Hey meiden! Wat leuk om te zien dat er toch wat roze verschijnt! Ik mag vrijdag testen van mezelf. Eerder wil ik het niet. Ik voel me wel een beetje anders dan anders ofzo. Soms pijnlijke borsten, soms niet. Soms in 1 keer beetje misselijk, dan weer niet. Vanmiddag een soort kriebelend gevoel in mn BM gehad en nu weer heel licht menstruatiepijn. Ben erg benieuwd wat dit allemaal betekend. Zwangere meiden: hebben jullie verschijnselen?? En ik zie dat jullie het steeds over temperatuurgrafiekjes hebben. Hoe werkt dat? Is voor het eerst dat ik daar iets over lees.
Ik heb sinds gisteravond onwijs pijn in m'n borsten dus had wel stille hoop helemaal omdat ik al licht positief getest had.. Dus die negatieve test sloeg wel in als een bom.. Ben er helemaal down van
@dames, jullie kletsen lekker veel. Vandaag de hele dag naar,school geweest morgen tijd om bij te lezen en miischien dat ik morgen zelf ook nog even een test waag.
@brondy, die extra gevoelige week ik niet. heb ze welleens gebruikt en een streep op gehad maar toen waren andere ook posi.. ik vond de streep wel moeilijk aflezen want het zijn hele dunne stripjes.. @tamendon! GEFELICITEEEERDDD wat goed!! @Betty ach haha @vlinder13 daar ga ik hier geen uitspraak over doen want dan krijgen we daar weer een discussie over.. stel je voor dat ik zieltjes probeer te winnen haha pb me maar als iemand het wilt weten @snoopy100 ik heb elke keer als ik zwanger was kwalen gehad en het geweten. deze ronde juist niets en zie banner haha overigens heb ik nu menstruatie krampen en steken in me lies en het hele rataplan dus tja niks over te zeggen. die temeratuurkaartjes zijn van Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting daar kan je je aanmelden en gegevens bijhouden ect. in het zwanger worden gedeelte van het forum zie je een onderdeel tempkaartjes daar word van alles uitgelegd. @essje aaah meis knuff!!
ik heb kunnen wachten omdat ik gister er pas achter kwam dat ik 5 dagen over tijd was, we waren er niet zo mee bezig op het moment, ik heb de kv 2 voor 5 gebruikt en meteen de eerste test om 4 uur s'middags dikke roze duidelijke streep dus geen twijfel mogelijk,morgen maar even de huisarts bellen
Net toch al getest en yoepie er verscheen een streepje. Moet het streepje van kruidvat 2v5 zo paars zijn als het andere streepje ? Streepje is streepje dus ik ga ervan uit dat ik zwanger ben. Dus weer iemand op roze !!!
ik vraag me af waarom iedereen steeds de huisarts belt als ze zwanger zijn haha het is logischer om de vk te bellen waar je heen wilt.
Ik heb inderdaad even verder geneusd op internet maar de streep moet gewoon roze zijn. Ja streep is streep.....zo denk ik er ook over. Snap dat sommige meiden daar anders over denken door wat ze hebben meegemaakt. Als jullie mij vertellen hoe ik die foto moet toevoegen dan ga ik dat doen. Aloha dit staat in de bijsluiter van de test dat als die positief is je naar de huisarts moet gaan. Ik heb dat gedaan toen ik van de eerste zwanger was en de huisarts vroeg wat ik kwam doen en heeft mij maar wat info meegegeven van waar ik allemaal rekening mee moet houden. Bij de 2de ben ik ook niet gegaan en dat ga ik nou ook niet doen. Inderdaad afspraak maken bij de vk.
als je in het topic bent zie je onderin plaats reactie. ( dus niet at witte vlak getitelt snel reageren. als je daarop klkt krijg je meer opmaak opties. je ziet dan oa een paperclipje daar kun je bestanden uploaden bij je bericht. ( 1 per keer )
he hallo Ik heb net een test gedaan (2 dagen na nod) en die is positief!!! Ik wil graag weten waar de lijst is dan kan ik de lijst weer aanpassen Succes he allemaal die nog voor roze gaan!! en kop op voor de volgende ronde als het nodig is. Ik vond het leuk om hier te zijn!! gr mijn vriend denkt dat het een meisje wordt..
He gelukkig, na een omowitte dag toch nog wat roze op het einde van de dag! Gefeliciteerd dames! Enne maudje, dat is gewoon een KNALpositieve test hoor! Gefeliciteerd! Hier ook goed nieuws! Nee geen roze ik hobbel wat dat betreft een beetje achter jullie allemaal aan (ik loop zelfs zo erg uit dat ik hier niet eens meer echt bijhoor *snik*) maar boy oh boy het lijkt er dus op dat ik zowaar een eisprong heb! Volgens FF heb ik mn ei dinsdag gehad. Helaas kan dat alleen niet kloppen want donderdag met de echo zaten de follikels er nog gewoon. Maarrrr alhoewel de dag niet klopt denk ik wel dat ik echt Past Ovulation ben!! Ik heb een beetje een raar slaapritme gehad dus ik denk dat de 2 dips op afgelopen dinsdag en 8 dagen geleden op zondag daar door komen en dat die FF een beetje in de war maken. Als ik die 2 dips op 'discarded' zet in FF verdwijnt het kruis ook maarrrrr als ik dan morgen weer een hoge temp heb komt het kruis dan inderdaad op zondag te staan. Duimen voor een hoge temp morgen dus dan is het echt zeker! Verder heb ik vandaag progesteron laten prikken en daar wordt ik morgen over teruggebeld dus dat geeft dan ook nog iets meer duidelijkheid. Al is het wel zo dat bij een eisprong op zondag de kans heel groot is dat je dat dinsdag nog niet ziet in progestron waardes. Maar in dat geval ga ik een nieuwe echo eisen om te kijken of mn follikels van donderdag nou wel weg zijn dus dan heb ik waarschijnlijk alsnog 1 dagje later uitsluitsel.