Hoi dames Nee geen rood Roze was de afspraak!!! Hellen ben benieuwd wat jou pendel gaat zeggen! nu ik zo onzeker ben essje ik hou hoop voor je !! Hier de ha gebed over niet ongi geworden te zijn tenminste assistente .. Ik moet wachten tot mijn volgende ongi. moet nog even kijken wanneer dat zou zijn.. en dan weer testen. mag ook eerder .. :S Ik ga der vanuit dat ik gewoon een maandje geen ongi heb.. ook wel lekker niet dat vieze bloed
nou mn temp is van 37.1 naar 36.9 gegaan.. nu zit 8 dpo... zou t nog kunnen veranderen? ik zie t somber in
Meis...dat is een daling van niets. Na de ovulatie schommelt je temp altijd ! Door progestoron stijgt je temp na je eisprong met 0,25 - 0,5 en fluctueert gewoon. Als aan het einde van je cyclus geen eitje zich heeft ingenesteld neemt oestrogeen het weer over en daalt je temp. Eigenlijk heeft het dus helemaal geen zin om naar je temp. te kijken na je eisprong (naar mijn mening).....alleen aan het einde als je op je NOD zit.
Hier hetzelfde Heb sinds gister avond bruin/roze afscheiding en de vorige 2 rondes was dat een teken dat mijn menstruatie eraan komt. Dus ben er bang voor dat ik morgen ongesteld word Heb gister al flink zitten huilen bij manlief, hoe stom is dat?
@brondy zolang er nog geen rood is hebben we hoop.. Toch ? Ik heb ook geen idee of mn ongi nou wel of niet komt.. Heb niet de bekende kwaaltjes zoals pijn aan mn borsten ofzo.. Ik hoop voor je dat je toch positief test ... Wanneer is je nod ?
@ behappy Morgen is mijn NOD en ik heb tot nu toe echt een super stabiele cyclus. Maar denk dat ik morgen vroeg gewoon een testje doe. Zaterdag moet ik ontzettend vroeg op en heb ik wat anders aan mijn hoofd (wedstrijd). En zondag duurt zo lang
1 November (6) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (4) - pinkster(13e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (5) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (5) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Faadje (1e ronde, 2e kindje) 7 November (6) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) - Miekiej88 (2e ronde, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (5) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) - Wallie81 (10e ronde, 1e kindje) - Kelsey (7e ronde, ...) 10 November (7) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) - molly27 (6e ronde, 1e kindje) - Diddel (1e ronde na MK, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) - Snoopy100 (3e ronde, 1e kindje) 12 November (5) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Suzie Q (8e ronde, 1e kindje) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (5) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) - Amanda13 (9e ronde, 1e kindje) - steph1980 (8e ronde, ..) Datumloos (6) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) - MAMVAND (8e ronde 3e ronde na * 6w daarna mola* 12w, 2e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) Totaal: 90 12 Zwanger, 29 Ongesteld, Vlinder, MMM, 4 Cyclus van slag, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest nog niets van gehoord Op naar december!
Hallo dames, kan iemand me op rood zetten, mijn bloedtest gisteren was negatief . Volgende week een afspraak bij een nieuwe arts... op naar ronde 9! Succes iedereen!! Steph
Dames, ik heb jullie hulp nodig. Mijn NOD was di/woe. Had maandag een test gedaan, deze was omo-wit. Dinsdag begon ik wat ongesteld te worden, althans, het zet dus niet echt door, het blijft bij bruinverlies en af en toe een drupje bloed. Ook de menstruatiekrampen zetten niet echt door, en normaal heb ik dat de tweede dag best heftig. Nu heb ik net toen ik uit mijn werk kwam een testje gedaan, en dit is het resultaat, er staat een lichte streep. Wat denken jullie hiervan? Want ik durf dus totaal nog niet enthousiast te zijn.
Net zoals de vorige keer, cyclus van 35 dagen. Op zich wel netjes dat het tot op de dag af dezelfde dag is!
ik zeg zwanger! duidelijk roze! waarschijnlijk innestelingsbloeding gehad morgen maar even een clearbleu doen die geeft vast zwanger aan!
o en als het koopavond is daar zal ik nu maar cb halen haha dan slaap je vannacht en weet je het die zwangerenkids geven pas later reactie. kruidvat test zal nu duidelijk zijn.
@Lianne, balen! Succes in de volgende ronde. @Essje, hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Walli, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik dacht vanochtend ongi te worden. Beetje roze bij het afvegen. Heb al de hele dag krampjes in mn buik, maar er heeft nog niks doorgezet.
@wallie 81 ik zie echt een streepje ik zeg ZWANGER! @iedereen.. nog steeds geen bloed hier maar ook geen posi test. heb op dit moment niet zoveel vertrouwen meer in mijn lichaam.. weet dat ik niet moet zeuren dit is immers nog maar de 2de ronde!