hoi essje het wordt er bij jou ook niet duidelijker op wanneer ga je weer testen , heb je inmiddels al k2v5 in huis jouw temp lijstje : kan het zijn dat je de 30 ste een eisprong hebt gehad en 10 dgn erna ( die lage temp) een innestelling
nee inderdaad lekker onduidelijk allemaal.. nee nog steeds geen k2v5 in huis.. vanochtend getest met wondfo dipstick en die is zo goed als negatief.. denk steeds iets licht te zien maar verbeeld het me hoogstwaarschijnlijk.. word hier wel een beetje gek van hoor! haha
zou wel kunnen.. heb toen wel krampen gehad, en de 24e niet.. vermoedde zelf ook al dat ik toen misschien een eisprong gehad had.. maar ff gaf anders aan..
ff heeft het toch niet altijd goed gebruikte jij wel of geen ovutesten je hebt vorige maand een cyclus gehad van 33 dagen , dat zou nu dan ook zo zijn toch als je ei op de 30 ste is geweest en je lf 14 dagen is of kijk ik verkeerd
jaa wallie zie je wel!! nogmaaals geeliciteeeeeerd!! en essje ik snap ook niks meer van je cyclus maar ik zeg echt andere test halen en doen!
als ik de 30e m'n eisprong gehad heb en net als vorige maand een lf van 16 dagen heb ik 16 november mijn nod.. heb nu mijn afscheiding bij de 24e weggehaald en hij geeft nu helemaal geen eisprong meer aan..
je bent gewoon een raar schepsel nee , ik hoop van harte dat je binnenkort duidelijkheid krijgt gebruik je nu wel of geen ovu testen kun je nog steeds niet aan k2v5 komen, nergens ?, moet ik je wat opsturen anders? ik denk dat ze het hier nog wel hebben bij kv
nee ik gebruik geen ovu testen.. sorry had over je vraag heen gelezen en dat ik een raar schepsel ben dat wist ik al haha! hier nog steeds geen kv testen nee, moet ook een beetje zuinig doen met mn centjes vanwege ons huis wat we in moeten richten.. ik denk dat ik gewoon maar afwacht?
hahaha! ja ik word GEK van dat wachten! zwanger worden is 1 groot wachtproces! eerst wachten tot je eisprong, dan tot je mag testen, dan tot het echt raak is, dan tot de eerste echo, dan tot de bevalling! pfoeeewww!! soms wil ik gewoon gillen haha!
essje wat een onzekerheid! Geen roze vandaag he? Ik ben nog steeds niet ongi en ook niet het gevoel dat ik t ga worden! .. vandaag is mijn vriend jarig 30 jaar ookal weet ik niet waar ik aan toe ben ik drink toch wel gezellig een paar glaasjes mee! na 4 negatieve testen geloof ik er niet in zwanger te zijn! Roze kom op en rood blijf weg!
Gefeliciteerd met je vriend! gewoon lekker genieten hoor! inderdaad onzekerheid! hier ook gewoon echt geen ongi of krampen te bekennen! voel me kiplekker! ik weet nou echt niet wat ik hiervan moet denken hoor! mijn vriend denkt nog steeds dat ik tóch zwanger ben.. ik denk toch écht nog steeds van niet.. pff wat een gedoe dit joh
bij jou dus ook nog steeds onzeker, volgens mij besmetten jullie elkaar ik zal toch weer wat vaker hier komen , misschien besmet ik jullie dan gefeliciteerd met je vriend, wat een jonkie nog en lekker wat drinken
misschien kun je bloed laten prikken bij de ha of heeft dat geen zin , ik heb er geen verstand van hoor