Essje, ik zou nog een weekje wachten en dan naar de HA, als het iid een innestelingsdip is dan moet een bloedtest meer uitsluitsel bieden.
Weer een hoop bij te lezen na een werkdag... @Essje, duim voor je meid! @Lisa, Brondy,Carootje, Snoopy, Suus balen meiden! Veel succes in de volgende ronde. @Renske, sorry geen ervaring mee. @Marloes, komt me bekend voor, telkens als ik denk iets te voelen ben ik alweer onderweg. @Aloha, hoe gaat het met je? @Melanie, fijne dag vandaag! @Littledreamer, gefeliciteerd met je vriend. @Babyxbutterfly, gefeliciteerd. Geniet ervan! Hier nog steeds niks!
Oh wat een hoop onzekerheid deze maand!!! Hoop dat iedereen snel duidelijkheid heeft, dat wachten vreet je op he?! Aan de roze dames: gefeliciteerd en geniet er van!! Op rood: he bah... Even onszelf weer bij elkaar rapen en op naar de volgende ronde, hopen dat de sint en de kerstman veel hcg en roze brengen volgende maand!!
K heb tot nu toe de volgende klachten * soort buikspierpijn * erge borrelende darmen * meer poepen ( obstipatie) * meer drang om te poepen maar lukt niet altijd * wat meer plassen
Gefeliciteerd babybutterfly Hier vandaag ongi krampjrs en 2 druppels rose Dus denk dat het over is deze ronde en dat we ronde 3 in gaan. Het lijkt me namelijk sterk dat ik nu op 11 dpo innesteling is terwijl mijn lf gemiddeld 12 is. Dussss we w88 af maar ik denk het niet
Gelukkig toch nog 2 roze erbij vandaag.. GEFELICITEERD!!! We hebben nog wat dagen tegaan tot 15e en de lijst te zien kunnen we er nog wel genoeg roze bij krijgen... Morgen ga ik weer een test doen, nu 4 dgn over tijd..
CVO balen meis, lijkt me ook geen innesteling nee......nou kom je lekker en warm plekje zoeken in dec.
Ik heb hier nog nergens last van... maandag mn NOD!! Dus gewoon in alle rust afwachten maar! PRETTIG WEEKEND!!!
Als ik zondag nog niet ongi ben, ga ik testen. We zijn dan een half jaar getrouwd en zou dan een leuk kadootje zijn...