Gefeliciteerd Summer! Rode dames: balen Blauwe en wachtende dames: succes Hier nog niks, dus bij een cyclus van 28 heb ik het overleefd. Weet nog niet precies wanneer ik zal testen mocht er geen bloed komen. Morgen of zaterdag. Poeh wat spannend, had ik van tevoren niet kunnen denken. Ik dacht: 'we doen gewoon rustig aan en het komt als het komt', maar daar komt toch wel wat meer spanning bij kijken! We zullen het snel weten!
Goedemorgen dames, Gefeliciteerd summer! Essje mhh jammer van de test, hopenlijk wordt hij snel posititief! Zou zo maar kunnen met je temp? Hellen balen meid! Hoop ook voor je dat je ei deze manand gunstig zal vallen! Had begrepen dat jullie afhankelijk zijn van de weekenden... Dat maakt het er niet makkelijker op voor jullie! K duim voor je Hier nog steeds geen ongi. Heb echt geen idee waar dit naartoe gaat? Als ik het weekend nog niet ongi ben ga ik testen! Afgelopen maandag nog negatief! Als ik uit ga van mn ei 14 dagen na mijn laatste menstruatie zit ik nu al op 18 dagen erna? Ach ja we wachten af
hoi allemaal ik heb vorige maand 12 oktober helaas een miskraam gehad op echo geen vruchtje te zien waarschijnlijk al vroeg afgebroken lage hcg.. ik heb sinds gister avond pijn in me onderbuik zou het een late eissprong zijn of een beginnende menstruatie..? wie heeft dit ook wel is meegemaakt?
Goedemorgen dames... Nou hier ben ik vanmorgen begonnen met mn menstruatie... Wil er iemand mij op rood zetten???? Thnx!!!! Balen, maar had me al enig zins voorbereidt!!!! Ik ga vanavond heerlijk een wijntje drinken!!!! Dus ik ga naar het volgende NOD!!! Hou uiteraard het hier nog even in de gaten, hoop op heel veel ROZE en duim hier voor jullie voor!!!! @Hellen; heel erg bedankt!!! Uiteraard hou ik je op de hoogte....
Heh jaa.....een drankje! Ik haal voor het weekend ook maar eens wat in huis. En ik eet vandaag lekker een broodje filet. je moet toch wat doen om de frustraties te voeden, he
@Hellen, hahaha een broodje filet is ook een idee!!!! hihihi... Kan ik ook nog wel eens even over na denken....
Lianne balen meid, drink er maar lekker twee vanavond Sweety rot van je miskraam! Ik heb in augustus ook een miskraam gehad en na 5 weken kwam mijn menstruatie weer op gang. Dat is ook de enige maand dat ik niks heb gevoeld van mijn eisprong. Succes hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
1 November (6) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (4) - pinkster(13e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (5) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (5) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Faadje (1e ronde, 2e kindje) 7 November (6) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) - Miekiej88 (2e ronde, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (5) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) - Wallie81 (10e ronde, 1e kindje) - Kelsey (7e ronde, ...) 10 November (7) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) - molly27 (6e ronde, 1e kindje) - Diddel (1e ronde na MK, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) - Snoopy100 (3e ronde, 1e kindje) 12 November (5) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Suzie Q (8e ronde, 1e kindje) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (5) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) - Amanda13 (9e ronde, 1e kindje) - steph1980 (8e ronde, ..) Datumloos (6) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) - MAMVAND (8e ronde 3e ronde na * 6w daarna mola* 12w, 2e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) Totaal: 90 12 Zwanger, 28 Ongesteld, Vlinder, MMM, 4 Cyclus van slag, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest nog niets van gehoord @Liane39, Hellen: ik doe met jullie mee ! Op naar december ! @Essje : vaag !!!
@Essje: heb je wel eens vaker een laat ei gehad? Want dan kan het helemaal goed. Mijn ei is altijd vrij laat, meestal pas in de 3e week, zeg maar. Deze keer dus op dag 20. Ik duim!
nee. als je goed hebt getempt elke ochtend je afscheiding ook klopt, acht ik de kans klein dat je ei op een andere dag is geweest dan wat ff nu aangeeft.
tenzij het op rond dag 25 is geweest.. posi test kan ook door eisprong komen. ze zeggen van niet maar bv de kruidvat reageert er wel op. ik ook eens gehad. al is dat wel erg laat voor jouwn ei gezien je vorige cylussen dus erg onwaarschijnlijk. creamy is ook vijandig voor zaad en heb je meestal pas echt na een eisprong.
Ik zal me ook eens komen melden. Ik heb op 14 nov mijn NOD. Hier geen klachten. Gisteren had ik wel last van mijn borsten, maar dat heb ik nu weer niet. We zullen zien. Al zegt mijn voorgevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb wel een bloeding gehad op 31 oktober van 2 dagen. Dus dat vond ik al erg vreemd. Mag hopen dat dat niet voor niets is geweest .
Dat dacht ik al.. Maar dat zou inhouden dat ik een hele lange lf heb deze maand.. Ik wacht het wel gewoon af bedank voor de uitleg!
Ik moet nog effies wachten ... Heb af en toe een soort ongi gevoel en een harde buik..en soms steekjes links heel laag in mn buik. Mijn voorgevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden maar dat komt denk ik door t gevoel van die ongi krampen...
Meiden, ik lees weer allemaal rood Bah, maar ik eis dat jullie gewoon allemaal zwanger het volgende jaar in gaan hoor Heel veel succes Hellen, bedankt voor je pendel. Ik laat het je wel weten of ie uitkomt Hier:nog geen ongi, wel een gevoel dat dat niet lang meer duurt