Jaaaaaaaaaa Nathalie, Betty en moossie!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Whuhuuuuuuuu!!! Bb ik snap je bezorgdheid maar!!!! CB heeft meer hcg nodig niet vergeten hè!!! En jou streepje is echt TE duidelijk om een indroogstreepje te zijn hoor!!! Ik kijk op m'n tellie en zelf daarmee zonder te vergroten zie ik een duidelijk streepje en zie ik dat ie roze is!!! Echt waar!!! Wordt t toch nog een leuke dag!!!
moossie wat baal ik dat ik niet ongi ben en geen goeie testen ik wil nu 1 van de 2.. verlies alleen maar witte afscheiding!
Hehe..eindelijk goed nieuws! Nathalie: gefeliciteerd!!!! Moossie ook, ga jij maar gauw naar de juli 2012 mama's om te kletsen Betty: inderdaad ..ik zie een keurige streep. En met de vroege testen van CB en predictor ben ik volledig klaar. Streep is streep!!!!Punt
@ Hellen; even een vraagje hoor..... maar je hebt mn berichtje over het pendelen wel gehad toch??????
meiden gefeliciteerd! ik ben bloed sago! Ik word zelf om alles van mijn zoontje boos... hij doet niet eens wat.. ik kan niks hebben!
Ik heb alle pendelverzoeken gehad, ja. Maar nog geen gelegenheid gehad er rustig voor te gaan zitten. Morgen is mijjn vrije dag en als dochterlief en ik hebben gezwommen en boodschappen hebben gedaan, hoop ik ze even naar bed te kunnen krijgen en als ze dan ligt, ga ik voor jullie pendelen! (Sorry dat het zo lang duurt, vorige week ging het niet goed met mijn partner, ik ben zelf ook niet fit en als semi-alleenstaande en fulltime werkende mama hou je weinig tijd over soms)
@ Hellen; je hoeft geen sorry te zeggen hoor... Geeft helemaal niets... Wou alleen even weten of je mn bericht hebt gekregen!!! Doe vooral rustig aan!!!!
@ lianne misschien toch over een paar dagen positief!! @ haagje Thanx voor beide @ Natasja en Bootjekatootje Balen @ MAriska het klinkt wel vreemd allemaal, ik ben benieuwd voor je bij de gyn @ Helen hoe lang is je lf nu dan?? @ Vlinder spannend!!! @ Be happy volgens mij hoeft het per deinitie niet perse slecht nieuws te zijn, het kan namleijk ook innestelng krampen zijn. dus gewoon afw88 meid. Hier namelijk ook vandaag wat ongi krampjes @ Natahalie89 jeeeeeeej eindelijk iemand roze, en die is duidelijk hoor, had je kwaaltjes?? @ BB ik lijk wel iets te zien! de duimen draaien overuren
toch even die van betty in negatief gezet ik hoop dat je dat goed vind betty , maar ik zie echt wel een streep jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en de andere dames gefeliciteerd met jullie posi test Bekijk bijlage 197369
Nathalie.. Gefeliciteerddd Betty.. In het negatief zie ik wel echt een brede streep ja, hopelijk is ie morgen stukken duidelijker Verscheen ie wel binnen de tijd?
hellen ik ben benieuwd wat jij uit de pandel krijgt misschien geef jij me weer een beetje hoop of juist helemaal geen hoop meer
Thanx Spinnekop @Renske: dat is lastig te zeggen... Hij werd gelijk heel geel en was dus onwijs onleesbaar. Ik heb hem toen in mijn zak gestoken, meegenomen naar mijn werk en daar heb ik hem gewassen. Die tip had ik weleens gelezen ergens hier op het forum. Dan schijnt het geel weg te gaan en dat was ook zo! Wat achterbleef was dus dit vage streepje. Maar of dat er dus na 1 minuut of na 2 uur op kwam weet ik niet! Pffff. Morgen weer een kans! Ik heb nog 6 KV's thuis dus jullie kunnen je lol op de komende 3 dagen
Betty.. Jaa dan is het idd moeilijk te zeggen ja!! Spannend hoor, dat er iets staat.. dat is zeker En nu hopen dat ie morgen nog stukken duidelijker wordt