een beetje ver weg anders had ik wel even langs gekomen!!
@BB kon je het toch niet laten ? Ach, te vroeg ! Volgende test is raak ! @little dreamer ... vaag hé .... ff afwachten nog ! @vlinder : kaartje ziet er mooi uit, maar helaas zegt dat niets Maar ik hoop het wel voor je natuurlijk !! @hier: nog geen ongi, temp nog 36.7....we wachten nog een dagje met testen
ik snap er niks meer van! maar ik wacht geduldig tot mijn ongi cb gaf net ook niet zwanger aan! dus ik ga er niet meer vanuit!
Zie ik het goed dat jij pas in de 2de ronde zit littledreamer ? Het kan natuurlijk zijn dat jouw cyclus nog niet regelmatig is toch ? Ik zit in ronde 3 en reken er niet op dat mijn cyclus regelmatig is. Dus naar de dokter gaan zou misschien al snel zijn
dat vind ik ook! bij mijn zoontje heb ik altijd een goede cyclus gehad! gelijk netjes 28 en na vorige maand dacht ik yes het gaat weer zo. maar nee.... ik heb gisteravond en nu ook erge last van mijn linkerlies gehad zeurende pijn ik kan niet lekker zitten of liggen.. Bah!