Wat mooi! Dan lopen we mooi gelijk! En ook de 5e ronde voor 1e kindje, allemaal overeenkomsten. Nu hoop ik toch werkelijk dat we ook samen een roze kerst mogen vieren! Ben je ook al ingeschreven in december? Dan zie ik je daar wel weer!
Re: NOD-lijst 1 tot 15 november November [/COLOR](6)[/U][/B][/I] - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (4) - pinkster(13e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (5) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (5) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Faadje (1e ronde, 2e kindje) 7 November (6) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) - Miekiej88 (2e ronde, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (5) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) - Wallie81 (10e ronde, 1e kindje) - Kelsey (7e ronde, ...) 10 November (7) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) - molly27 (6e ronde, 1e kindje) - Diddel (1e ronde na MK, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) - Snoopy100 (3e ronde, 1e kindje) 12 November (5) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Suzie Q (8e ronde, 1e kindje) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (5) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) - Amanda13 (9e ronde, 1e kindje) - steph1980 (8e ronde, ..) Datumloos (6) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) - MAMVAND (8e ronde 3e ronde na * 6w daarna mola* 12w, 2e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) Totaal: 90 12 Zwanger, 30Ongesteld, Vlinder, MMM, 4 Cyclus van slag, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest nog niets van gehoord Omdat ik het zo gezellig vind schuif ik maar weer mee naar december................. Nee zonder dolle ik baal er enorm van en ben nu ook nog eens een aantal dagen alleen thuis...... 20 december moeten we weer naar de gyn en gaan ze waarschijnlijk bij mij het een en ander doorspoelen. Nu heb ik al te horen gekregen da dit niet een heel fijn gevoel is. Heeft iemand dit al eens moeten laten doen hier???
Essje, nu ik je temp zie weet ik het bijna wel zeker, ja zeg nooit nooit, maar daar lijkt het nu verdraaid veel op.......dus dan ziet je nu op 12 DPO denk ik
@Melanie fijne dag!! @Lianne eerst dag cyclus is echt rood, bruin telt niet......ja mag hoor maar dan weet je niet precies wanneer je ei komt.....weet je soms toch niet, maar zo werkt het in principe
Ik ben doorgespoeld na mijn curretages maar ik was toen onder narcose dus kan je er niets over vertellen. Ik vind het wel raar om zomaar iemand door te spoelen bij mij gebeurde dat alleen na aanleiding van curretage als laatste zeg maar.. zou niet weten waarom ze dat 'gewoon' willen doen..
Hi ladies! Nou hier vanmorgen nog steeds een hagel witte 2v5 test! Ik ga er nu ook geen geld meer aan uitgeven, het is gewoon wachten. Volgend weekend moet er toch duidelijkheid zijn. Ik stop denk ik wel met de etos pillen. Cyclus blijft kennelijk van slag. Ik wil wel preseed gaan bestellen. Iemand ervaring?
He meisjes, Ook ik zit hier te wachten tot ik "echt" ongesteld word... ZOOO irritant! Als je dan zeker weet dat je niet zwanger bent dan wil je ook gewoon dat de nieuwe ronde begint. Niet dat eindeloze gewacht op niks. Hoop dat morgen de dijken doorbreken dan was mijn cyclus 29 dagen. Dat is dan in ieder geval nog 1 klein lichtpuntje...
Ze had het erover dat het kon zijn dat er een verstopping zat. Dat blijkt vaker voor te komen...... Zelf heb ik er geen idee van en had gehoopt allang zwanger te zijn. Maar helaas.
@Suus geen ervaring wel maar ik loop al redelijk lang mee en heb meerder langs zien komen in diverse topics. Schijnt wel gevoelig te zijn en er wordt aangeraden om een sterke pijnstiller of aleve te gebruiken van te voren....dat ie werkt als je het hebt gehad. GROOT LICHTPUNT, die ronde ben je extra vruchtbaar!!!!
Bedankt voor de reacties meiden. Net even de kruidvat testjes in huis gehaald voor het geval dat, deze lijken toch het beste volgens de meeste hier Best nog wat meiden hier die wachten en/of in onzekerheid zitten. En dat gevoel ken ik, continu naar de wc rennen om te kijken of de ongi er al is. En ook ik heb continu buikpijn en krampjes, en dan denk ik: ja hoor nu is het zo ver en dan kijk ik.. helemaal niks!! Vreemd hoor Hopelijk wordt de lijst toch nog wat rozer....
he betty nog steeds geen duidelijkheid?! ik blijf duimen!! renske ik ben er benieuwd naar je test.. ga je vandaag testen? @suus hoelang ben je nu bezig dan? hebben ze ookal andere onderzoeken gedaan? dat met vruchtbaarder geloof ik graag. na een curretage noemde bij mij de gyns het een gepimpte baarmoeder dus na een spoeling zal dat wel ongeveer gelijk zijn... maar ik snap het idee verstopping niet helemaal.. kun je dat uitleggen?
he dames wat is dit nou , helemaal geen roze erbij 11-11 zou toch een mooie roze dag moeten zijn jammer voor de dames die op rood staan
@Aloha, een verstopping in de eileider.....en dat spuiten ze dan schoon.....waardoor het een snelweg wordt met net nieuw asfalt dus daarom ook extra vruchtbaar
Ik heb wel duidelijkheid, ik bloed alleen nog steeds niet... De laatste dagen van mijn cyclus volgen (indien zwanger) de zwangerschapssymptomen elkaar in rap tempo op. Ik WEET dat ik niet zwanger ben nu, om echt een waslijst aan dingen die er nu niet zijn. (bewaar je duimen maar voor over een week of 4 ) Ik wil nu gewoon ongesteld worden! Op naar dag 1!
Hallo dames. Na mijn onzekerheid van gister begin ik nu iets meer te geloven dat ik wrs op roze mag. Ik heb nog niet de CB test gedaan, die wilde mijn vriend van het weekend doen, dus nogmaals een zwanger en kids test vanmorgen gedaan en kom net terug van de kruidvat en ook deze geeft positief aan. Mijn vriend die keek vanmorgen alsof ie water zag branden, want had dinsdag al gezegd dat ik ongesteld was geworden, en had niet gezegd dat het niet doorzette (nu is hij ook niet nieuwsgierig naar mijn menstruatiepraatjes haha) Ik vind het nog steeds beetje onwerkelijk en ook nog bang dat het toch fout gaat, en heb toch nog wat licht bruinverlies/afscheiding af en toe, maar de testen liegen er niet om. Vanmorgen: Z&K Vanmiddag KV: