Hee Lola jou kaartje is nog steeds mooi! Mijn temp is ook goed gestegen weer, moet je mijn kaartje maar even kijken @littledreamer de digi zei bij mij vanochtend ook niet zwanger.. Ik word nu toch wel een beetje onzeker.. Hopelijk zijn mijn andere testen snel binnen
Vanmorgen nega getest met de test-point vroege zwangerschapstesten van de Etos, wat zeggen jullie?? Morgen weer testen of nog even een dagje wachten tot donderdag, als het mn NOD is???
essje! ik heb toch nog wel goede hoop dat je zwanger bent hoor, ook als ik naar je tempkaartje kijk. spannend! die cb moet toch meestal meer hcg hebben? hopelijk komen je testjes vanmiddag snel binnen door de rekeningenbitch en dan kan je snel kijken of het nu dan toch of niet zo is ... ? hoe laat komt jouw post meestal? ik ben lekker de hele dag thuis vandaag dus ik houd de lijst in de gaten. op het nod forum van december is het nu nog niks aan dus ik houd me nog fftjes met jullie bezig als dat mag
@ Littledreamer in nega zie ik ook wel een licht streepje!! ow vandaag omowit @ bootjekatootje welkom wanneer is je nod op zijn vroegst? @ Girafje knuffel @ Tamendon even een testje tegenaan gooien! @ Hellen neeee balen dikke knuffel ook voor jou @ BB ook al negatief jeetje het gaat niet goed zo @ Essje jij houdt het ook spannend.. hopelijk vandaag je testen binnen @ Lianne39 ook al nega jeetje zeg kom op meiden we gaan voor roze     hier niet veel te melden, heb zelf eigenlijk al het gevoel dat het niet raak is, dus wacht maar rustig op mijn ongi vrijdag
@ cvo; ja ook al nega... baal der zelf ook flink van... zit natuurlijk wel 2 dgn voor mn NOD.... Maar denk dat ik me toch maar ga voorbereiden op mn ongie... Is de klap miss wat minder hard dit keer....
cvo: dat is balen ... succes dan met de volgende ronde mocht je ongie worden, en zo niet? succes met testen!!! spannende dagen voor jou dus. leuk!
Ja die hebben veel hcg nodig maar ja toch een beetje stille hoop! Ik weet niet zo goed hoe laat de post komt, ben wel lekker de hele dag thuis dus lekker de post en het forum in de gaten houden ik denk dat de rekeningenbitch tussen 12 en 14 pas komt.. Al hoop ik dat ze eerder komt!
Littledreamer mijn cyclus is 28 en dan 27....kan best zijn dat heldt nou langer is, maar kan ook zwanger zijn. Ik denk dat ik vandaag ga testen. Gister kruidvat 2v5 gehaald. Bij mijn 2 kids was ik de 2de ronde zwanger. Eerste cyclus bij beide 28 dagen dus heb dit ook niet eerder aan de hand gehad Lianne ik zou wachten tot jouw nod, om valse teleurstellingen te voorkomen
Ik kan op rood gezet worden in de lijst. Mijn cyclus was nu ineens 30 dagen. Hij schommelt nu tussen de 27 en 30 dagen. Ik had vorige week een aantal dagen pijn in mijn onderrug en mijn onder buik rommelde, dus ik had goede hoop. Vaker moe en meer eten. Sinds mijn miskraam in april heb ik ook ineens last van spotting een dag voor de menstruatie had ik voorheen nooit. We balen als een stekker... Vanmiddag ga ik bellen naar het zkh, om het iui traject te starten. Daar morgen we in vanwege mijn leeftijd. Ik hoop dat er toch nog een hoop dames roze krijgen deze maand. En wil degene die toch rood zijn heel veel sterkte wensen.
Ik loop mezelf weer helemaal gek te maken. Afgelopen zaterdag (dag na NOD) getest en was negatief. Door medicatie word ik pas na een paar dagen ongesteld en daardoor blijf je toch elke keer een beetje hoop houden. Nu ben ik dit weekend (na de negatieve test, en ik er dus eigelijk van overtuigd was dat het niet raak was) een paar keer goed misselijk geweest. In de dierentuin ging ik bijna over m'n nek van al die dierenluchtjes en zondag werd ik helemaal onpasselijk van de geur van vlees. Weet niet goed of dit nou tussen m'n oren zit of dat er toch nog een klein kansje is. Gisteren ook heel vaak moeten plassen, terwijl ik niet veel had gedronken, en ook veel last van afscheiding. Wat ik misschien nog wel het vreemdste vond is dat ik gisteren tijdens de seks een heel ander hoogtepunt had dan normaal (sorry voor de details). Normaal gesproken voel je dan je baarmoeder samentrekken, maar dat had ik nu niet. En daarvan weet ik dat ik het tijdens m'n zwangerschap ook zo had. Door al die dingen zit ik nu dus toch weer heel erg twijfelen en te hopen dat het misschien toch raak is, maar dat ik nog te weinig hcg had zaterdag. Waarschijnlijk is het tegen beter weten in, maar ja.......wat doe je eraan? Moet morgen naar de gyn, dus ga dan maar meteen een echo vragen als m'n ongi dan nog niet gearriveerd is. Tis wat dat zwanger worden........zucht.
Wat lees ik allemaal?? Allemaal OMO witte testen???? Kan niet hoor Het is blijkbaar geen goede testdag nee Hopelijk snel meer roze en zijn jullie allen nog wat te vroeg met testen Zolang er geen ongi is, is het voorlopig nog even goed toch
jeetje wat gaat deze maand slecht.. zo weinig roze en diegene die op roze staan zijn er ook een paar van die nu twijfelen.. wat raar allemaal!! zo weinig roze in een maand is wel echt uniek hoor... zal dat betekenen dat alle overgebleven zometeen achter elkaar roze mogen.. haha knuff voor de ongi dames!!! knuff voor de wachtende dames met witte testen!! knuff voor de dames voor nod ach en voor de rest die niet in die categorie valt ook maar een knuff haha
@mariska11: Het zou natuurlijk best kunnen dat je pas later positief test. Snap dat je daar niet te veel op wilt hopen, maar ik hoop voor je dat het zo is! Gelukkig heb je morgen een afspraak dan hoef je niet nog heel lang in onzekerheid te zitten.
Zoo terug van een ochtendje huisbezoeken..ik denk: NU komen ze.... de positieve testen! Maar nee hoor..niets. Dames, wat is dit nu??? Ik heb inmiddels een pesthumeur, want bovenop de omo-test en de naar beneden knetterende temp, zag ik net bij het afvegen dat er ook alweer spotting is te betreuren . Als ik niet vandaag ongi wordt, dan is het morgen al en dan heb ik wederom een korte luteale fase. Iets waar ik ook kriegel van wordt. Dus......WIE O WIE verbeterd mijn humeur met zo'n mooie test met 2 goed zichtbare streepjes...of een plusje, zo je wilt (of het woordje "zwanger") ??? Ik heb zoooooo'n behoefte aan positief nieuws nu