NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liem

Liem Niet meer actief

Ik heb er eentje liggen met indicator;)
    Maar ga morgenochtend nog eentje doen en bewaar de urine als ik weer een streepje heb doe ik gelijk de CB. Denk dat ik me wel kan inhouden tot morgen haha. Moet nu ook naar me paardje toe, dus als ik thuis kom is me vriend thuis en ga ik het eerst aan hem vertellen doen we morgenochtend misschien de test samen. En ik blijf nu nerveus dat alsnog de ongie gaat doorbreken.

2. April1980

April1980 Lid

1 mei 2011
    35
    2
    8
    Administratief medewerkster, nagelstyliste
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Heb wel alles gelezen de afgelopen tijd maar mijn hoofd stond er niet na om te reageren.

Voor de dames op roze: Gefeliciteerd!!
    Voor de dames op rood: Balen en veel succes de volgende ronde.
    Voor alle andere dames: Ik blijf duimen voor jullie.

Vandaag een mooi maar zeer verdrietig afscheid van het kindje van mijn broer en schoonzus. Het was zo ontzettend mooi en ik ben zo trost op mijn broer en schoonzus. Wat een kanjers zeg!
    Verder heb ik geen idee wat ik deze maand kan verwachten. Morgen is mijn nod. Ik heb wel een aantal dingen waarvan ik zeg het zou kunnen zijn dat ik zwanger ben. Maar het kunnen net zo goed spanningen van de afgelopen dagen zijn. En wie weet komt door de spanningen mijn menstruatie ook wel later dan normaal. Ik heb nu nog helemaal geen gevoel dat mijn menstruatie er aan komt. Meestal merk ik dat wel aan de pijn in mijn rug. Ik heb wel een dubbel gevoel ik zou graag zwanger zijn maar hoe ik dat zou moeten vertellen tegen mijn broer en schoonzus.:( We wachten eerst morgen maar eens af. Misschien hebben we dan al duidelijkheid van wel of niet zwanger.

3. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    Nope, nog niet getest. Blijf braaf nog even wachten;). Ik heb echt geen flauw idee wat het deze maand gaat doen, zoals je ziet wisselt het nogal. Volgens mij was mijn ovu test op 1 november redelijk positief (zal de foto erbij doen, beetje wazige foto). Ik wacht geduldig......

4. carootje79

14 feb 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Ik zag alweer wat roze voorbij komen! Van harte!! Maar er kan nog meer bij!! kom op roze!

Ongi dames :x balen...op naar de volgende rond!

Ik weet het ook ff niet meer...nog geen ongi...terwijl ik altijd stipt op tijd ben!...en nu al 3 dagen te laat!...

Afgelopen dinsdag had ik een omo test...morgenochtend ga ik weer testen.... ik hoop stiekem nog dat ik een late innesteling heb gehad omdat ik 1 tot 2 dagen voor mijn NOD nog krampen had en deze week heb ik af en toe steken gevoeld bij het niezen.

Maarja...we zien het morgen wel! hopelijk een positieve test...mocht hij nou weer omo wit zijn dan weet ik het ff niet meer...

Fijne avond dames!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jammer cartootje!
    hoop dat t morgen alsnog positief word
    suc6 !

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wallie.. Ik zie wel een streepje hoor en duidelijk ook :D:D Ik zeg: morgen testen :D:D Wauww super joh

Aloha.. Even een vraagje hihi. Jij weet volgens mij nogal wat:p Ik heb testen liggen van Matcare, die blauwe dipsticks. Zijn deze hetzelfde als die van zwangerenkids? En reageren deze dan ook later?
    Als andere antwoorden weten, graag ook even een reactie maar Aloha lijkt overal wel verstand van te hebben hihi :D:D:p:p

7. Spotty

Spotty Lid

5 okt 2011
    37
    0
    0
    Dank je wel voor deze lieve woorden, doen mij erg goed.
    Heb eigenlijk niet echt ergens last van. Temperatuur is wel hoger, gemiddeld 37,8 graden, slaap erg onrustig en ben elke nacht wel wakker of anders 's morgens rond 5 uur! (.)(.) zijn groter, maar nog niet zo gespannen als bij vorige zwangerschap. Emoties ook nog onder controle (vorige keer totaal niet!)
    Heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 1e echo, wordt met 7 weken en 3 dagen gemaakt..

Hoop dat iedereen heel snel zwanger wordt of nu al is :)

8. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Wallie ik zie ook eeb streepje, maar zou voor de zekerheid nog een test doen met ochtenurine

Ik ga zaterdagochtend testen, als mijn temp dan nog hoog is, ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben. Ik ben zo moe, last van krampjes in mijn liezen en verkouden en soms misselijk

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sterkte meid. moeilijke tijd nu. ik kan me voorstellen dat het nu allemaal heel dubbel voelt

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@April1980 Sterkte !

11. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @ April, sterkte komende tijd
    Mocht je zwanger zijn, zou ik het niet direct aan je broer vertellen, hun eerst even wat tijd gunnen om het verdriet te verwerken. Het is nu allemaal nog zo vers voor ze...

12. April1980

April1980 Lid

1 mei 2011
    35
    2
    8
    Administratief medewerkster, nagelstyliste
    Utrecht
    Bedankt allemaal!
    Mocht ik zwanger zijn vertel ik ze het niet meteen. Ik geef ze inderdaad eerst de tijd om hun verdriet te verwerken. Het zou wel heel erg bot van me zijn om gelijk bij hun zoiets te vertellen.

13. Liem

Liem Niet meer actief

Ik ga zo maar eens slapen. Ik hou jullie morgen op de hoogte als ik de testjes gedaan heb.:)

Welterusten allemaal!

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@wallie suc6 hoop dat je positief test !!!
    Zelf maat mn lichaam me in de war !
    Heb lage rugpijn , soort buikspierpijn en een ongi gevoel zo nu en dan....
    Krijg dan meteen de gedachte van hmmm ik word ongi:(

15. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Meldde ik vanmorgen nog dat mn menstruatie was doorgebroken...
    Wel wat bruin verlies gehad... Maar dat was zeer, zeer, zeer minimaal... Ook nog geen buik & rugpijn....
    Dus ik weet het ff niet meer.... Ff afwachten tot morgenvroeg denk ik dan maar!!!

@Meiden die op roze zijn gegaan; Gefeliciteerd!!!
    @Meiden die nog wachten; succes en sterkte met wachten... Zal nog ff hard gaan duimen...
    @Meiden die ongie zijn geworden; Balen, balen balen... Dat de laatste maand van dit jaar een super ROZE maand mag worden!!!

@ Renske; hoe is het bij jou??? Heb je ergens last van????
    @ Spotty; dat klinkt goed!!! Woorden zijn graag gedaan hoor!!! Nog 2 wkjes en dan de echo!!!! Maar snap ook goed dat je wat voorzichtiger bent!!!! En nogmaals; gewoon mooie (inmiddels) nog 8 maanden tegemoed!!!

Ik ga slapen!!!!

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

K ga ook slapen.. Des te eerder is het morgen :)

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou meiden, mijn temp vandaag weer hoog! Snappen jullie het nog? Misschien late innesteling?:(

18. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    @essje ik hoop het zo voor je!
    Heb je al een test gedaan?

19. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nee vandaag nog niet.. Denk dat ik dat morgen pas ga doen:)

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Jammer dat niemand nog op mijn vraag heeft geantwoord!
    Vandaag NOD maar geen ongie en wel een negatieve test van matcare..
    Dus ik wacht maar weer af.

Fijne dag!

Deel Deze Pagina